Ця презентація допоможе при підготовці до виступу на РМО. В ній детально розкрито суть діяльнісного методу навчання. Доступний , яскраваий на послідовний виклад включає в собі основні ключові поняття.
Діяльнісний підхід у навчально-виховному процесі: лозунг чи реальність? .
Номер слайду 2
"Круглий стіл"– вид групового вирішення тих чи інших питань, якому властиві певний порядок і черговість висловлювань його учасників, а також рівні права і позиції всіх присутніх.
Номер слайду 3
"Урок відкриття нового знання має таку структуру:(за технологією діяльнісного підходу)
Номер слайду 4
I. Організаційний момент: самовизначення до діяльності. Даний етап процесу навчання передбачає включення у діяльність (хочу працювати); і змістовний момент (можу працювати).
Номер слайду 5
II. Актуалізація знань. На цьому етапі повторюється матеріал, який необхідний для відкриття нового матеріалу, для виявлення утруднення в індивідуальній діяльності кожного учня, ставиться проблемна ситуація.
Номер слайду 6
На даному етапі уроку вчитель запитує в учнів, де виникло утруднення; визначає, чому виникло утруднення; учні формулюють тему та ставлять перед собою мету уроку. III. Постановка проблеми (ситуація інтелектуального розриву):
Номер слайду 7
Учні у комунікативній формі обдумують і обговорюють різні варіанти відповідей, вибирають оптимальний варіант, фіксують його вербально та знаково. IV. Побудова проекту виходу із утруднення:
Номер слайду 8
Більшість типових завдань на новий спосіб дій виконується з коментуванням учнів, бо промовляння. V. Первинне закріплення (розв’язування типових завдань з коментуванням).забезпечує можливості розуміння дитиною навчального матеріалу та його запам’ятовування.
Номер слайду 9
Під час даного етапу використовується індивідуальна форма роботи: учні самостійно виконують завдання нового типу і здійснюють їх самоперевірку, покроково порівнюють з еталоном. VI. Самостійна робота з самоперевіркою (самоконтроль і самооцінка).
Номер слайду 10
Організовуючи цей етап, вчитель підбирає завдання, які включають тренування раніше вивченого матеріалу. VII. Повторення (включення знань у систему сформованих).
Номер слайду 11
На цьому етапі фіксується у мовленні нове правило (алгоритм); організується самооцінка учнями своєї навчальної діяльності. VIII. Рефлексія уроку
Номер слайду 12
- мають високі інтелектуальні, творчі, художні, музичні здібності;- ініціативні;- активні;- впевнені у своїх силах та здібностях;- вміють доводити справу до логічного завершення;- мають потяг до самостійної роботи;- нестандартно думають і діють;- використовують логіку, імпровізують;- пишуть вірші, створюють казкові сюжети. Учні, що вчаться за даною методикою:
Номер слайду 13
Альберт Ейнштейн. Томас Едісон. Волт Дісней. Що об’єднує цих знаметих людей ?