У презентації "Ціннісно-орієнтаційний компонент виховної системи класу" розглянуто завдання, мету, основні орієнтири та перспективи, які супроводжують виховні завдання класу.
Ціннісно-орієнтаційний. Завдання Формування творчої особистості Сприяти вихованню працьовитої та допитливої особистості Створення умов для спілкування та спільної діяльності різних поколіньІнтелектуальний розвиток школярів. Згуртування класного колективу. Вироблення готовності до самостійностіВиховання патріотичних почуттів Зміцнення здоров'я та фізичного розвитку style.colorfillcolorfill.type
Ціннісно-орієнтаційний. Теорія і практика. В теорії і практиці виховання виділяють:Ідеальну ціль — це ідеал , до якого прагне суспільство, школа, педагог;Результативна ціль - це прогнозуючий результат, виражений в бажаному образі випускника, який планують побачити за певний проміжок часу;Процесуальна ціль – це проектування виховного процесу націлена на формування бажаних якостей випускникаppt_x
Ціннісно-орієнтаційний. Відділ освіти. Васильківської міської ради Київської областіВасильківська ЗОШІ-ІІІ ст № 2 Опанасенко К. Г., Рябова О. В.«МІЙ ВИБІР»(програма виховної роботи для учнів 10-11 класів) Проблема, над якою працюю: «Орієнтація кожного учняна розвиток його нових психологічних можливостей; самореалізація людини в особистісній, професійнійта соціальній сферахїї життєдіяльності»