Тривимірна графіка Використання Codeblocks в середовищі Tinkercad
Номер слайду 2
Мета. Повторити правила безпеки життєдіяльності під час роботи за комп’ютером і в мережі Інтернет. Пригадати структуру онлайн середовища Tinkercad для роботи з тривимірною графікою. Повторити алгоритм додавання фігур та зміну параметрів їх властивостей. Познайомитися з алгоритмом створення тривимірних зображень за допомогою блоків коду
Номер слайду 3
Правила безпечної роботи за комп’ютеромhttps://padlet.com/oltanyaleon/3xta7bk0mptlwmro
Номер слайду 4
Пригадаємо
Номер слайду 5
Робота в парах. Скласти словесний алгоритм створення 3 D моделі лимону
Номер слайду 6
Створення 3 D моделей , використовуючи Codeblocks Заходимо в Tinkercad Обираємо Codeblocks Тиснемо Create new Codeblock.
Номер слайду 7
Приклад створення моделіОбираємо блок з групи Modify Create new object Тиснемо на трикутничок біля object0 і обираємо Rename variable…Називаємо нашу частинку моделі
Номер слайду 8
Приклад створення моделіОбираємо форму з якої ми будемо робити тіло і перетягуємо до нашого попереднього блоку. Розгортаємо і налаштовуємо властивості нашої форми Тиснемо зверху на значок трикутничка(play),Якщо форму треба перемістити на площині бачимо що у нас на площині обираємо блок Move(Движущийся механизм) і змінюємо висоту Z, ширину X або довжину Y, перевіряємо.
Номер слайду 9
Блок Rotate (Повернуть вокруг оси)
Номер слайду 10
Блок Scale (Масштаб)
Номер слайду 11
Висновок. Використовуючи Codeblocks можна створювати 3 D модель не рухаючи саму форму , а працюючи з координатами, розмірами, поворотами, ще можна вказати скільки раз повторювати певну дію.
Номер слайду 12
Практичне завдання. Створіть за допомогою Codeblocks 3 D модель смайлика