Презентація"Чисті речовини і суміші(однорідні, неоднорідні). Способи розділення суміші"

Про матеріал

В цій презентації зібрані відомості про знання поняття «чиста речовина», «суміш», навчити розрізняти однорідні і неоднорідні суміші, формувати практичні навички розділення сумішей; самостійно здобувати знання та застосовувати їх у повсякденному житті; виховувати пізнавальний інтерес до предмета.

Використовуються хімічні диктанти ,таблиці ,схеми,малюнки,ілюстрації , для закріплення використовується гра «Хрестики-нулики»,завдання знайди відповідність по варіантах на розпізнавання сумішей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самборська С.П. Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні). Способи розділення суміші. Самборська Світлана Петрівна Учитель хімії Дзензелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маньківської районної ради

Номер слайду 2

Самборська С.П. * Цілі: поглибити знання учнів про поняття «чиста речовина», «суміш», навчити розрізняти однорідні і неоднорідні суміші, формувати практичні навички розділення сумішей; розвивати уміння учнів мислити, порівнювати, аналізувати, робити висновки, самостійно здобувати знання та застосовувати їх у повсякденному житті; виховувати пізнавальний інтерес до предмета.

Номер слайду 3

Самборська С.П. * Хімічний диктант 1.Будь-які зміни,які відбуваються у світі,називаються------ 2.Все те, що нас оточує та має форму це---- 3.Фізичне тіло складається з ---- 4.Певні ознаки,за якими різні речовини подібні між собою або відрізняються одна від одної називаються---- 5.Властивості речовин бувають----- 6.Речовини чи суміші речовин,які утворились у природі або створені людиною і призначені для виготовлення тіл називаються----- 7.Знайдіть відповідність а)скло б)залізо в)пластмаса 8.Випишіть окремо назви тіл,матеріалів і речовин: вапно,стілець,кисень,срібна виделка,мідь,деревина ,вуглекислий газ,,термометр.

Номер слайду 4

Самборська С.П. * «Щоб про щось дізнатися, треба вже щось знати» Станіслав Лем Потрібно визначити спільне між тілами кожного рядка і самостійно сформулювати визначення поняття «речовина». Завдання 1: 1.М’ячик зі снігу, льодяна скульптура, іній на гілочці, роса на траві; 2.Лабораторний штатив, столярний станок, цвях, батарея опалення; 3.Олівець, дошка, парта, дерев’яний стілець.

Номер слайду 5

Самборська С.П. * Тіла виготовляють із матеріалів,а матеріали -це індивідуальні речовини або їхні суміші.

Номер слайду 6

Самборська С.П. * Речовини - те, з чого складаються фізичні тіла. Властивості речовин електропровідність теплопровідність пластичність температура кипіння запах ковкість агрегатний стан газ рідина тверда речовина

Номер слайду 7

Самборська С.П. *

Номер слайду 8

Самборська С.П. * Хімічні речовини прості речовини складні речовини механічні суміші розчини суміші речовин індивідуальні речовини

Номер слайду 9

Самборська С.П. * Чиста речовина — це речовина індивідуальна, яка не містить домішок інших речовин Суміш — це сукупність різних речовин, яка становить одне фізичне тіло. золото мідь нафта сік

Номер слайду 10

Самборська С.П. * йод бром фтор хлор

Номер слайду 11

Самборська С.П. * червоний білий чорний жовтий

Номер слайду 12

Самборська С.П. * Мають постійний склад. Мають постійні фізичні властивості(tкип, tплав ρ та ін.)

Номер слайду 13

Самборська С.П. * Часточки речовини можна бачити неозброєним оком Навіть за допомогою мікроскопу Не можна побачити частинки речовини

Номер слайду 14

Самборська С.П. *

Номер слайду 15

Самборська С.П. * Суміші Однорідні Неоднорідні суспензії эмульсії рідкі Газоподібні тверді

Номер слайду 16

Самборська С.П. * Види Характерні особливості Приклади Однорідні Складові частини не можна помітити за допомогою оптичних приладів, із часом не розшаровуються Повітря, розчин солі у воді Неоднорідні Складові частини видно неозброєним оком, із часом розшаровуються Борщ, суп, розчин крейди у воді Суміші

Номер слайду 17

Самборська С.П. *

Номер слайду 18

Самборська С.П. * Повітря. Суміш? O2-21% N2 -78% Інші гази-1%

Номер слайду 19

Самборська С.П. * Методи розділення сумішей неноднорідних однорідних відстоювання фільтрування Дія магніту Випарю- вання Перегонка (дистиляція)

Номер слайду 20

Самборська С.П. * Відстоювання

Номер слайду 21

Самборська С.П. * Фільтрування Розділення неоднорідної суміші води і крейди фільтруванням

Номер слайду 22

Самборська С.П. * Випарювання Розділення суміші води і кухонної солі

Номер слайду 23

Самборська С.П. * Дія магнітом Суміш порошка заліза і сірки

Номер слайду 24

Самборська С.П. * Дистиляція(перегонка) Суміш води та спирту

Номер слайду 25

Самборська С.П. *

Номер слайду 26

Самборська С.П. * сірка пісок кров кава кисень цукор молоко грунт магній Чисті речовини та суміші. Виграшний шлях складають чисті речовини.

Номер слайду 27

Самборська С.П. * І варіант ІІ варіант Суміш А.Однорідна Б.Неоднорідна Суміш А.Однорідна Б.Неоднорідна 1.Морська вода 1.Виноградний сік 2.Ошурки з тирсою 2.Розчин цукру 3.Розчин вапна 3.Олія у воді 4.Попіл 4.Газована вода 5.Повітря 5.Молоко Розпізнайте суміш

Номер слайду 28

Самборська С.П. * Конкурс «Розділи мене» Встановити відповідність між сумішшю та методом, яким її можна розділити на чисті речовини. Суміш Метод розділення А Суміш сірки і залізних ошурок 1 Дистиляція Б Розчин соди у воді 2 Відстоювання В Розчин спирту 3 Фільтрування Г Суміш глини з кухонною сіллю 4 Випарювання

Номер слайду 29

Самборська С.П. * Опрацювати§4 Творчі завдання: 1) Запропонуйте спосіб розділення суміші: сіль + залізні ошурки + спирт + вода. 2) Складіть суміш із речовин з вашого оточення і запропонуйте спосіб її розділення.

Номер слайду 30

Самборська С.П. * СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1.Старовойтова І.Ю. Усі уроки хімії 7 клас Харків: Основа-2007р. 2.Лашевська Г.А. Хімія. 7 кл.: Підручник для загальноосвіт. навч. закл. – К.: Генеза, 2007. 3.Дехтяренко С.Г. Моніторинг якості освіти: рівнева загальноосвітня підготовка учнів з хімії. 7 кл.- Запоріжжя, 2009. 4.Малахова Н.М. Пізнавальні завдання з хімії. 7-9 кл.- Х.:Вид.група «Основа», 2011.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Кривобородько Віра Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олійник Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Новик Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Осіпчук Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бойченко Лариса Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
ppt
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
20441
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку