7 жовтня о 19:00Вебінар: Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів

презентація до уроку Квест-подорож

Про матеріал

презентація до уроку Квест-подорож на тему:Розв'язування задач з використанням вкладених розгалужень мовою програмування С++

Перегляд файлу
Тема: Розв’язування задач з використанням вкладених розгалужень.
Текст. Текст
Мета уроку:навчитися використовувати вкладені розгалуження при складанні програм для розв’язання задач;ознайомитися з історичною спадщиною Хмельниччини.
Перша зупинка. Перевірка домашнього завдання. (1 бал) Дано програму з використанням вкладеного розгалуження за допомогою середовища learningapps розмістіть правильний алгоритм програми.   https://learningapps.org/display?v=pm1hg7mk517 Знайти значення функції:
Національний історико- архітектурний заповідник “Кам’янець”
Друга зупинка. Актуалізація опорних знань. (1 бал) За допомогою клубка знань даємо відповіді на запитання
Державний історико-культурний заповідник “Межибіж”
Третя зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями алгебраїчного змісту. (5 балів) Використовуючи вкладені розгалуження створіть та протестуйте задачі (самостійна робота з комп’ютером).
Палацовий ансамбль князя Сангушка у древньому Ізяславі
Четверта зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями геометричного змісту.	Виконання вправи з вчителем разом на дошці. (1 бал за активну участь у розв’язанні)
Завдання. Дослідити взаємне розміщення  прямої та 2-х точок. Пряма задана коефіцієнтами рівняння ax+by+c=0, а точки координатами (x;y). Перевірити, яка з точок належить даній прямій та дослідити, як розміщенні точки відносно прямої: по одну чи по різні сторони від прямої.
{ int a,b,c,x1,y1,x2,y2; scanf(0) printf("Точки лежать по один бік заданої прямої");Else if ((a*x1+b*y1+c)*(a*x2+b*y2+c)<0) printf("Точки лежать по різні сторони від прямої");}" title="{ int a,b,c,x1,y1,x2,y2; scanf("%d%d%d%d%d%d",&a&b&c&x1&y1&x2&y2);if (a*x1+b*y1+c==0) printf("Точка А належить прямій"); else if (a*x2+b*y2+c==0) printf("Точка B належить прямій"); else printf("Точки не належить прямій");if ((a*x1+b*y1+c)*(a*x2+b*y2+c)>0) printf("Точки лежать по один бік заданої прямої");Else if ((a*x1+b*y1+c)*(a*x2+b*y2+c)<0) printf("Точки лежать по різні сторони від прямої");}">
Замок Острозьких у Старокостянтинові
П’ята зупинка. Фізкульт-хвилинка. Виконання вправ зняття зорового та м’язового напруження.
Державний історико-культурний заповідник “Самчики”
Шоста зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями фізичного змісту. (2 бали) Впишіть вірну структуру для правильного виконання програми (самостійне виконання): Завдання: Під дією сили 20 Н перша матеріальна точка рухається з прискоренням а=0,4 м/с2 та, а друга та третя точки з такою ж силою тільки з прискоренням відповідно а2 = 0,6 м/с2, а3 = 0,3 м/с2. Визначити маси точок і яка з них найважча?
{ float a1,a2,a3,m1,m2,m3; scanf(m2)&&(m1>m3)) printf("Точка перша найважча"); else if ((m2>m1)and(m2>m3)) printf("Точка друга найважча"); else printf("Точки третя найважча");return 0;}" title="{ float a1,a2,a3,m1,m2,m3; scanf("%f",&a1);scanf("%f",&a2);scanf("%f",&a3);m1=20/a1;m2=20/a2;m3=20/a3;if ((m1>m2)&&(m1>m3)) printf("Точка перша найважча"); else if ((m2>m1)and(m2>m3)) printf("Точка друга найважча"); else printf("Точки третя найважча");return 0;}">
Прадавній Сатанів – місто-легенда.
Сьома зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями хімічного змісту. (2 бали) Використовуючи вкладені розгалуження напишіть програму (робота в парах)
 Потрібно приготувати розчин масою m г з масовою часткою хлориду калію. Розрахуйте масу КСl і масу води, які необхідні для приготування розчину: 3%, 4%, 5%. В який розчин потрібно менше води.
{ float m1,m2,m3,m; scanf(
Покровська церква-фортеця у Сутківцях
Домашнє завдання Опрацювати та повторити конспекти уроків №34, 38 та виконати вправи уроку № 39. Сайт http://smm-informatics.at.ua
Чи досягли ми поставленої мети уроку?
Дякую за увагу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Розв’язування задач з використанням вкладених розгалужень.

Номер слайду 2

Текст. Текст

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Мета уроку:навчитися використовувати вкладені розгалуження при складанні програм для розв’язання задач;ознайомитися з історичною спадщиною Хмельниччини.

Номер слайду 5

Перша зупинка. Перевірка домашнього завдання. (1 бал) Дано програму з використанням вкладеного розгалуження за допомогою середовища learningapps розмістіть правильний алгоритм програми.   https://learningapps.org/display?v=pm1hg7mk517 Знайти значення функції:

Номер слайду 6

Національний історико- архітектурний заповідник “Кам’янець”

Номер слайду 7

Друга зупинка. Актуалізація опорних знань. (1 бал) За допомогою клубка знань даємо відповіді на запитання

Номер слайду 8

Державний історико-культурний заповідник “Межибіж”

Номер слайду 9

Третя зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями алгебраїчного змісту. (5 балів) Використовуючи вкладені розгалуження створіть та протестуйте задачі (самостійна робота з комп’ютером).

Номер слайду 10

Палацовий ансамбль князя Сангушка у древньому Ізяславі

Номер слайду 11

Четверта зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями геометричного змісту. Виконання вправи з вчителем разом на дошці. (1 бал за активну участь у розв’язанні)

Номер слайду 12

Завдання. Дослідити взаємне розміщення  прямої та 2-х точок. Пряма задана коефіцієнтами рівняння ax+by+c=0, а точки координатами (x;y). Перевірити, яка з точок належить даній прямій та дослідити, як розміщенні точки відносно прямої: по одну чи по різні сторони від прямої.

Номер слайду 13

{ int a,b,c,x1,y1,x2,y2; scanf("%d%d%d%d%d%d",&a&b&c&x1&y1&x2&y2);if (a*x1+b*y1+c==0) printf("Точка А належить прямій"); else if (a*x2+b*y2+c==0) printf("Точка B належить прямій"); else printf("Точки не належить прямій");if ((a*x1+b*y1+c)*(a*x2+b*y2+c)>0) printf("Точки лежать по один бік заданої прямої");Else if ((a*x1+b*y1+c)*(a*x2+b*y2+c)<0) printf("Точки лежать по різні сторони від прямої");}

Номер слайду 14

Замок Острозьких у Старокостянтинові

Номер слайду 15

П’ята зупинка. Фізкульт-хвилинка. Виконання вправ зняття зорового та м’язового напруження.

Номер слайду 16

Державний історико-культурний заповідник “Самчики”

Номер слайду 17

Шоста зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями фізичного змісту. (2 бали) Впишіть вірну структуру для правильного виконання програми (самостійне виконання): Завдання: Під дією сили 20 Н перша матеріальна точка рухається з прискоренням а=0,4 м/с2 та, а друга та третя точки з такою ж силою тільки з прискоренням відповідно а2 = 0,6 м/с2, а3 = 0,3 м/с2. Визначити маси точок і яка з них найважча?

Номер слайду 18

{ float a1,a2,a3,m1,m2,m3; scanf("%f",&a1);scanf("%f",&a2);scanf("%f",&a3);m1=20/a1;m2=20/a2;m3=20/a3;if ((m1>m2)&&(m1>m3)) printf("Точка перша найважча"); else if ((m2>m1)and(m2>m3)) printf("Точка друга найважча"); else printf("Точки третя найважча");return 0;}

Номер слайду 19

Прадавній Сатанів – місто-легенда.

Номер слайду 20

Сьома зупинка. Розв’язування задач з вкладеними розгалуженнями хімічного змісту. (2 бали) Використовуючи вкладені розгалуження напишіть програму (робота в парах)

Номер слайду 21

Потрібно приготувати розчин масою m г з масовою часткою хлориду калію. Розрахуйте масу КСl і масу води, які необхідні для приготування розчину: 3%, 4%, 5%. В який розчин потрібно менше води.

Номер слайду 22

{ float m1,m2,m3,m; scanf("%f",&m);m1=m-(m*3)/100;m2=m-(m*4)/100;m3=m-(m*5)/100;if ((m1

Номер слайду 23

Покровська церква-фортеця у Сутківцях

Номер слайду 24

Домашнє завдання Опрацювати та повторити конспекти уроків №34, 38 та виконати вправи уроку № 39. Сайт http://smm-informatics.at.ua

Номер слайду 25

Чи досягли ми поставленої мети уроку?

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Дякую за увагу

pptx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку