Наші поняття:бінарна назва відділ бріологія гаметофіт слань маршанція гаплоїдний різоїди торф плауни птерідологія спорові рослини диференціація спорофіт гігроскопічний запліднення гамети політрих вид сфагнум дихотомічне молодильник симбіозвизначення мети уроку. Підкресліть незрозумілі поняття
Відділ МохоподібніВ життєвому циклі переважає гаметофіт (спорофіт не живе самостійно) Ростуть в зволожених місцях. Безсудинні рослини – відсутня провідна тканина. Немають кореня, його функцію виконують різоїди. Бріологія3. За будовою тіла розрізняють мохи сланеві та листостеблові Новий матеріал
Відділ Мохоподібні4. Синтезують органічні речовини, виділяють кисень. Одними з первших засіляють відкритий грунт. Сприяють заболочуванню,можуть цілком вкривати грунт (тундра), попереджаюьб ерозію. Моховий покрив здатен накапичувати та втримувати радіоактивні речовини Утворення сфагнового торфу Хастосововалися у медицині (в якості перев’язочных засобів) Використовують в якості утеплювача. Сфагнум (торфяний мох) «сфагнос» по-гречески — губка. Новий матеріал
Відділ ПлауноподібніДихотомічне галудження, мілкі листки Розповсюджени по всіх континентах, окрім Антарктіди. В життєвому циклі переважає спорофіт. Заросток (гаметофіт) живе під землёю, має різоїди й живиться завдяки симбіозу з грибами. Багаторічні трав’янисті рослини, зазвичай вічнозелені, листки розташовані спірально, але інколи сидять супротивно або мутовчато. Розвинене кореневище с додатковим корінням Птерідологія. Життєвий цикл плаунів. Плаун булавоподібний. Новий матеріал
Відділ ПлауноподібніБіля 400 сучасних видів, представники: Плаун булавоподібний, плаун баранець (баранець звичайний), плаунок плауноподібний, молодильник озерний4. Використовують як лікарські, красильні, косметичні та декоративні рослини, а також спори - у піротехниціНовий матеріалмолодильник озерний
Наші поняття:бінарна назва відділ бріологія гаметофіт слань маршанція гаплоїдний різоїди торф плауни птерідологія спорові рослини диференціація спорофіт гігроскопічний запліднення гамети політрих вид сфагнум дихотомічне молодильник симбіозпідсумок уроку. Підкресліть поняття, що стали зрозумілі