Сімнадцяте жовтня. Класна робота. Ділення натуральних чисел
№394(усно). Виконайте ділення на розрядну одиницю:1) 470 :10= 47; 2) 2900 :10= 290; 3) 57 250 :10= 5 725; 4) 5200 :100= 52; 5) 37 000 :100= 370; 6) 207 300 :100= 2073; 7) 238 000 :1000= 238; 8) 3 000 000 :10 000= 300; 9) 1 040 000 :1000= 1 040.
№396. Виконайте ділення:1) 2832 :12= 2832 12 2 − 24 4 3 3 − 36 7 2 6 − 72 0 236 ; 2) 7585 :37= 7585 37 2 − 74 1 8 0 − 0 18 5 5 − 185 0 205; 5) 51 968 :256= 51968 256 2 − 512 7 6 0 − 0 76 8 3 − 768 0 203.
𝜗=330 м/с 𝑆=6 км 600 м 𝑡=? 𝑆 𝑡 𝜐 =6 600 м 1) 6 600 :330= 6 60 :33= 20(с) Відповідь:через 20 с почуємо грім.
𝑡=4 год 𝜗=85 км/год 𝜗=? км/год 𝑡=5 год 𝑆 𝑡 𝜐 1) 85∙4= 340(км) −відстань між містами; 2) 340 :5= 68(км/год) Відповідь: 68 км/год швидкість іншого мотоцикліста.
Домашнє завдання§ 9 – читати,№ 397 – розв’язати в зошиті, фото розв’язків прикріпити до завдання у classroom.
ФІЗКУЛЬХВИЛИНКАЯкщо на екрані з’являється парне число – повертаємо голову до вікна, якщо ні – кліпаємо очима.18513612179
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект