Презентація до дистанційного уроку в синхронному режимі " Різноманіття рослин. Водорості"

Про матеріал
До Вашої уваги пропоную другу презентацию з цикла "Різноманіття рослин". Матеріали призначені для проведення дистанційних уроків на платформах Zoom, GoogleMeet та інших, де є можливість інтерактивної роботи з екраном. Презентації анімовані, побудовані згідно зі структурою урока, містять завдання для актуалізації знань, матеріали за новими темами, завдання на практичне застосування знань та систематизацію, інтерактивні завдання та ігри. Окремо до уроків розроблені тести.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різноманіття рослин. ВодоростіДистанційний урок біології6 - клас

Номер слайду 2

За яким принципом сучасні вчені-систематики класифікують рослини? Які ознаки при цьому враховують?Повторення та актуалізація знань

Номер слайду 3

Основні таксонирослин. Царство більше ніж домен?Порядок складається з …?Клас складається з …?В одній родині може бути декілька … Декілька відділів формують … Відділ більше ніж … але менше ніж …Рід менше ніж … але більше ніж … Найменший таксон – це … ?Домен. Царство. Відділ. Клас. Порядок. Родина. Рід. Вид. Повторення та актуалізація знань

Номер слайду 4

Відділи. Повторення та актуалізація знань

Номер слайду 5

Наші питання: Як вивчають різноманіття організмів?На які групи поділяють рослини?Чим ці групи різняться між собою?Повторення та актуалізація

Номер слайду 6

Наші поняття: Систематика класифікація таксон талом бінарна назва диференціація відділ альгологія агар-агар рід нижчі рослини водорості ламінарія тканини саргасум органи різоїди вид порфіра спірогіра навікула домен хлорофіл фукоксантін хара хламідомонада слань царство фукус пінулярія. Постановка целей урока. Підкресліть незрозумілі поняття

Номер слайду 7

Наші питання: Що таке водорості, які вони бувають, як їх вивчають та класифікують?Яке значення водорості мають у природі та житті людини?Постановка целей урока

Номер слайду 8

Нижчі рослини водоростіСередовище існування – водне. Відсутні справжні тканини та органи (немає диференціації)Тіло називають – талом или слань. Альгологія. Новий матеріал

Номер слайду 9

План загальної характеристики таксону. Характерна особливість. Середовище існування. Особливості будови та життєдіяльностіРізноманітність, представники. Значення в природі та житті людини. Приклад: Характеристика відділу Діатомові водоростіНаявність у клітин своєрідного «панцира», що складається з двох половинок. Морські та прісноводні, можуть мешкати у грунті і навіть в інших організмах. Більшість одноклітинні, різної форми, можуть утворювати колонії. Забарвлені у жовтуватий колір. При поділі кожна нова клітина отримує половинку панцира20-25 тис. видів. Представникии: пінулярія, навікула. Складають значну частину всієї органічної речовини планети, виділяють кисень. Використовують у криміналістиціНовий матеріал

Номер слайду 10

Визначте систематичне положення роду Навікула. Домен ???Царство ???Відділ ???Застосування знань

Номер слайду 11

Відділ Зелені водоростіЧистий зелений колір талому (переважає хлорофіл)Мешкають в пресных водоймах та морях, у грунті, на корі дерев, навіть на снігу и льоду. Є одноклітинні (рухливі та нерухомі) та багатоклітинні (нитчасті, пластинчасті, схожі на вищих)3. спірогіраулотріксульвахарахламідомонадахлорела. Новий матеріал

Номер слайду 12

Відділ Зелені водорості4. Виділяють кисень, синтезують органічні речовини.Є предками наземних рослин. Використовують в їжу. Морський салат - ульва. Хлорела – перша рослина, що літала у космос. Новий матеріал

Номер слайду 13

Визначте систематичне положення роду. Домен ???Царство ???Відділ ???Рід ???спірогіра. Застосування знань

Номер слайду 14

??? ??? ??? ???хара. Застосування знань. Визначте систематичне положення роду

Номер слайду 15

Відділ Бурі водоростіМістять бурий пігмент фукоксантин, що надає їм відповідного забарвлення. Большість – морські, багатоклітинні, ведуть прикріплений спосіб життя. Є подоба тканин та органів3. ламінаріяфукуссаргасум. Новий матеріал

Номер слайду 16

Відділ Бурі водорості4. Виділяють кисень, синтезують органічні речовиниЇх зарості утворюють унікальне середовище існування для багатьох морських організмів. Використовують і їжу. Морська капуста ламінарія -  багата йодом, вітамінами та різноманітними корисними речовинамисаргасум. Новий матеріал

Номер слайду 17

??? ??? ??? ???фукус. Застосування знань. Визначте систематичне положення роду

Номер слайду 18

Відділ Червоні водоростіХлоропласты зазвичай забарвлені у червоний колір. Відсутні джгутикові стадіїБольшість – морські, багатоклітинні, можуть уловлювати світло на великих глибинах3. Новий матеріал

Номер слайду 19

Відділ Червоні водорості4. Виділяють кисень, синтезують органічні речовини. Можуть паразитувати. Використоують в їжу. Отримують агар-агар. Червоний морський салат - порфіра. Новий матеріал

Номер слайду 20

??? ??? ??? ???філофора. Застосування знань. Визначте систематичне положення роду

Номер слайду 21

ульва. Застосування знань. Про що нам «каже» систематичне положення виду?Домен Еукаріоти. Царство Рослини. Відділ Зелені водорості

Номер слайду 22

саргасум. Застосування знань. Обгрунтуйте систематичне положення виду. Домен Еукаріоти. Царство Рослини. Відділ Бурі водоростіЧому?

Номер слайду 23

Чим різняться між собою водорості?Метод «Прес»: Я вважаю що… …тому що… …наприклад…Отже…Застосування нових знань

Номер слайду 24

Гра «Вгадай – хто?»Один з учнів отримує в особисті повідомлення назву однієї з водоростів, всі інші мають вгадати, що це за водорость, задаючи питання стосовно її особливостей, розповсюдження та значення. Застосування нових знань

Номер слайду 25

Гра «Вгадай – хто?»фукусламінаріяспірогіранавікулапорфіраулотриксхарасаргасумульвахламідомонадахлорела. Застосування нових знань

Номер слайду 26

Гра «Вгадай – хто?»Застосування нових знань

Номер слайду 27

Гра «Вгадай – хто?»Один з учнів отримує в особисті повідомлення назву однієї з водоростів, всі інші мають вгадати, що це за водорость, задаючи питання стосовно її особливостей, розповсюдження та значення. Застосування нових знань

Номер слайду 28

Яке значення мають водорості в природі та житті людини?Узагальнення знань

Номер слайду 29

Наші поняття: Систематика класифікація таксон талом бінарна назва диференціація відділ альгологія агар-агар рід нижчі рослини водорості ламінарія тканини саргасум органи різоїди вид порфіра спірогіра навікула домен хлорофіл фукоксантін хара хламідомонада слань царство фукус пінулярія. Підсумки уроку. Підкресліть поняття, що стали зрозумілі

Номер слайду 30

Наші питання: Як вивчають різноманіття організмів?На які групи поділяють рослини?Чим ці групи різняться між собою?Підсумки уроку

Номер слайду 31

Чи може водорость вижити на суходолі?Метод «Прес»: Я вважаю що… …тому що… …наприклад…Отже…Застосування нових знань

Номер слайду 32

Домашнє завдання. За можливості складіть конспект за пройденою темою та заповніть зошит з друкованою основою. Підготуйте відповіді на питання презентаціїПідготуйтеся до тестування

Номер слайду 33

Дякую за увагу!Бережіть себе!

pptx
Додано
25 квітня 2022
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку