Презентація до уроку інформатики для 2 класу 2 урок "Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смаков"
Презентація до уроку інформатики для 2 класу 2 урок "Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смаков"
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.2 клас. За новою програмою. Згідно до оновленої програми з інформатики для 2-4 класів Наказ МОН №948 від 05.08.2016 р. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцейrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 2
Інформація. Що таке ІНФОРМАЦІЯ?Інформація — це відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому.rrrrr
Номер слайду 3
Інформатика. Що вивчає наука ІНФОРМАТИКА?Інформатика — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою комп’ютера. Тріщук Інна Володимирівна. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцейrrrrr
Номер слайду 4
Правила поведінки в комп'ютерному класіЗаходьте до комп’ютерного кабінету тільки з …………………. дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання.. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Не вмикайте та не вимикайте ……………………Сидіть прямо, на відстані від екрана монітора щонайменше…….. Працюйте на клавіатурі …………………руками, не натискаючи на клавіші без потреби чи навмання. Під час роботи не торкайтеся ……………………… монітора. Заходьте до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. Не вмикайте та не вимикайте комп’ютери без дозволу вчителя. Сидіть прямо, на відстані від екрана монітора щонайменше50 см. Працюйте на клавіатурі чистими сухими руками, не натискаючи на клавіші без потреби чи навмання. Під час роботи не торкайтеся екрана й тильної сторони монітора.
Номер слайду 5
Правила поведінки в комп'ютерному класіНе клади ……………………на клавіатуру. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Не їж за ……………………………Не торкайтеся …………………………Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності комп’ютера, негайно ……………………….. Працюйте за комп’ютером не більше ніж ………...хвилин поспіль. Робіть перерви для відпочинку. Після закінчення роботи закрийте ……………………….. Не клади нічого на клавіатуру. Не їж за комп’ютерним столом. Не торкайтеся з’єднувальних проводів та проводів живлення. Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності комп’ютера, негайно повідомте про це вчителя. Працюйте за комп’ютером не більше ніж 15 хвилин поспіль. Робіть перерви для відпочинку. Після закінчення роботи закрийте всі активні програми та коректно вимкніть комп’ютер. Приберіть робоче місце.
Номер слайду 6
Сприйняття інформаціїТріщук Інна Володимирівна. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Людина сприймає інформацію завдяки 5 органам чуття: Ніс. Вухо. ОчіЯзик. Дотик rrrrr
Номер слайду 7
Сприйняття інформаціїТобто інформація за способом сприйняття буває: Слухова. Зорова. Нюхова. Смаковадотикова. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцейrrrrr
Номер слайду 8
Способи сприйняття інформаціїКлесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Ви смакуєте торт. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?язиксмаковаrrrrr
Номер слайду 9
Способи сприйняття інформаціїКлесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Ви слухаєте музику. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?вухаслуховаrrrrr
Номер слайду 10
Способи сприйняття інформаціїКлесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Ви торкаєтеся до їжачка. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?Пальці рукдотиковаrrrrr
Номер слайду 11
Способи сприйняття інформаціїКлесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Ви відчуваєте запах квіточки. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?ніснюховаrrrrr
Номер слайду 12
Способи сприйняття інформаціїТріщук Інна Володимирівна. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцей. Ви дивитеся на картину. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?очізороваrrrrr
Номер слайду 13
1 Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцейІнформація має такі властивості актуальністьповнотадостовірністьоб'єктивністькорисністьдоступністьзрозумілість. Властивості інформаціїrrrrr
Номер слайду 14
Практична робота. Мильні бульбашки. Двічі натиснути на програмний комплекс Сходинки до інформатики. Вибрати програму Мильні бульбашки. Бульбашки з метеликом потрібно лопнути подвійним натисканням лівою кнопки мишки. Бульбашки пусті потрібно лопнути один раз натиснувши ліву кнопку мишки
Номер слайду 15
Практична робота. Лісова галявина. Двічі натиснути на програмний комплекс Сходинки до інформатики. Вибрати програму Лісова галявина. Щоб перетягнути елемент (грибочок чи полуничку) потрібно натиснути ліву кнопку мишки і не відпускати поки не перетягнете елемент в кошик з відповідною назвою.
Номер слайду 16
Практична робота. Стрільці по яблуках. Двічі натиснути на програмний комплекс Сходинки до інформатики. Вибрати програму Стрільці по яблуках. Наводимо курсор на яблучко і лівою кнопкою мишки «стріляємо» по яблучку. Жовті яблучка «збиваємо» лівою кнопкою мишки, а червоні – правою кнопкою мишки.
Номер слайду 17
Підсумок уроку. Як ми сприймаємо інформацію?Які є п'ять органів чуття для сприйняття інформації?Якщо ми переглядаємо зображення картин , то це …. Інформація. За допомогою якого органу чуття ми сприймаємо запах троянд?За допомогою якого органу чуття ми сприймаємо звуки птахів?
Номер слайду 18
Дякую за увагу!Тріщук Інна Володимирівна. Клесівська ЗОШ I-II ступенів-ліцеюrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr