Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Презентація до уроку літературного читання в 4 класі. О.Пчілка. Байка «Котова наука»

Про матеріал

Презентація містить практичну розробку корекційно –розвивального заняття

у 4 класі з літературного читання, складеного відповідно до вимог нової навчальної програми.

Матеріали презентації сприятимуть підвищенню рівня знань, розвитку навичок спілкування, подолання дезадаптації школярів.

Для вчителів початкової школи (інклюзивного навчання), вихователів ГПД, батьків.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наркевицька ЗОШ І-ІІІ ст. Наркевицької селищної ради. Презентація до уроку літературного читання в 4 класі. О. Пчілка. Байка «Котова наука»Номінація: спеціальна (інклюзивна) освіта(легка розумова відсталість)Сокол Людмила Олександрівна. Вчитель початкових класів 9розряду. Наркевицької ЗОШ І-ІІІ ст. Наркевицької селищної ради. Наркевичі – 2017

Номер слайду 2

Презентація містить практичну розробку корекційно – розвивального заняття у 4 класі з літературного читання, складеного відповідно до вимог нової навчальної програми. Матеріали презентації сприятимуть підвищенню рівня знань, розвитку навичок спілкування, подолання дезадаптаціїшколярів. Для вчителів початкової школи (інклюзивного навчання), вихователів ГПД, батьків.

Номер слайду 3

Мовна розминкачистомовка. Ра-ра-ра:  Дуже рада … . Ар-ар-ар: Ми поїдем в ... . Ро-ро-ро: Доберемось на … . Ру-ру-ру:  В зоопарку … . Ру-ру-ру:  Риє кріт собі … . Ру-ру-ру:  Заєць обдира … . Ра-ра-ра:  Закінчилася в нас гра.

Номер слайду 4

Розчитка. Бай ка. Бай ки. Бай кар. Бай очка. Бай ховий - Яке слово “зайве” ? Чому ?

Номер слайду 5

Скоромовка. Мурлико муркоче,Морозива хоче. Мурлико руденький,Замерзнеш, дурненький.

Номер слайду 6

Вправа на розвиток навички читання Прочитати слова з максимальною швидкістю, в порядку зростання номерів.вчить 2на 4жить 6світі 5як 3 Байка 1rrrrrr

Номер слайду 7

Відомі байкаріІ. Крилов. Л. Глібов. Жан де Лафонтен. Езоп

Номер слайду 8

Впізнай героя байки Щось пухнасте сіро-біле. Молоко із миски пило,Муркнуло після сніданку,Захотіло ще сметанки. Роздобути на обід. Хто це? Наш домашній …Як захоче їсти, часом,То й канючить: «М’я-яса, м’я-яса!» Миє шубку волохатик — Ждіть гостей у вашу хату. За вушком почухайте, Пісеньку послухайте. Хоч ледаркуватий трішки, Та страшний він є для мишки Й пацюків порозганяє… Тож назвіть його, хто знає! r

Номер слайду 9

Олена Пчілка. Це літературне ім’я Ольги Петрівни Драгоманової (по чоловікові Косач), яка народилася 1849 року у місті Гадячі на Полтавщині. Олена Пчілка працювала як письменниця, перекладачка, збирачка усної народної творчості. Вона, наче невтомна бджілка, збирала для дітей знання й досвід україсь- кого народу. У сім’ї Косачів було шестеро дітей, і всіх вона вчила музи- ки, малювання, мов, історії, заохочувала до читання, творчості. Олена Пчілка померла у 1930 році у Києві.

Номер слайду 10

Котова наука. Байка. Котик Мурко находився,десь там лазив, наморився – скочив на диван. Ох, та й пишно ж як розлягся!Як розкішненько простягся,Мов великий пан!rr

Номер слайду 11

АЗирк малий Петрусь на нього,На пустунчика отого, і сказав йому: – Ах ти ж, Мурку, ах, ледащо. Чи тобі робить нема щоу дворі всьому?А глядіть в коморі, в хижіта ловить шкідливі миші,стерегти добра?Розпустився, розманіживсь,тільки спав би все та ніживсь!Глянь, яка пора! –

Номер слайду 12

Так Петрусик лихословив. Мурко вислухав і мовив: – Правда, далебі!Вже ж недобре лінуватись,до роботи не прийматись – це кажу й тобі: он книжки твої ще в сховіі завдання не готові, що на завтра вчить. Поки ходиш, гави ловишта мені докори мовиш,міг би все зробить:міг би вивчить байку «Хмару»чи зробить задачок з пару,а хоч би і п’ять.І що треба написати,все гарненько посправляти – не байдикувать!

Номер слайду 13

Часто так і в нас буває:хтось там судить, дорікає,іншого займа;а на себе озирнутисьта швиденько схаменутись, - то цього нема!

Номер слайду 14

Мораль байки– Якими ми маємо бути у ставленні до інших ?не дорікатине судити. Бутипрацьовитим. Бути самокритичним

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка Дружно в ліс ми всі пішли,Скільки тут грибів знайшли,В кошики ми їх зібрали,Доки повними не стали. Ще й побігали там трішки,Натомили свої ніжки. Поверталися бадьорі,А про це вже знали в школі.

Номер слайду 16

Тест1. Чим займався котик, що так втомився: а) ловив шкідливі миші; б) стеріг добро; в) десь там лазив.2. На чому пишно розлігся котик? а) на підлозі; б) на печі; в) на дивані.3. У чому Петрусь звинуватив кота Мурка? а) багато мишей зловив; б) тільки спав би та все ніживсь; в) довго не спав, стеріг добро. 4. Що Мурко сказав у відповідь Петрикові? а) не байдикувать; б) похвалив Петрика за виконання всіх домашніх завдань; в) Петрик – молодець, вивчив байку.

Номер слайду 17

Вибери прислів’я, які відповідають моралі байки:1. Якщо будеш працювати – скрізь успіх будеш мати.2. Слово чемне кожному приємне.3. На чужу роботу дивитися – ситому не бути.4. Мудрий не все каже, що знає, а дурний не все знає, що каже. 5. Той дає раду, що знає правду. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Гра “ Закінчи речення”* Сьогодні на уроці я вчилась … .* Я запам’ятала … * Урок завершую … настроєм.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 19

Використані джерела:1. Савченко О. Я. Читанка, підручник для 4класу / О. Я. Савченко Київ Видавничий дім «Освіта» 2016р. 2. Чистомовка /  http://www.abetka-logopedka.org/chistomovki.htm3. Скоромовка / http://posnayko.com.ua/ru/reader/knizhnaya- polka/zagadki-schitalki-chistogovorki-skorogovorki/murlyka -444.html4. Фізкультхвилинка / http://school14simf.krimedu.com/ru/article/ virshovani-fizkultkhvilinki.html5. Прислів’я / http://traditions.in.ua/usna-narodna-tvorchist/ pryslivia-ta-prykazky/14-pryslivia-ta-prykazky-pro-pratsiu6. Загадки / http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kota/7. Картинки / ресурси Інтернету

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Баштинська Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
5155
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку