Презентація є візуальним доповненням до розробки уроку «Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками» у 5 класі із різноманітними завданнями по групах, самоперевіркою та нагородження переможців.
Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. Математичний біатлон
Номер слайду 2
Розминка
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Знайдипомилку
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Конкурс капітанів
Номер слайду 13
І команда: (𝟏𝟏 𝟑𝟏𝟑 – х ) – 2𝟐𝟏𝟑 = 5𝟏𝟏𝟑 ІІ команда: (5𝟒𝟏𝟎 + х ) – 1𝟏𝟏𝟎 = 8𝟑𝟏𝟎ІІІ команда: 18𝟕𝟏𝟐 – ( х – 1𝟖𝟏𝟐 ) = 16𝟑𝟏𝟐
Номер слайду 14
Логічні вправи
Номер слайду 15
Яке з даних чисел зайве?𝟏𝟐𝟏𝟓, 𝟑𝟏𝟕, 𝟗𝟏𝟗, 𝟏𝟕𝟏𝟔, 𝟏𝟔𝟐𝟓. 𝟏𝟕𝟏𝟔
Номер слайду 16
Яке число пропущене?36 ?𝟒𝟓
Номер слайду 17
Розмістіть дроби в порядку зростання 1325 ; 2125; 625; 325; 825; 2425; 2225; 1925; 425 О Ф А Е Т Н Е С Р 325; 425; 625; 825; 1325; 19 25; 2125; 2225; 2425; ЕРАТОСФЕН
Номер слайду 18
Яке число пропущене?𝟏𝟕𝟏𝟎 𝟒 𝟐𝟒𝟏𝟎 𝟏𝟏𝟎 𝟏𝟎𝟕 𝟏𝟔𝟕 𝟓𝟕 ? 𝟑
Номер слайду 19
Яке число пропущене?𝟕𝟑𝟏 𝟓𝟏𝟔 𝟏𝟏𝟏𝟔 𝟐𝟒𝟑𝟏 𝟏𝟑𝟓 𝟕𝟖 𝟏𝟖 𝟏𝟐𝟓 𝟐 ?𝟔
Номер слайду 20
Історичнацікавинка
Номер слайду 21
Математики стародавнього Єгипту замість звичайних для нас знаків «+» і «-» використовували знаки « » і « » («ноги, що йдуть»). Зараз ви зможете дізнатись, яку із дій позначали цими знаками.