Аннотація до проектної роботи
«Коса – дівоча краса!»
Автор: Довганюк Аліна Ігорівна 9 клас, Ставчанський НВК, с. Ставчани
Керівник: Грубляк Людмила Григорівна, педагог-організатор
Про історію коси я знаю дуже мало, тому вирішила ближче з нею познайомитися.
І розкрила для себе цілий світ національної культури, її звичаї та традицїї.
ПРОБЛЕМА
Роблячи зачіску, ми не використовуємо знань наших предків про волосся.
ГІПОТЕЗА
Коса – це сучасна та модна зачіска, котра відповідає всім шкільним вимогам і несе традиції слав'янської культури.
ОБ'ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ
Коси.
ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ
Збір даних про косу.
МЕТА
Виявити вплив зачіски на настрій людини та розкрити древнє значення коси для сучасної школярки.
ЗАВДАННЯ
Вивчити літературу з даної теми, знайти необхідну інформацію в мережі Інтернет;
З'ясувати роль дівочої коси в традиційній українській культурі;
Вивчити способи плетеня сучасних кіс;
Провести анкетування школярів та батьків;
Запропонувати сучасні зачіски з кіс для школярок.
МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Вивчення літератури, аналіз; анкетування; експеримент з плетення кіс.
ПРАКТИЧНА СКЛАДОВА:
Розповісти однокласникам та батькам про роль дівочої коси в традиційній українській культурі;
Створити буклет;
Навчити однокласниць виконувати зачіски з кіс.
І ось мої результати:
Ми надіємось, що мода на коси ще повернеться, бо в довгій косі до пояса завжди відчувається щось ніжне і прекрасне.
В результаті виконаної роботи мені вдалося довести, що коса – це сучасна та модна зачіска, яка відповідає всім шкільним вимогам і несе традиції слав'янскої культури.
Тож нехай відроджується традиція носити довге волосся.