Презентація до уроку математики 5 класі "Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами "

Про матеріал

Презентації уроків з математики розроблені відповідно до підручника Істер О. С. Математика, 5 клас, але можна успішно використовувати і до інших авторів.

Кожна презентація побудована у вигляді опорної схеми із залученням анімаційних об'єктів. Це «зволожує» математичну «сухість» матеріалу, а також викликає в учнів додатковий інтерес, враховуючи їх вікові особливості. Крім того, кінематика презентацій будить в учнів різні види сприйняття і запам'ятовування інформації.

Розроблені презентації можна, при потребі, доповнити або перебудувати, враховуючи особливості викладання в тому чи іншому класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Із історії виникнення і запису десяткових дробів

Номер слайду 2

Встанови відповідність Як відрізнити десятковий дріб від інших чисел? Назвіть перших чотири розряди десяткового дробу Як порівняти десяткові дроби? Як додають (віднімають) десяткові дроби? Сформулюйте правило множення десяткового дробу на 10; 100; 1000; … Сформулюйте правило ділення десяткових дробів. Сформулюйте правило ділення десяткового дробу на 0,1; 0,01; 0,001; …

Номер слайду 3

… + 1 … : 4,52 … + 0,81 … - 0,82 … : 0,1 … · 0,125 100 · … 2,35 : … 0,25 · … 1,05 - … 0,21+ … 1 Поняття, з яким ознайомилася королева Вікторія в математичній праці Л. Керрола? 1,82 0,05 2,35 1. Постав замість крапок такі десяткові дроби, щоб в результаті отримувалась 1. 2. Розстав отримані числа в порядку зростання. 0,79 4 0,01 8 0,1 0,19 4,52 0 Д Е Т Е Р М А Т Н Н І

Номер слайду 4

Знайка для приладу, що спричиняє невагомість, використав логарифмічну лінійку. Ви прочитаєте прізвище шотландця, який ввів поняття логарифма, якщо розмістите невідомі в порядку спадання. 1) 2,47Н – 1,32Н + 1,3 = 4,221; 4) 2,4 +(Е : 3 – 5) = 0,8; 5) 2,45 : (2П – 1,4) = 3,5; 3) (0,2Е – 0,14) : 2,45 = 0; 2) 0,225 : (2Р + 1,05) = 0,1; Н = 2,54 Е = 1,98 П = 1,05 Р = 0,6 Е = 0,7

Номер слайду 5

Людина є дріб, чисельник якого є те, чим вона є насправді, а знаменник — те, що вона про себе думає. Збільшити свій чисельник людина не в змозі, але кожен може зменшити свій знаменник — свою самооцінку, і цим зменшенням Наблизитись до досконалості. (Л. М. Толстой) За три попередні зупинки кожен з вас отримав оцінку вчителя - в клітинці-чисельник і само оцінив себе - в клітинці-знаменник. Переведи дробову оцінку в десятковий дріб, округливши до сотих. Переведи у відсотки. Запиши різницю між “ досконалістю “ і собою. Отриманий результат означатиме: скільки % ти недопрацьовуєш з математики до досконалості! 9 10 0,9 90 % 100% - 90% = 10%

Номер слайду 6

Практичне завдання. Допоможіть Винтику і Шпунтику визначити товщину листка (до сотих міліметра) підручника “МАТЕМАТИКА”. Розв'язання. Використаємо означення середнього значення величини. Товщина: (понумерованих листків) Кількість понумерованих сторінок: 365 – 3 21 мм 21 : (362 : 2) = 0, 116 ≈ 0,12 (мм).

Номер слайду 7

Магія десяткових дробів 1. Задумайте трьохзначний десятковий дріб, що складається з одиниць, десятих та сотих. 2. Запишіть його навпаки та від більшого відніміть менший. 3. Запишіть різницю навпаки та додайте. Наприклад: 2 , 5 4 4 , 5 2 - 1 , 9 8 8 , 9 1 + 10 , 8 9 Спробуйте пояснити результат

ppt
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку