Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання
ГОТУЄМОСЬ ДО УРОКУ!Дзвінок подав сигнал –Уроку час настав!Сідайте швидше, діти,І будем цифри вчити!
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТДоповни ряд чисел{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}21……2425……28...2223262729
ПРАЦЮЄМО З МАТЕМАТИЧНИМИ МАТЕРІАЛАМИСкільки монет треба додати або відняти, щоб їх стало 10?
ПРАЦЮЄМО З МАТЕМАТИЧНИМИ МАТЕРІАЛАМИНа скільки більше алмазів у першому ряду, ніж у другому?
ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ (с.7, №2)
ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ (с.7, №2)13 + 3 = 16
ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ (с.7, №3)= 15= 90= 30= 16
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА!
ПОВТОРЮЄМО ПРАВИЛА!Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок!Наприклад: 10 + ? = 20 20 – 10 = 10
ПОВТОРЮЄМО ПРАВИЛА!Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник! Наприклад: ? – 10 = 20 20 + 10 = 30
ПОВТОРЮЄМО ПРАВИЛА!Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю! Наприклад: 30 – ? = 20 30 - 20 = 10
ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ (с.7, №4)
ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ НА УРОЦІrrrrrrrrrrrrrrr
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект