Презентація до дистанційного уроку в синхронному режимі " Різноманіття рослин. Вищі спорові""

Про матеріал
До Вашої уваги пропоную четверту презентацию з цикла "Різноманіття рослин". Матеріали призначені для проведення дистанційних уроків на платформах Zoom, GoogleMeet та інших, де є можливість інтерактивної роботи з екраном. Презентації анімовані, побудовані згідно зі структурою урока, містять завдання для актуалізації знань, матеріали за новими темами, завдання на практичне застосування знань та систематизацію, інтерактивні завдання та ігри. Окремо до уроків розроблені тести.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вищі спорові рослини. Дистанційний урок біології6- клас

Номер слайду 2

Наші поняття:бінарна назва відділ бріологія гаметофіт слань маршанція гаплоїдний різоїди торф плауни птерідологія спорові рослини диференціація спорофіт гігроскопічний запліднення гамети політрих вид сфагнум дихотомічне молодильник симбіозвизначення мети уроку. Підкресліть незрозумілі поняття

Номер слайду 3

Наші питання: Чим вищі рослини відрізняються від нижчих?На які групи поділяють вищі рослини?Чим ці групи різняться між собою та яке значення мають для людини?визначення мети уроку

Номер слайду 4

Повторення

Номер слайду 5

Вищі спорові рослини. Новий матеріал. Яйце-клітина (n)заплідненнямейозгаплоїднедиплоїдне. Розмноження і поширення відбувається за допомогою спор. Залежність запліднення від води

Номер слайду 6

Відділ МохоподібніВ життєвому циклі переважає гаметофіт (спорофіт не живе самостійно) Ростуть в зволожених місцях. Безсудинні рослини – відсутня провідна тканина. Немають кореня, його функцію виконують різоїди. Бріологія3. За будовою тіла розрізняють мохи сланеві та листостеблові Новий матеріал

Номер слайду 7

Відділ Мохоподібні3. Сланеві (тіло пластинчастої форми) - маршанція мінлива. Листостеблові (є поділ на стебло та листя) – сфагнум, зозулін ленмаршанція мінливасфагнум. Кукушкин лен (политрих)Новий матеріал

Номер слайду 8

Відділ Мохоподібні3. В життєвому циклі переважає гаплоїдне покоління (гаметофіт) дуже чудливе до нестачі вологи. Спорофіт розвивається на гаметофітіСфагнум (білий мох) – зовнішня та внутрішня будова. Зозулін лен (політрих) та сфагнум - будова. Новий матеріал

Номер слайду 9

Відділ Мохоподібні4. Синтезують органічні речовини, виділяють кисень. Одними з первших засіляють відкритий грунт. Сприяють заболочуванню,можуть цілком вкривати грунт (тундра), попереджаюьб ерозію. Моховий покрив здатен накапичувати та втримувати радіоактивні речовини Утворення сфагнового торфу Хастосововалися у медицині (в якості перев’язочных засобів) Використовують в якості утеплювача. Сфагнум (торфяний мох) «сфагнос» по-гречески — губка. Новий матеріал

Номер слайду 10

??? ??? ???Рід ???Вид ???Політріхум звичайний. Застосування знань. Визначте систематичне положення виду

Номер слайду 11

Чи можуть мохоподібні розвиватися у посушливій місцевості?Застосування нових знань. Метод «Прес»: Я вважаю що… …тому що… …наприклад…Отже…

Номер слайду 12

Відділ ПлауноподібніДихотомічне галудження, мілкі листки  Розповсюджени по всіх континентах, окрім Антарктіди. В життєвому циклі переважає спорофіт. Заросток (гаметофіт) живе під землёю, має різоїди й живиться завдяки симбіозу з грибами. Багаторічні трав’янисті рослини, зазвичай вічнозелені, листки розташовані спірально, але інколи сидять супротивно або мутовчато. Розвинене кореневище с додатковим корінням Птерідологія. Життєвий цикл плаунів. Плаун булавоподібний. Новий матеріал

Номер слайду 13

Відділ ПлауноподібніБіля 400 сучасних видів, представники: Плаун булавоподібний, плаун баранець (баранець звичайний), плаунок плауноподібний, молодильник озерний4. Використовують як лікарські, красильні, косметичні та декоративні рослини, а також спори - у піротехниціНовий матеріалмолодильник озерний

Номер слайду 14

??? ??? ??? ??? ???Баранець звичайний. Застосування знань. Визначте систематичне положення виду

Номер слайду 15

Порівняйте гаметофіти Мохоподібних та Плауноподібних. Аналіз та застосування знань. Спільне. Відмінності

Номер слайду 16

Порівняйте спорофіти Мохоподібних та Плауноподібних. Аналіз та застосування знань. Спільне. Відмінності

Номер слайду 17

Гра «Вгадай – хто?»Один з учнів отримує в особисті повідомлення назву однієї з водоростів, всі інші мають вгадати, що це за водорость, задаючи питання стосовно її особливостей, розповсюдження та значення. Застосування нових знань

Номер слайду 18

Гра «Вгадай – хто?»Зозулін льонламінаріяспірогіранавікулапорфірахламідомонадахлорела. Застосування нових знаньсфагнуммаршанція. Плаун-баранець. Молодильник озерний

Номер слайду 19

Гра «Вгадай – хто?»Застосування нових знань

Номер слайду 20

Гра «Вгадай – хто?»Один з учнів отримує в особисті повідомлення назву однієї з водоростів, всі інші мають вгадати, що це за водорость, задаючи питання стосовно її особливостей, розповсюдження та значення. Застосування нових знань

Номер слайду 21

Наші поняття:бінарна назва відділ бріологія гаметофіт слань маршанція гаплоїдний різоїди торф плауни птерідологія спорові рослини диференціація спорофіт гігроскопічний запліднення гамети політрих вид сфагнум дихотомічне молодильник симбіозпідсумок уроку. Підкресліть поняття, що стали зрозумілі

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Складіть конспект за пройденою темою. Підготуйте відповіді на питання з презентаціїСкладіть по групах характеристику відділів Хвощеподібні (дівчата) та Папоротеподібні (хлопці)

Номер слайду 23

Дякую за увагу!Бережіть себе!

pptx
Додано
25 квітня 2022
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку