Презентація містить практичну розробку корекційно –розвивального заняття
у 4 класі з літературного читання, складеного відповідно до вимог нової навчальної програми.
Матеріали презентації сприятимуть підвищенню рівня знань, розвитку навичок спілкування, подолання дезадаптації школярів.
Для вчителів початкової школи (інклюзивного навчання), вихователів ГПД, батьків.
Наркевицька ЗОШ І-ІІІ ст. Наркевицької селищної ради. Презентація до уроку літературного читання в 4 класі. О. Пчілка. Байка «Котова наука»Номінація: спеціальна (інклюзивна) освіта(легка розумова відсталість)Сокол Людмила Олександрівна. Вчитель початкових класів 9розряду. Наркевицької ЗОШ І-ІІІ ст. Наркевицької селищної ради. Наркевичі – 2017
Презентація містить практичну розробку корекційно – розвивального заняття у 4 класі з літературного читання, складеного відповідно до вимог нової навчальної програми. Матеріали презентації сприятимуть підвищенню рівня знань, розвитку навичок спілкування, подолання дезадаптаціїшколярів. Для вчителів початкової школи (інклюзивного навчання), вихователів ГПД, батьків.
Впізнай героя байки Щось пухнасте сіро-біле. Молоко із миски пило,Муркнуло після сніданку,Захотіло ще сметанки. Роздобути на обід. Хто це? Наш домашній …Як захоче їсти, часом,То й канючить: «М’я-яса, м’я-яса!» Миє шубку волохатик — Ждіть гостей у вашу хату. За вушком почухайте, Пісеньку послухайте. Хоч ледаркуватий трішки, Та страшний він є для мишки Й пацюків порозганяє… Тож назвіть його, хто знає! r
Олена Пчілка. Це літературне ім’я Ольги Петрівни Драгоманової (по чоловікові Косач), яка народилася 1849 року у місті Гадячі на Полтавщині. Олена Пчілка працювала як письменниця, перекладачка, збирачка усної народної творчості. Вона, наче невтомна бджілка, збирала для дітей знання й досвід україсь- кого народу. У сім’ї Косачів було шестеро дітей, і всіх вона вчила музи- ки, малювання, мов, історії, заохочувала до читання, творчості. Олена Пчілка померла у 1930 році у Києві.
Так Петрусик лихословив. Мурко вислухав і мовив: – Правда, далебі!Вже ж недобре лінуватись,до роботи не прийматись – це кажу й тобі: он книжки твої ще в сховіі завдання не готові, що на завтра вчить. Поки ходиш, гави ловишта мені докори мовиш,міг би все зробить:міг би вивчить байку «Хмару»чи зробить задачок з пару,а хоч би і п’ять.І що треба написати,все гарненько посправляти – не байдикувать!
Тест1. Чим займався котик, що так втомився: а) ловив шкідливі миші; б) стеріг добро; в) десь там лазив.2. На чому пишно розлігся котик? а) на підлозі; б) на печі; в) на дивані.3. У чому Петрусь звинуватив кота Мурка? а) багато мишей зловив; б) тільки спав би та все ніживсь; в) довго не спав, стеріг добро. 4. Що Мурко сказав у відповідь Петрикові? а) не байдикувать; б) похвалив Петрика за виконання всіх домашніх завдань; в) Петрик – молодець, вивчив байку.
Вибери прислів’я, які відповідають моралі байки:1. Якщо будеш працювати – скрізь успіх будеш мати.2. Слово чемне кожному приємне.3. На чужу роботу дивитися – ситому не бути.4. Мудрий не все каже, що знає, а дурний не все знає, що каже. 5. Той дає раду, що знає правду. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Використані джерела:1. Савченко О. Я. Читанка, підручник для 4класу / О. Я. Савченко Київ Видавничий дім «Освіта» 2016р. 2. Чистомовка / http://www.abetka-logopedka.org/chistomovki.htm3. Скоромовка / http://posnayko.com.ua/ru/reader/knizhnaya- polka/zagadki-schitalki-chistogovorki-skorogovorki/murlyka -444.html4. Фізкультхвилинка / http://school14simf.krimedu.com/ru/article/ virshovani-fizkultkhvilinki.html5. Прислів’я / http://traditions.in.ua/usna-narodna-tvorchist/ pryslivia-ta-prykazky/14-pryslivia-ta-prykazky-pro-pratsiu6. Загадки / http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kota/7. Картинки / ресурси Інтернету