Презентація "Десятковий дріб"

Про матеріал
Презентація до відкритого уроку з математики в 5 класі. "Поняття десяткового дробу. Читання та запис десяткових дробів" 35 Слайдів. Тип уроку: відкриття нових знань Мета: знайомство з поняттям десяткового дробу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевіримо готовність до уроку1. щоденник2. зошит3. підручник4. ручка5. олівець

Номер слайду 2

Які числа ми з вами вже вивчили? Які числа вам відомі?

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назвіть натуральні числа:2 𝟕𝟐𝟐  0 𝟏𝟖𝟑    𝟏𝟎𝟏𝟔15  𝟑𝟖𝟐𝟑 𝟏𝟓   𝟕𝟖   𝟐 𝟏𝟏  33𝟐𝟕𝟏𝟐  𝟕𝟓𝟑 54  𝟒𝟐𝟏𝟓 

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назвіть звичайні дроби:𝟒𝟐𝟏𝟓    0 54 𝟏𝟖𝟑   𝟏𝟎𝟏𝟔 𝟑𝟖𝟐𝟑 15 𝟕𝟏𝟐    𝟏𝟓   𝟕𝟖  𝟐𝟐 𝟏𝟏 33  2  𝟕𝟓𝟑 𝟕𝟐𝟐 

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назвіть змішані числа:𝟐 𝟏𝟏    33     𝟒𝟐𝟏𝟓     0 𝟕𝟐𝟐𝟑𝟖𝟐𝟑  54 𝟏𝟖𝟑   𝟏𝟎𝟏𝟔  15  𝟏𝟓 2  𝟕𝟓𝟑 𝟐𝟕𝟏𝟎  𝟕𝟖 

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}0,409,4533,4651,0158,1492,4566,475,0794,918

Номер слайду 7

Вісімнадцяте лютого Класна робота Десяткові дроби.

Номер слайду 8

десяткові дроби. ЯКЗАПИСУЮТЬСЯСКІЛЬКИ ЦИФР ПІСЛЯ КОМИЯК ЧИТАЮТЬСЯщо це таке 8,0791,0153,4650,4530,50 Мета нашого уроку

Номер слайду 9

1 2 3 , 7 0 5 4 ЦІЛА ЧАСТИНАДРОБОВА ЧАСТИНА

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Числа із знаменником 10; 100; 1000, 10000 ….домовилися записувати без знаменника, для них вигадализручну «одноповерхову» форму запису. .𝟏𝟏𝟎 = 0,1 𝟏𝟏 𝟎𝟎𝟎 = 0,001 𝟏𝟏𝟎𝟎 = 0,01 𝟏𝟏𝟎 𝟎𝟎𝟎 = 0,0001 

Номер слайду 11

1 2 3, 7 0 5 4{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}ЦІЛА ЧАСТИНАДРОБОВА ЧАСТИНАСОТНІДЕСЯТКИОДИНИЦІДЕСЯТІСОТИТИСЯЧНІДЕСЯТИТИСЯЧНІ

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}При читанні десяткового дробу спочатку називають Його цілу частину, додаючи слово «ЦІЛИХ» , а потім називають дробову частину, додаючи назву останнього разряду. Як читаються десяткові дроби?23,7 23,70 23,705 23,7054

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}23,7 – 23 цілих 7 десятих23,70 23,70523,7054

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}23,7 – 23 цілих 7 десятих23,70 – 23 цілих 70 сотих23,70523,7054

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}23,7 – 23 цілих 7 десятих23,70 – 23 цілих 70 сотих23,705 – 23 цілих 705 тисячних23,7054

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}23,7 – 23 цілих 7 десятих23,70 – 23 цілих 70 сотих23,705 – 23 цілих 705 тисячних23,7054 – 23 цілих 7054 десятитисячних

Номер слайду 17

Алгоритм1. Записуємо цілу частину і ставимо кому. 

Номер слайду 18

Алгоритм2. Після коми ставимо стільки точек, скільки нулів в знаменнику дробової частини 

Номер слайду 19

Алгоритм3. З останньої точки записуємо чисельник, починая з останнього знака 

Номер слайду 20

Алгоритм4. В пусті місця записуємо нуліТак як ці числа рівні, то десятковий дріб читають анологічно. 

Номер слайду 21

Алгоритм 7, 0034 Сім цілих тридцять чотири десятитисячних

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Запишіть числа в вигляді десяткового дробу. 5𝟕𝟏𝟎= 42𝟓𝟐𝟏𝟎𝟎= 1𝟑𝟏𝟎𝟎= 𝟑𝟑𝟖𝟐𝟏𝟎𝟎𝟎= 8𝟏𝟏𝟎𝟎𝟎= 𝟑𝟒𝟏𝟎𝟎𝟎= 

Номер слайду 23

Гра «Прочитай дріб»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}П’ять цілих дві десяті5,025,25,002 ТМР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 24

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}М{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Нуль цілих вісімдесят три сотих0,0830,8030,83 УЕО

Номер слайду 25

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МО{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Три цілих двадцять п’ять сотих3,253,2053,025 ЛКБ

Номер слайду 26

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЛ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Шістнадцять цілих п’ять сотих16,516,00516,05 ЕИО

Номер слайду 27

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЛО{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вісімнадцять цілих вісім сотих18,0818,818,008 ДРВ

Номер слайду 28

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЛОД{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тридцять три цілих сто п’ять тисячних33,10533,100533,15 ЦПХ

Номер слайду 29

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЛОДЦ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дванадцять цілих три тисячних12,0312,312,003 ИАЫ

Номер слайду 30

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЛОДЦІ

Номер слайду 31

Самостійна робота Подайте число у вигляді десяткового дробу: 1. 210 1. 93100 а) 0,2; б) 0,02; в) 2,0 а) 0,093; б) 0,93; в) 9,3 2. 7100 2. 4100 а) 0,007; б) 0,07; в) 0,7 а) 0,04; б) 0,004; в) 0,4 3. 8610 3. 5310 а) 8,06; б) 8,6; в) 0,86 а) 5,03; б) 5,3; в) 0,53 Запишіть десятковий дріб у вигляді звичайного дробу: 4. 0,13 4. 0,33 а) 13100; б) 3100; в) 1310  а) 33100; б) 3100; в) 3310  5. 0,05 5. 0,08 а) 510; б) 5100; в) 50100 а) 810; б) 8100; в) 80100 6. 6,3 6. 8,2 а) 63100; б) 63; в) 6310 а) 82100; б) 82; в) 8210 

Номер слайду 32

ВІДПОВІДІ1 ВАРІАНТ2 ВАРІАНТ1- А2- Б3- Б4- А5- Б6- В1- Б2- А3- Б4- А5- Б6- В

Номер слайду 33

Підбиття підсумків уроку. Якою була сьогодні тема уроку?Що Ви сьогодні нового дізналися?Чого Ви сьогодні навчилися?

Номер слайду 34

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Домашнє завдання:§30, стор. 201, №804, № 808, № 816

Номер слайду 35

Дякую за урок!0,409,4533,4651,0158,1492,4566,475,0794,918

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобилинський Богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
836
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку