Презентація до теми "Конфлікти"

Про матеріал
Презентація призначена для проведення методичного об"єднання класних керівників "Конфлікти. Роль класного керівника у вирішенні конфліктів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конфлікти. Шляхи вирішення. Підготувала Андрусик Л. Д.

Номер слайду 2

Жити — означає мати проблеми. Розв 'язати їх - означає рости інтелектуально. Дж. П. Гілфорд

Номер слайду 3

«Життя – це процес вирішення нескінченної кількості конфліктів. Людина не може уникнути їх. Вона може лише вирішити, брати участь у виробленні рішень або залишити це іншим» Бенціон Вул

Номер слайду 4

Вправа «Конфлікт»Скласти асоціативну схему до слова «конфлікт»

Номер слайду 5

Конфлікт– це зіткнення протилежних інтересів, поглядів, прагнень; серйозна розбіжність, гостра суперечка, що приводить до протистояння або боротьби.

Номер слайду 6

Конфліктна ситуація - ситуація, у якій одна із складових змінює свої кількісні чи якісні значення, що призводить до загострення стосунків між конфліктуючими сторонами

Номер слайду 7

Елементи конфлікту: - учасники, - об’єкт , - рушійна сила

Номер слайду 8

Основними сигналами конфлікту є : дискомфортнепорозуміння напруга криза

Номер слайду 9

Фази протікання конфлікту: Летальна фаза Демонстративна фаза Агресивна фаза Батальна фаза

Номер слайду 10

{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Конфліктна особистість. Безконфліктна особистість. Стриманість у висловлюваннях і судженнях. Бажання домінувати за будь-яких обставин. Псевдопринциповість. Шанобливе ставлення до думки інших. Зайва прямолінійність у судженнях і висловлюваннях. Розважливість у вчинках. Негативне оцінювання вчинків і дій інших. Принциповість . Спокійний настрій. Поганий настрій, дратівливість. Уміння вислухати іншого.

Номер слайду 11

Принципи, на яких будуються «я-висловлювання»: ƒ Безоціночний опис дій, що зробила ця людина (не варто: «ти прийшов пізно», бажано: «ти прийшов о 12 ночі»); ƒ Ваші очікування (не варто: «ти не вивів собаку», бажано: «я сподівався, що ти виведеш собаку»); ƒ Опис своїх почуттів (не варто: «ти мене дратуєш, коли робиш це», бажано: «коли ти робиш це, я відчуваю роздратування»); ƒ Опис бажаної поведінки (не варто: «ти ніколи не дзвониш», бажано: «мені хотілося б, щоб ти дзвонив, коли затримуєшся»).

Номер слайду 12

Формула «Я-твердження» Я почуваюся… (власні почуття і переживання стосовно ситуації), коли ти… (опис конкретних дій співрозмовника, які викликають негативні емоції), тому що… (пояснення, чому дії співрозмовника викликають такі емоції, висловлення власних інтересів), ось чому я хочу/бажаю/хотіла б… (бажані зміни в діях співрозмовника).

Номер слайду 13

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Примус Переховування Компроміс Конфронтація Згладжування Визначити яка тваринна співвідноситься із кожною стратегією.

Номер слайду 14

Конкуренція, тобто суперництво, полягає в нав’язуванні протилежній стороні кращого рішення для себе. Такий стиль поведінки може використовувати людина, що володіє сильною волею, авторитетом, владою. Компроміс як стратегію виходу з конфлікту необхідно застосовувати у випадку, коли сторони хочуть досягти згоди, врегулювати відносини. Стратегія уникнення зазвичай реалізується, якщо конфлікт не зачіпає прямих інтересів сторін і немає необхідності відстоювати свої права. Стратегія пристосування полягає в тому, що сторони діють спільно, відстоюючи при цьому власні інтереси, з метою згладжування конфліктної ситуації та відновлення стабільної робочої обстановки. Співпраця як шлях вирішення конфлікту — це дії спрямовані на пошук рішення, що задовольняє обидві сторони, спільне обговорення розбіжностей

Номер слайду 15

Дівчина Настуся хоче брати участь в організації новорічного вечора й бути на ньому ведучою. ЇЇ однокласниця Оленка так само хоче бути ведучою

Номер слайду 16

Медіація – це добровільний і конфіденційний процес, в якому нейтральна третя особа (медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації, що склалася.

pptx
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
1829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку