Презентація до уроку біології у 7 класі на тему "Різноманітність птахів"

Про матеріал

Презентація до уроку біології у 7 класі на тему "Різноманітність птахів"

Мета: - узагальнити знання учнів про птахів, на їх основі з'ясувати причини поширення в природі;

- розвивати уявлення про взаємозв'язки організмів із середовищем існування; розкрити риси пристосованості різних груп птахів до умов середовища; визначити роль цих тварин в екосистемах;
- прищеплювати любов до природи, виховувати бережливе ставлення до живих істот, інтерес до тваринного світу, біології в цілому; реалізовувати екологічне виховання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета: - узагальнити знання учнів про птахів, на їх основі з’ясувати причини поширення в природі; - розвивати уявлення про взаємозв’язки організмів із середовищем існування; розкрити риси пристосованості різних груп птахів до умов середовища; визначити роль цих тварин в екосистемах; - прищеплювати любов до природи, виховувати бережливе ставлення до живих істот, інтерес до тваринного світу, біології в цілому; реалізовувати екологічне виховання.

Номер слайду 3

І. Актуалізація знань Де тільки не зустрічаємо ми птахів! У лісі і в полі, в горах і по берегах річок, у міському парку і на рідному подвір’ї. Ми так звикли до них, що часом нам починає здаватися, ніби ми добре їх знаємо. Чи так це насправді? На жаль, ні. Частенько доводилося зустрічати людей, які грака плутають з вороною, всіх дрібних птахів вважають горобцями, а корисними – лише дятлів. Цього ніколи б не було, якби ці люди були більш спостережливими і допитливими.

Номер слайду 4

1.Експрес – опитування 1. Назвіть загальні ознаки класу Птахи: - мають пір’яний покрив; - передні кінцівки перетворилися на крила; - розмножуються відкладаючи яйця; - очі прикриті повіками; - тіло поділяється на голову, тулуб, кінцівки; - шкіра суха, майже позбавлена залоз; - скелет легкий ( зумовлено наявністю порожнин у більшості кісток); - мають кіль; - характерне подвійне дихання;

Номер слайду 5

Завдання «Складіть пари» (Із запропонованого переліку термінів і понять складіть пари, позначаючи їх відповідними цифрами) Завдання «Складіть пари» 1. тулуб 1. зміна пір’я 2. рульові 2. гуси, кури, лебеді 3. пігменти 3. довгі пера хвоста 4. линяння 4. розширення стравоходу 5. стегно, гомілка, стопа 5. горобець, дятел, ворона 6. воло 6. відлітають на зимівлю і повертаються 7. око 7. обтічна форма 8. виводкові 8. здатне до подвійної акомодації 9. нагніздні 9. фарбуючі речовини 10. перелітні 10. скелет задньої кінцівки

Номер слайду 6

ВІДПОВІДЬ: 1 – 7 6 – 4  2 – 3 7 – 8 3 – 9 8 – 2 4 – 1 9 – 5  5 – 10 10 – 6 

Номер слайду 7

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 8

«Безумовно з усіх вищих тварин вони найбільш красиві та співучі, вони викли-кають найбільше захоплення, їх най-більше вивчають і старанно охороняють», - так зазначив Ф.Пітерсон.

Номер слайду 9

ПЛАН УРОКУ: 1.Систематичне положення класу. 2. Класифікація птахів. 3. Характерні особливості Птахів різних рядів.

Номер слайду 10

СИСТЕМАТИЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ КЛАСУ Імперія Клітинні організми Надцарство Еукаріоти Царство Тварини Підцарство Багатоклітинні Тип Хордові Клас Птахи Надряд … Ряд …

Номер слайду 11

Птахи надряду Пінгвіни

Номер слайду 12

Ряд Страуси

Номер слайду 13

Номер слайду 14

РЯД Ківіподібні

Номер слайду 15

Ряд Куропоподібні

Номер слайду 16

Ряд Совоподібні

Номер слайду 17

РЯД ГОРОБЦЕПОДІБНІ

Номер слайду 18

РЯД СОКОЛОПОДІБНІ

Номер слайду 19

РЯД ЛЕЛЕКОПОДІБНІ

Номер слайду 20

РЯД ГУСЕПОДІБНІ

Номер слайду 21

РЯД ЖУРАВЛЕПОДІБНІ

Номер слайду 22

КОНКУРС “ВІДГАДАЙ ЗАГАДКУ”

Номер слайду 23

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 24

КОНКУРС “ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК”

Номер слайду 25

ВПРАВА «ЗАКІНЧІТЬ ПРИСЛІВ’Я АБО ПРИКАЗКУ» Слово не горобець… (вилетить - не впіймаєш) Гусак свині… (не товариш) Соловей –пташка мала, а співає – ліс…(тремтить) Одна ластівка весни …(не несе) Глухий як…(тетерев) Як з гусака…(вода) Заторочив як…(дятел) Курчат по осені…(рахують) Кожен кулик своє…(болото знає) Надувся як…(індик) Пташку впізнають по польоту, а людину… (по роботі)

Номер слайду 26

Гра «Третій зайвий» 1. Журавель, чапля, лелека. 2. Соловей, сойка, дятел. 3. Беркут, стрепет, лунь.

Номер слайду 27

ВІКТОРИНА «ЧИ ЗНАЄМО МИ ПТАХІВ?»

Номер слайду 28

ІНФОРМАЦІЙНА ХВИЛИНКА «ПТАХИ-СИМВОЛИ»

Номер слайду 29

ІНФОРМАЦІЙНА ХВИЛИНКА «ПАМ’ЯТНИКИ ПТАХАМ»

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

ІНФОРМАЦІЙНА ХВИЛИНКА «ПТАХИ-БАРОМЕТРИ»

Номер слайду 34

ІНФОРМАЦІЙНА ХВИЛИНКА «ПТАХИ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ УКРАЇНИ»

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

ФОТОРОБОТ

Номер слайду 39

ФОТОРОБОТ

Номер слайду 40

РЕФЛЕКСІЯ На цьому уроці я дізнався .... На цьому уроці я ознайомився.... Використовуючи знання, отримані на цьому уроці.... Мені сподобалося.... Я знав(ла) … -Я дізнався …..

Номер слайду 41

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ 46,47 2.ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО С/Г ТА ПРОМИСЛОВИХ ПТАХІВ

Номер слайду 42

ppt
До підручника
Біологія 7 клас (Базанова Т. І., Кузнецова М. О., Кіося Є. О., Павіченко Ю.В.)
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
2924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку