Презентація " Числові вирази.Буквенні вирази та формули"

Про матеріал
Мета: сформувати уявлення учнів про поняття «числові та буквені вирази ,формули»; навчити учнів розпізнавати числові і буквені вирази, читати їх; виробити вміння знаходити значення виразів. Виховувати культуру і дисципліну, ініціативність і творчість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Числові вирази. Буквені вирази та формули. Підготувалавчитель математики Ніколаєнко Т. С

Номер слайду 2

Усні вправи Обчисліть: 1) 12 + 16; 2) 39 – 24; 3) 18 · 2; 4) 39 : 3; 5) 75 + (25 + 13); 6) 75 – (25 + 13); 7) (36 + 19) – 16; 8) (36 + 19) – 19

Номер слайду 3

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Задача 1. Поїзд йшов 2 доби. За першу добу він пройшов 980 км, а за другу — на 50 кілометрів більше. Скільки кілометрів проїхав поїзд за 2 доби?Задача 2. Поїзд йшов 2 доби. За першу добу він пройшов 980 км, а за другу — на т кілометрів більше. Скільки кілометрів проїхав поїзд за 2 доби?980 + (980+50)980+(980+m)Числовий вираз- вираз який містить числа , знаки дій та дужки. Значенням числового виразу є число і тільки одне. 3547 – 2793, 100 – (145 : 5 + 30)Буквенний вираз- вираз який містить букви, числа, знаки дій та дужки. p + 400, a4 – 1, c : 50, 3 ∙ (m + n).

Номер слайду 5

Формула-це рівність,яка за допомогою буквенного виразу показує взаємозв’язок між величинами

Номер слайду 6

Усні вправи. Прочитайте вирази: 13 + а; 13 + 7; 13 – а; 35 · а; 23 : а; 36-36; ab. Які з наведених виразів числові? Які значення мають ці вирази?Назвіть доданки в сумі: 1) (а - 7) + 4; 2) (х – 5) + 6; 3) (а – 3) + (b – 6). Назвіть зменшуване і від'ємник в різниці: 1) (а + 56) – 32; 2) (m + 99) – (38 + 5); 3) (86 – 53) – (k – 7).

Номер слайду 7

Номер слайду 8

№442. У Сергія було а моделей машинок. На день народження йому подарували ще 15 моделей. Скільки тепер моделей машинок буде у Сергія?№444. У 5-А класі 30 дітей. За урок технологій кожна дитина зробила по x фігурок у техніці «оригамі» (з яп. — складений папір). Скільки фігурок «оригамі» зробили в класі за урок?

Номер слайду 9

Письмово№445. Знайди значення виразу m – 145, якщо m = 389, m = 1002№449. Обчисли y за формулою y = 3x – 2, якщо x = 2, 7, 10, 14.

Номер слайду 10

V= t=№451. Знайди, використовуючи формулу відстані s = v ⋅ t: час, за який автівка подолає 312 км зі швидкістю 78 км/год; швидкість автівки, яка подолала 272 км за 4 год.

Номер слайду 11

№455. На склад привезли 42 ящики , у кожному з яких по 25 кг яблук, і 54 ящики, у кожному з яких по 32 кг яблук. Склади числовий вираз для обчислення маси всіх завезених яблук та знайди його значення

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку