У презентації "Ціннісно-орієнтаційний компонент виховної системи класу" розглянуто завдання, мету, основні орієнтири та перспективи, які супроводжують виховні завдання класу.
Ціннісно-орієнтаційний компонент виховної системи класу
Номер слайду 2
Ціннісно-орієнтаційний. На перспективу1. Цілі та завдання виховання 2. Перспективи життєдіяльності класного співтовариства 3. Принципи побудови виховної системи і життєдіяльності класуppt_x
Номер слайду 3
Ціннісно-орієнтаційний. Ставимо мету Виховання без мети не буває, бо основними характеристиками цього процесу є: доцільність цілеспрямованістьppt_x
Номер слайду 4
Ціннісно-орієнтаційний. Завдання Формування творчої особистості Сприяти вихованню працьовитої та допитливої особистості Створення умов для спілкування та спільної діяльності різних поколіньІнтелектуальний розвиток школярів. Згуртування класного колективу. Вироблення готовності до самостійностіВиховання патріотичних почуттів Зміцнення здоров'я та фізичного розвитку style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 5
Ціннісно-орієнтаційний. Теорія і практика. В теорії і практиці виховання виділяють:Ідеальну ціль — це ідеал , до якого прагне суспільство, школа, педагог;Результативна ціль - це прогнозуючий результат, виражений в бажаному образі випускника, який планують побачити за певний проміжок часу;Процесуальна ціль – це проектування виховного процесу націлена на формування бажаних якостей випускникаppt_x
Номер слайду 6
Ціннісно-орієнтаційний. Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України
Номер слайду 7
Ціннісно-орієнтаційний. Відділ освіти. Васильківської міської ради Київської областіВасильківська ЗОШІ-ІІІ ст № 2 Опанасенко К. Г., Рябова О. В.«МІЙ ВИБІР»(програма виховної роботи для учнів 10-11 класів) Проблема, над якою працюю: «Орієнтація кожного учняна розвиток його нових психологічних можливостей; самореалізація людини в особистісній, професійнійта соціальній сферахїї життєдіяльності»
Номер слайду 8
Ціннісно-орієнтаційний. Перспективи ppt_x
Номер слайду 9
Ціннісно-орієнтаційний. Близька перспектива
Номер слайду 10
Ціннісно-орієнтаційний. Середня перспектива
Номер слайду 11
Далека перспектива. Ціннісно-орієнтаційний Завдання школи — навчити жити. Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. П. Блонськийppt_x