Урок на тему"Рядкові величини. Функції опрацювання рядкових величин" 10 клас, профільний рівень

Про матеріал

рок на тему"Рядкові величини. Функції опрацювання рядкових величин" 10 клас, профільний рівень. В документі є конспект та скріншоти використаної презентації, інструкційної картки учня та онлайн вправ.

Перегляд файлу

Інформатика, 10 клас   Профільний рівень.

 

Тема: Рядкові величини. Функції опрацювання рядкових величин.

Тип уроку: Комбінований

Мета: навчальна – дати уявлення про рядкові величини, призначення функцій для опрацювання рядкових величин, отримати початкові навички роботи з рядковими величинами;

розвивальна – розвивати пізнавальні і творчі здібності, навички самостійної роботи;

виховна – виховувати інформаційну культуру та  культуру спілкування.

 

Матеріальне забезпечення:  заготовки проектів для дослідження та самостійної роботи, презентація до уроку, проектор, ноутбук, учнівські комп’ютери, друковані міні-зошити для учнів.

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент (1 хв)

Добрий день! Мене звуть Віталій Юрійович. Вітаю всіх присутніх.

Як казав Генрі форд:

«Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх.»

Від себе додам , сьогодні ми зібралися разом, давайте прагнути до  успіху.

А для того щоб дізнатись що ми будемо сьогодні вивчати на уроці я пропоную розгадати ребус (Малюнок 1).

Малюнок 1

Так, правильно, тема сьогоднішнього уроку: Рядкові величини. Функції опрацювання рядкових величин.

II. Мотивація навчальної діяльності (2хв)

Вітаю, вас обрано як найкращих аналітиків компанії IT-city DNIPRO у дослідницьку групу. До нас надійшла інформація що конкуренти будуть випускати додатки з використанням нової технології опрацювання даних.

Інформація надійшла в зашифрованому вигляді. Давайте розгадаємо, що ж це за технологія? Так,молодці, за результатами роботи ви здаєте звіт тому запишіть до звіту своє прізвище, ім’я та назву технології.

Наша компанія таким ще не займалась, але час іде, треба розвиватись. Інформація що до нас потрапила частково вже розшифрована. Але часу мало, тому ваше завдання дослідити і розкрити секрети використання цієї технології.

Скажу по секрету, якщо ваш звіт сподобається керівництву – вас чекає премія в кінці місяця.

Учні занотовують у зошит тему уроку(Малюнок 2).

Малюнок 2

III. Актуалізація опорних знань (5хв)

Спочатку давайте пригадаємо терміни, якими будемо сьогодні користуватись.  Для цього я пропоную разом створити ментальну карту(Малюнок 3).

Малюнок 3

 

Повторення принципів роботи в середовищі Delphi, демонстрація вчителем на проекторі.

Учні по черзі дають відповіді на екрані (Малюнок 4).

Малюнок 4

Відмітка у зошиті балів за виконання

 

IV. Новий матеріал (3 хв)

Повідомлення частини нового матеріалу: правило опису змінної рядкового типу, отримання значення з поля, зміна значення рядків шляхом конкатенації, виведення значення текстової змінної у напис. Учні записують до зошита отриману інформацію(Малюнок 5).

Малюнок 5

Первинний інструктаж з БЖД(1 хв)

Пам’ятайте: під час роботи за комп’ютером не треба  горбитись.

Зручно розташуйте мишу і клавіатуру, тримайте відстань від монітора до очей.

Бережіть своє здоров’я та справність комп’ютера.

Запишіть у журнал обліку роботи за комп’ютером свої дані та час початку роботи на комп’ютері.

V. Виконання он-лайн вправи за комп’ютерами.(право допуску)(3 хв)

Вправа на повторення термінів, призначення візуальних компонентів, їх властивостей. (Малюнок 6)

Малюнок 6.

VІ. Дослідження готового проекту(10 хв)

Учні досліджують проект з використанням основних функцій для опрацювання рядкових величин, записують у міні-зошит результати дослідження.(Малюнок 7)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІI. Хвилина відпочинку(3хв)

А зараз прошу експертів тимчасово припинити роботу. Пропоную трохи перепочити. Подумки відвідати сонячне морське узбережжя. Розминка-руханка.

 

VIІІ. Робота в парах – обговорення і взаємоперевірка результатів дослідження (3 хв)

Зараз я попрошу вас обговорити результати дослідження з сусідом. Обміняйтесь зошитами та виправте можливі недоліки. Поставте відмітку про виконання дослідження.

 

ІХ. Виконання самостійного завдання.(7-9 хв)

Зараз вам пропонується перевірити чи впевнено ви засвоїли нову технологію. Для цього відкрийте папку з власним проектом та виконайте завдання вказане на формі.(Малюнок 8)

Малюнок 8

Х. Підведення підсумків. Рефлексія(5 хв)

Я пропоную вправу «Збери мозаїку» для повторення вивчених понять. Учням надаються картки з частинами назв функцій що вивчались на уроці. Їм треба зібрати назви функцій (Малюнок 8)

Малюнок 9

Для повноти звіту бажано зробити підсумок вашої роботи. Запишіть в таблиці (Малюнок 10), яке завдання ви виконали найкраще, які ускладнення виникали.

Малюнок 10

 А тепер пропоную взятися за руки й зробити «хвилю». Той, до кого дійшла хвиля, каже, що корисного він виніс з уроку.

На кінець хочу перефразувати відомий вислів на новий лад: «ХТО ВОЛОДІЄ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ, ТОЙ ВОЛОДІЄ СВІТОМ»,- та вручити СЕРТИФІКАТИ агентів (Малюнок 11). Бажаю вам успіхів в оволодінні інформаційно-комунікаційними технологіями.

Малюнок 11

ХІ. Домашнє завдання

Для того, щоб упевнитись, що ви повністю володієте технологією, пропоную виконати творче домашнє завдання, яке є  в кінці зошита.(Малюнок 12)

Малюнок 12.

doc
Додано
22 березня 2018
Переглядів
1180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку