Презентація до години спілкування з елементами тренінгу «Екологічне виховання дітей»

Про матеріал

Презентація, розроблена для заходу для поглиблення знань педагогів з питання екологічного розвитку учнів, для того, щоб сформувати творчий підхід до підбору форм, методів та прийомів реалізації завдань екологічного виховання в усіх сферах життєдіяльності дітей.

Викоритані цікаві завдання, форми, методи та прийоми робо­ти з дітьми з екологічного виховання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МИКОЛАЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІСТУПЕНІВ №40 ГОДИНА СПІЛКУВАННЯЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ«Екологічне виховання ДІТЕЙ»

Номер слайду 2

"Любов до природи слід виховувати з раннього дитинства. Дітей, що не вміють ще ходити, треба частіше виносити на свіже повітря,щоб вони могли бачити рідне небо, дерева, квіти, різних тварин. Все це залишається в дитячій душі, осяяне почуттям радості,і покладе основи любові до рідної природи." Григорій Ващенко

Номер слайду 3

Кожна думка має право на існування. Активність всіх членів групи. Дотримання регламенту. Критикувати висловлювання, а не людину. Доброзичливе відношення всіх учасників.

Номер слайду 4

Вправа«Знайомство»

Номер слайду 5

КОНВАЛІЯ

Номер слайду 6

Мова квітів:айстра — сум;волошка — простота, ніжність;вереск — самотність;гвоздика — мужність, стійкість, солідарність, повага;дзвоник польовий — вдячність;льон — символ дівочої вроди;конвалія — приховане кохання, таємничість;мак — краса, молодість, мудрість, добро­зичливість;мальва — краса, холодність, педантичність;нарцис — гордість, самозакоханість;первоцвіт — розчарування в почуттях, кохання, що минає;

Номер слайду 7

Мова квітів:півонія — довголіття, здоров'я;підсніжних — чистота, вірність;троянда — чуттєвість, кохання, здоров'я;ромашка — кохання, мир, ніжність;фіалка — сором'язливість, скромність, до­вірливість, вірність у коханні;лілія — чистота, невинність, справедливість;іриси — багатогранність, інтерес до життя;орхідея — свобода, самостійність, упевне­ність у собі;хризантема — розсудливість, справедливість, критичність;лотос — вразливість, чутливість, емоційність;гербера — бажання привернути до себе увагу, демонстративність, упевненість.

Номер слайду 8

Мова кольорів:червоний — енергія, активність; символізує життя, свободу, урочистість;білий — нейтральний; символізує невинність, чистоту;блакитний — холодний, пасивний; символізує довіру, безкінечність, сум;жовтий — теплий, веселий; символізує світло, життя, радість, повагу до старості;зелений — спокійний; символізує мир, спокій, надію;синій — спокійний, сентиментальний, серйоз­ний; символізує довіру, безкінечність, сум;жовтогарячий, помаранчевий — зрілість, прагнення до мети;рожевий — ніжність, мрійливість, спокій;фіолетовий — мудрість, урівноваженість.

Номер слайду 9

Екологічна освіта — це ще й екологія особистості, свідомості, душі, культури. Екологічна культура дітей є осно­вою знань про морально-етичні норми і правила, що робить її основ­ним регулятором поведінки.

Номер слайду 10

Основний зміст екологічної осві­ти учнів полягає у формуванні мотиваційних основ екологічної свідо­мості дитини. Екологічні знання ма­ють стати засобами, які використову­ються для практичної діяльності та від­повідно її мотивують.

Номер слайду 11

Головними завданнями екологіч­ної освітидля дітей є: розвиток естетичного відчуття сві­ту природи;суб'єктивізація відносин зі світом природи;засвоєння дітьми елементів екологічної культури (історія, державність, народна медицина рідного краю тощо);формування постійної потреби зміцнювати власне здоров'я;засвоєння дітьми перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до довкілля;виховання справжньої любові до природи, бажання піклу­ватися про рослини і тварин, негативного ставлення до їх знищення;стимулювання допитливості та зацікавленості у пізнанні природи;формування навичок культурної поведінки у довкіллі.

Номер слайду 12

Основними завданнями в роботі з дітьми є виховання у них:розуміння самоцінності природи (природа може існувати без людини, а людина без природного середовища — не може); усвідомлення себе як частини природи; розуміння того, що у при­роді все взаємопов'язане; емоційно-позитивного ставлення до навколиш­нього світу; розуміння неповторної краси природи в усі пори року; активної життєвої позиції, любові та бережливого ставлен­ня до природи і всього живого в ній;усвідомлення того, що стан здоров'я людини залежить від якості довкілля;усвідомлення необхідності знати правила поведінки у при­ роді і дотримуватися їх.

Номер слайду 13

Робота в мікрогрупах Вам пропонується скласти перелік форм роботи з дітьми, що допомагають прищепити їм любов до природи. Прописати його та озвучити.

Номер слайду 14

Ефективні форми роботи з дітьми:спостереження за природою під час прогулянок до лісу, парку, скверу, річки, озера, ставка, джерела; залучення дітей до посильної праці в природі та природоохоронної діяльності, до участі в народних іграх, відга­дуванні загадок, до перевірки народного прогностика; дослідницька діяльність;виготовлення виробів із природних матеріалів, композицій із рослин;читання та обговорення казок, худож­ніх творів про природу;відвідування художніх музеїв, виста­вок, книжкових магазинів, ботанічних садів, зоопарків.

Номер слайду 15

Вправа «Дайте оцінку»Кожна група отримує завдання: розглянути певну ситуацію і дати їй свою педагогічну оцінку

Номер слайду 16

Ігрова вправа «Класифікуй малюнок»Погляньте на дитячі малюнки і розкладіть їх відповідно до сфер життєдіяльності та обґрунтувати свій варіант

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Вправа «Методичний пейзаж» (екологічний плакат)На ватмані намальовано ескіз пейзажу: дерево без листя, квіти без пелюсток. Завдання 1 групи:  написати форму роботи з дітьми з екологічного виховання. Завдання 2 групи:  принципи екологічного виховання. Завдання 3 групи:  поради з екологічного виховання.

Номер слайду 19

Вправа на релаксацію. Мета вправи: створення позитивної атмосфери і приємного враження від заняття, яке б залишилося з дітьми після його завершення.

Номер слайду 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Артюх Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Стецо Наталія Василівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
pptx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
6369
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку