Презентація до уроку інформаики на тему "Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації".

Про матеріал
Презентація до уроку інформаики на тему "Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації". поняття про тривимірну графіку, її завдання та область застосування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації

Номер слайду 2

Комп'ютерна графіка — це сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера.

Номер слайду 3

Представлення даних на моніторі у графічному виді вперше було реалізовано всередині 50-х років для великих ЕОМ, що застосовувались в наукових і військових дослідженнях.

Номер слайду 4

У 1968 році група під керівництвом Миколи Миколайовича Константинова створює математичну модель руху тварини (кішки). Машина БЕСМ-4, виконуючи написану програму вирішення диференціальних рівнянь, малює мультфільм «Кішечка», що містить навіть за сучасними мірками дивовижну анімацію рухів кішки, створену комп'ютером. Як не дивно, але рухи кішки вийшли досить плавними. Перще графічне зображення

Номер слайду 5

Тривимірна графіка. Триви́мірнагра́фіка, або 3 D-графіка (від 3 Dimensions — «3 виміри») — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів.

Номер слайду 6

Найбільше застосовується для створення зображень, які в подальшому використовуватимуться:на екрані або роздруківках;в архітектурній візуалізації;кінематографі, телебаченні, відеоіграх; друкованій продукції; а також у науці та промисловості.

Номер слайду 7

Тривимірне зображення на площині відрізняється від двовимірного тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі (сцени) на площину (наприклад, екран комп'ютера) за допомогою спеціалізованих програм.

Номер слайду 8

При цьому модель може:

Номер слайду 9

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

Номер слайду 10

Завдання тривимірного моделювання. Описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Номер слайду 11

Області застосування3 D-моделювання: Реклама і маркетинг

Номер слайду 12

Міське планування

Номер слайду 13

Промисловість

Номер слайду 14

Компютерні ігри

Номер слайду 15

Кінематограф

Номер слайду 16

Архітектура та дизайн інтер'єрів

Номер слайду 17

Анімація

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. LM teacher
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
25605
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку