Презентація "Діяльнісний метод навчання: лозунг чи реальність?"

Про матеріал
Ця презентація допоможе при підготовці до виступу на РМО. В ній детально розкрито суть діяльнісного методу навчання. Доступний , яскраваий на послідовний виклад включає в собі основні ключові поняття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діяльнісний підхід у навчально-виховному процесі: лозунг чи реальність? .

Номер слайду 2

"Круглий стіл"– вид групового вирішення тих чи інших питань, якому властиві певний порядок і черговість висловлювань його учасників, а також рівні права і позиції всіх присутніх.

Номер слайду 3

"Урок відкриття нового знання має таку структуру:(за технологією діяльнісного підходу)

Номер слайду 4

I. Організаційний момент: самовизначення до діяльності. Даний етап процесу навчання передбачає включення у діяльність (хочу працювати); і змістовний момент (можу працювати).

Номер слайду 5

II. Актуалізація знань. На цьому етапі повторюється матеріал, який необхідний для відкриття нового матеріалу, для виявлення утруднення в індивідуальній діяльності кожного учня, ставиться проблемна ситуація.

Номер слайду 6

На даному етапі уроку вчитель запитує в учнів, де виникло утруднення; визначає, чому виникло утруднення; учні формулюють тему та ставлять перед собою мету уроку. III. Постановка проблеми (ситуація інтелектуального розриву):

Номер слайду 7

Учні у комунікативній формі обдумують і обговорюють різні варіанти відповідей, вибирають оптимальний варіант, фіксують його вербально та знаково. IV. Побудова проекту виходу із утруднення:

Номер слайду 8

Більшість типових завдань на новий спосіб дій виконується з коментуванням учнів, бо промовляння. V. Первинне закріплення (розв’язування типових завдань з коментуванням).забезпечує можливості розуміння дитиною навчального матеріалу та його запам’ятовування.

Номер слайду 9

Під час даного етапу використовується індивідуальна форма роботи: учні самостійно виконують завдання нового типу і здійснюють їх самоперевірку, покроково порівнюють з еталоном. VI. Самостійна робота з самоперевіркою (самоконтроль і самооцінка).

Номер слайду 10

Організовуючи цей етап, вчитель підбирає завдання, які включають тренування раніше вивченого матеріалу. VII. Повторення (включення знань у систему сформованих).

Номер слайду 11

На цьому етапі фіксується у мовленні нове правило (алгоритм); організується самооцінка учнями своєї навчальної діяльності. VIII. Рефлексія уроку

Номер слайду 12

- мають високі інтелектуальні, творчі, художні, музичні здібності;- ініціативні;- активні;- впевнені у своїх силах та здібностях;- вміють доводити справу до логічного завершення;- мають потяг до самостійної роботи;- нестандартно думають і діють;- використовують логіку, імпровізують;- пишуть вірші, створюють казкові сюжети. Учні, що вчаться за даною методикою:

Номер слайду 13

Альберт Ейнштейн. Томас Едісон. Волт Дісней. Що об’єднує цих знаметих людей ?

Номер слайду 14

Дякую за увагу

pptx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку