Подані ігри сприяють умінню порівнювати, порівнювати та групувати предмети за їх ознаками, виховують почуття відповідальності та колективізму, сприяють закріпленню знань та навичок.
Дидактичні ігри сприяють: - розвитку мовлення, мислення, уяви, пам'яті; - умінню порівнювати і групувати предмети за ознаками; - активізувати інтерес та увагу дітей; - позитивним емоціям – радості пізнання; - закріпленню знань, умінь і навичок; - виробленню звички зосеререджуватись; - самостійно думати і робити висновки; - вихованню почуття відповідальності і колективізму
Номер слайду 3
Успіх проведення гри залежить від дотримання вимог: - ігри відповідають навчальній програмі; - відповідність гри віковим особливостям дітей; - у грі беруть участь всі учні класу (майже всі); - ігрові завдання мають бути не надто складними, але й не дуже легкими; - різноманітність ігор
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
«Розмова чисел» Учитель роздає картки з числами 3, 5, 7, 9, 10. Вони розповідають про себе за планом: - яке є число - мої сусіди - я складаюся з чисел - порівняно з сусідами, я більше (менше)
Номер слайду 7
«Засипані цифри» Зміст гри. Вчитель каже: «На снігу зайчик поклав приклади. Повіяв вітерець і частину прикладів записав сніжок. Допоможіть зайчику відновити приклади» …+ 2 = 4 9 - …= 4 …+ 3 = 10 5 + …= 8 2 7 5 3
Номер слайду 8
Гра «Шифрувальник» На дошці – код. Під буквами стоять цифри. Обчисливши приклади, діти над цифрами знаходять букву і складають слово М О К І Д С 6 4 2 5 3 7
3+4= 7 С 4+1= 5 І 1+1= 2 К
Номер слайду 9
Нехай учитель поспішає до дітей, Радіє кожній зустрічі з ними, Тоді й діти поспішатимуть у школу І щиро радітимуть кожній зустрічі Зі своїм учителем Ш.Амонашвілі