Формувати в учнів поняття про вчинок і наслідок; вчити аналізувати свої вчинки; розвивати вміння оцінювати свої вчинки і приймати рішення, розвивати вмiння контролювати i аналiзувати свої та чужi вчинки, зробити їх усвiдомленими; виховувати бажання здiйснювати достойнi вчинки, повагу до людей виховувати в учнів здатність протидіяти.
Відомо, що всі люди на землі вміють і люблять мріяти. А чи любите мріяти ви? Якби я був/ була вітром, то... Якби я був/ була зіркою то... Якби я опинився( лась) на Місяці, то... Якби я жив/ жила в чудовому замку, то... Якби я був / була невидимкою, то... Якби я був / була найкращим лікарем у світі, то... Якби я був/ була найкращим винахідником у світі, то...
-Що значить уміти аналізувати свої дії? Порівнювати їх? Оцінювати? -Яка спільна думка у прислів`ях : “ Є каяття, та нема вороття”, “ Що посієш, те й пожнеш”, “ Сім раз відмір, один відріж”? -Чому важливо бачити зв`язок між вчинком і наслідком? -Що таке вчинок? А наслідок? -Чим відрізняються між собою люди? ( одні люди думають, а потім роблять, інші зроблять, а потім думають).
Поради видатного письменника і педагога В. Сухомлинського. Запам`ятаємо їх і будемо виконувати. Бути справжньої людиною наодинці зі своєю совістю значно важче, ніж на людях, що оцінюють твої вчинки, схвалюють добро і засуджують зло Звітувати перед своєю совістю значно важче, ніж перед іншою людиною Якщо наодинці із собою ти робиш щось варте осуду, не думай що про це ніхто не дізнається. Звичка приховувати від людей погане накладе на тебе незабутній відбиток: люди все одно будуть знати твою істинну сутність.