цікава презентація на її основі без проблем можна провести інтегрований урок з літературного читання предмету Я у світі та трудового навчання .В даній презентації використано багато цікавого та роздаткового матеріалу
Тема уроку: Історія державних символів України. Мета: Розвивати образне мислення, уміння порівнювати, пам’ ять; виховувати в учнів почуття внутрішньої свободи, поваги до держави, любові до Батьківщини, національної свідомості і гідності, усвідомлення належності до рідної землі, шанобливе ставлення до Державного Прапора України, Державного Герба України та Державного Гімна України; формувати в учнів естетичні смаки , уміти творити. Обладнання: Конституція України, плакат «Державні символи України» , презентація, картки для роботи , клей, ножиці, фетр, шаблони.
Україна –наша країна, незалежна держава. Її розпізнають серед інших держав за певними символами. Часто бачимо по телевізору серед інших прапорів – жовто- блакитний. Або лунає гімн нашої країни, коли спортсмен стає на найвищу сходинку п’єдесталу , як переможець. Україна – це держава , яка має свою Конституцію. Конституція – Основний Закон життя нашої Батьківщини. Ця невеличка книжка складається зі вступної частини і 161 статті, є визначальною для всього українського народу. Послухайте , що сказано в статті 20 Конституції «Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України, Державний Гімн України
1 група. Робота з деформованим текстом19 готолю 1992 кору Верховна Рада України задилатвер як лийма Державний Герб України лотийзо зубтри на синьому полі.ли. Ко разоб зубатри з’явився в хишан ківпред , однозначної повідівід торикиіс не мають. Єрізнілегендиітлумаченнящодоцього.2група-Уставити пропущені слова. Жовто-блакитне знамено _це___________ символ нашої держави. З давніх-давен стяг був ________, без нього військо не рушало в похід , не вступало в бій. Захопити стяг ворога – означало отримати________28______року Верховна Рада прийняла постанову про Державний Прапор України
Перевірка1 група --- 19 лютого 1992 року Верховна Рада України затвердила як малий Державний Герб України золотий тризуб на синьому полі. Коли образ тризуба з’явився в наших предків однозначної відповіді історики не мають. Є різні легенди і тлумачення щодо цього.2 група ----- Жовто- блакитне знамено – це національний символ нашої держави. З давніх-давен стяг був святинею ,без нього військо не рушало в похід, не вступало в бій. Захопити стяг ворога – означало отримати перемогу. 28 січня 1992 року Верховна Рада прийняла постанову про Державний Прапор України
Так ,державні символи можна побачити на багатьох предметах. А ще люди власноруч створюють їх для прикрашення парків , майданів. Уявіть ,що наш клас вирішив до Дня Прапора власноруч створити клумбу у вигляді Державного Прапора. Обговоріть ,які, квіти на ній можна виростити?Ми з вами спробуємо «виростити» власну клумбу .
Тест1 Державними символами України є: Рушник, калина, верба. Герб ,гімн , прапор. 2 Жовто- блакитне знамено- це……-Національний символ держави. Емблема держави3. Авторами Гімну єП. Чубинський М. Лисенко. П. Чубинський М. Вербицький4. Захопити стяг ворога означало отримати…….. - Поразку - Перемогу5. Державний Герб України – це…… - Золотий тризуб на синьому тлі - Синій тризуб на золотому тлі6. Верхова Рада прийняла постанову про Державний Прапор України …… - 28 січня 1992 року - 24 серпня 1991 року.
Повага-( до державних символів України)Розуміння – ( того, що прапор, герб не робляться на замовлення ,а приходять до сердець людей тернистими шляхами рідного народу). Активність –(активно читайте про історію України)Пошана- (відносьтеся з пошаною до захисників нашої країни). Оптимізм- (оптимістично, без суму крокуйте в майбутнє, прославляйте символи нашої держави). Радість – (відчуйте радість від ,що прапор наш уособлює все те мирне і святе , що є в світі).