Даний матеріал під час дистанційного навчання надасть змогу учням ознайомитись з поняттям "Десяткові дроби", сприяє вмінню дітей читати та записувати десяткові дроби
Десяткові дроби. Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О.
Номер слайду 2
Етап орієнтації.- Любі діти, Дроби вивчили вже ми, Гадали, що все знаємо… Але ось до нас прийшли Дроби незвичайні: Лише одиниці и нулі В їх запису стрічаються. Як ви гадаєте, діти, Ці дроби називаються? На питання це проблемне Ми знайдемо відповідь. Зараз же розставте їх Так, щоб не товпилися. І в порядку спадіння На строчці зупинилися 7/1006/1000005/10002/101/1000
Номер слайду 3
Мені б дуже хотілося, щоб на сьогоднішньому уроці ми з Вами: Пригадали й закріпили свої знання про звичайні дроби. Склали перший блок ОК з теми «Я знаю про десяткові дроби»Закріпили уміння працювати з алгоритмом читання та запису десяткового дробу. Проявили кмітливість і міркування під час запису дробів Навчились виділяти цілу й дробову частини у запису числа десятковим дробом. Показали и оцінили свої знання та уміння.
Номер слайду 4
Чи бажаєте Ви прийняти участь у нашому уроці? Навіщо Вам це потрібно?Що Ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?Який етап уроку Вас хвилює або настороджує?Який викликає більшу зацікавленість?Чим би ще хотіли зайнятися на уроці?
Номер слайду 5
Пояснення нового матеріалу: - Прочитайте записані дроби Запишіть їх у порядку спадання - Прочитайте, будь ласка, дробовий ряд, який ви записали. - Обґрунтуйте свій порядок розташування дробів. Яким правилом користувалися? Чому?
Номер слайду 6
Практична робота - А тепер перепишіть на строку вниз через точку з комою тільки чисельники цих дробів. Після першого нуля у кожному запису в правому нижньому кутку клітиночки поставте кому. Строчка, яку ви написали відображає запис десяткових дробів.- У чисельник кожного дробу зліва від одиниці допишіть стільки нулів, скільки їх у знаменнику дробу.
Алгоритм читання числа, записаного у вигляді десяткового дробу: назви число, яке знаходиться зліва від коми;замість коми скажи слово цілих;якщо після коми - 1 цифра, назви її і додай слово десятих; - 2 цифри, назви число і додай слово сотих; - 3 цифри, назви число і додай слово тисячних; Десятковий дріб:
Номер слайду 12
Прочитайте числа, які записані у вигляді десяткового дробу: 7, 45; 8,2; 8/27; 9,03; 28,045; 49/75; 6, 007; 5,0025; 108,346; 506; 201,3759; 0,138 Назвіть розділи цих чисел зліва направо Десятковий дріб:
Номер слайду 13
Алгоритм запису числа у вигляді десяткового дробу:запиши цілу частину числа або нуль, якщо її немає; постав кому у нижньому правому куточку; праворуч від коми запиши чисельник дробової частини, він повинен містити стільки знаків, скільки нулів у знаменнику, якщо у чисельнику знаків менше ніж нулів у знаменнику, то після коми перед цифрами чисельника допиши нуліДесятковий дріб:
Номер слайду 14
Алгоритм читання числа, записаного у вигляді десяткового дробу: назви число, яке знаходиться зліва від коми;замість коми скажи слово цілих;якщо після коми - 1 цифра, назви її і додай слово десятих; - 2 цифри, назви число і додай слово сотих; - 3 цифри, назви число і додай слово тисячних; - 4 цифри, назви число і додай слово десятитисячних; Десятковий дріб:
Номер слайду 15
Бачу: 15, 003 ц д с т Читаю: п’ятнадцять цілих, три тисячних 5,26; 74,468; 393,005; 101,2003№1128 - усноза МП “Струмочок”№1129 – письмовоза МП “Не порви ланцюжок”№1131 – письмовоза МП “ Гонка за лідером” Закріплюємо вивчене: