Презентація містить всі етапи уроку. Показано різні форми проведення етапів уроку: мозковий штурм, усні вправи, валеологічна пауза, виконання лабораторної роботи, посилання на відео, домашнє диференційоване завдання.
Мозковий штурм?1. Що називають показником заломлення?
Номер слайду 3
1. Показник заломлення або абсолютний показник заломлення— це характерне для середовища число, яке визначає в скільки разів швидкість розповсюдження світла в середовищі менша за швидкість світла у вакуумі. ВІДПОВІДІ:
Номер слайду 4
Мозковий штурм?2. Сформулюйте закон Снелліуса.
Номер слайду 5
2. Закон Снелліуса sin α / sin β = n2 / n1 ,де α — кут падіння, а β — кут заломлення. ВІДПОВІДІ:
Номер слайду 6
3. Що називають відносним показником заломлення?Мозковий штурм?
Номер слайду 7
3. Величину n21 = n2 / n1 називають відносним показником заломлення середовища 2 відносно середовища 1. ВІДПОВІДІ:
Номер слайду 8
УСНІ ВПРАВИ1. Закінчить фразу Величина, яка залежить від властивостей середовищ, на межі поділу яких відбувається заломлення світла, називається… А) абсолютним показником заломлення; Б) показником заломлення другого середовища відносно першого; В) оптичною густиною середовища. Показник заломлення при збільшенні кута падіння… А) збільшується; Б) зменшується; В) не змінюється.
Номер слайду 9
1. Б. В. ВІДПОВІДІ:
Номер слайду 10
2. Назвати рисунок, на якому правильно зображений хід падаючого та заломленого променів та вказані відповідні кути(І середовище - скло, ІІ середовище - повітря) А Б В Г
Номер слайду 11
2. А ВІДПОВІДІ:
Номер слайду 12
3. Назвіть рисунок, на якому зображене явище заломлення світла:
Номер слайду 13
ВІДПОВІДІ:3. В
Номер слайду 14
ВАЛЕОЛОГІЧНА ПАУЗА
Номер слайду 15
ТРИ ШЛЯХИ ВЕДУТЬ ДО ЗНАНЬ: ШЛЯХ НАСЛІДУВАННЯ – НАЙЛЕГШИЙ,ШЛЯХ РОЗДУМІВ – НАЙСКЛАДНІШИЙ,ШЛЯХ ДОСЛІДЖЕННЯ – НАЙЦІКАВІШИЙ КОНФУЦІЙ
Номер слайду 16
«Визначення показника заломлення скла»Лабораторна робота. Мета: Користуючись скляною пластинкою з паралельними гранями, виміряти показник заломлення скла. Обладнання: скляна пластинка з двома плоскими паралельними гранями; лист паперу; лампочка із джерелом живлення; екран із щілиною; лінійка , транспортир, олівець, таблиця Брадіса; таблиця «Показники заломлення деяких речовин».
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:1. Підготувати звіт до лабораторної роботи. 2. Повторити § 52, вправа 11 (6).3. Творче завдання: зайти на блог класу https://prekrasnaledi.blogspot.com . У розділі «Новини та оголошення» написати дайджест «Заломлення світла в природі».