ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 5 КЛАСУ «ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»

Про матеріал

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 5 КЛАСУ «ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ».....................................

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку "Цікавий відшукує невідоме, щоб здивуватись, а допитливий – щоб дізнатись і перестати дивуватись"Рене Декарт

Номер слайду 2

Число, що записується під рискою звичайного дробу, називається … Розв̕ язати кросворд{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ВІДПОВІДЬЗ Н А М Е Н Н И К Арифметична дія із звичайними дробами …Д О Д А В А Н Н Я Дріб, чисельник якого більший за знаменник, називається …Н Е П Р А В И Л Ь Н И ЙЧисло, що записується над рискою звичайного дробу, називається … Ч И С Е Л Ь Н И КМ І Ш А Н І Числа, що містять цілу і дробову частини, називаються…П Р А В И Л Ь Н И Й Риска дробу означає дію …Д І Л Е Н Н ЯВид чисел, що містить два числа розділених рискою дробу, називається.. Д Р І БДріб, чисельник якого менший за знаменник

Номер слайду 3

5 клас. Звичайні дроби

Номер слайду 4

Крім нуля і натуральнихЄ ще числа "незвичайні"!Половина і третина,Чверть години, півхлібини -Все, що ділимо щоднини. На рівнесенькі частини. Записати маєм спробу,Тут нам допоможуть…ДРОБИОдна друга, три десятих,Дві четвертих і три п`ятих -Трішки важко у навчанні, Хоч назвали їх… ЗВИЧАЙНІЗапис дробів традиційний: Двоє чисел натуральних. Риска дробу розділяєІ на щось нам натякає. Що над рискою…ЧИСЕЛЬНИКЗНАМЕННИКА під рискою…І знаменник понад  все. Любить взяти щось…Його чесно розділити. На рівненькі часточки. Скільки є таких частинок. Він підкаже залюбки. ЦІЛЕА чисельник нам розкаже. Скільки взяли тих частин. Якщо це одна десята,То узятий лиш... ОДИН

Номер слайду 5

Розділимо кавун на 6 рівних частин, тоді одна частина – “одна шоста кавуна”.

Номер слайду 6

Знаменаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник дробу – скількитаких частин взяли. Записи виду називають… Чисельник дробу Риска дробу Знаменник дробу Висновокзвичайними дробами

Номер слайду 7

ВИСНОВОК Звичайний дріб – це два натуральних числа, розділених рискою дробу

Номер слайду 8

Яка частина фігури зафарбована?

Номер слайду 9

Яка частина фігури зафарбована?

Номер слайду 10

Яка частина фігури зафарбована?

Номер слайду 11

Яка частина фігури не зафарбована?rrr

Номер слайду 12

Відстань між Петрівкою і Дмитрівкою дорівнює 8 км. Саша пройшов 3 км. Яку частину шляху він пройшов?8 кмrrr

Номер слайду 13

В бідон налили молоко. Яку частину бідона займає молоко?rrr

Номер слайду 14

Яку частину всіх яблук поклали в миску?rrr

Номер слайду 15

Як розрізати головку сиру на 8 рівних частин, виконавши лише три розрізи?

Номер слайду 16

2частини48частин. Яка частина сиру залишилась на мисці?Розв’язокrrrr

Номер слайду 17

Правильні і неправильні дробиstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Правильнідроби. Неправильнідроби. Висновок

Номер слайду 19

ВИСНОВОК Правильний дріб – це дріб, у якого чисельник менший від знаменника. Неправильний дріб – це дріб, у якого чисельник більший за знаменник або дорівнює йому.

Номер слайду 20

Порівняння звичайних дробів з одиницею. Один цілий пиріг розрізали на 8 рівних частин. пирога - це частина цілого, а оскільки частина завжди менша за цілий пиріг, то дріб пирога - це весь цілий пиріг. Отже, дріб пирога – це більше, ніж весь цілий пиріг, тому дріб Висновок<=>

Номер слайду 21

ВИСНОВОК Всі правильні дроби менші від одиниці, а всі неправильні – більші або дорівнюють одиниці

Номер слайду 22

Допоможіть Віні – Пуху

Номер слайду 23

ЛОГІЧНА ПАУЗАМАТЕМАТИЧНІ

Номер слайду 24

дільник. Частка. Дріб. Плюс

Номер слайду 25

Порівняння звичайних дробівstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 26

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменникамиr

Номер слайду 27

Порівняння дробів з одинаковими знаменниками

Номер слайду 28

<Порівняння дробів з однаковими чисельниками

Номер слайду 29

Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Висновок

Номер слайду 30

ВИСНОВКИЗ двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого…. З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого …На координатному промені з двох дробів більший дріб розташований… , а менший –…03666861чисельник більшийзнаменник меншийправіше лівішеstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 31

Дроби і ділення натуральних чисел

Номер слайду 32

Розділіть порівну 6 плиток шоколаду між трьома дітьми6:3=2

Номер слайду 33

Розділіть порівну 3 плитки шоколаду між трьома дітьми3:3=1

Номер слайду 34

Розділіть порівну 2 плитки шоколаду між трьома дітьми

Номер слайду 35

Результат ділення двох натуральних чисел може бути натуральним або дробовим числом. СЛІД ПАМ’ЯТАТИppt_x

Номер слайду 36

Приклад:

Номер слайду 37

Мішані числа

Номер слайду 38

Неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна подати у вигляді: натуральне число + правильний дріб НЕПРАВИЛЬНІ ДРОБИ ТА МІШАНІ ЧИСЛАНЕПРАВИЛЬНИЙДРІБМІШАНЕЧИСЛОppt_x

Номер слайду 39

Щоб неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, перетворити в мішане число потрібно: Чисельник поділити на знаменник;Отримана неповна частка буде цілою частиною мішаного числа;Остача – чисельником дробової частини, а дільник – знаменником дробової частини мішаного числа. СЛІД ПАМ’ЯТАТИppt_x

Номер слайду 40

Мішане число - натуральне число + правильний дріб 4 = 4 + = 5 = 5 + =МІШАНІ ЧИСЛА

Номер слайду 41

Щоб мішане число перетворити в неправильний дріб потрібно: Цілу частину помножити на знаменник дробової частини;До отриманого добутку додати чисельник дробової частини;Ця сума є чисельником неправильного дробу, а знаменник дорівнює знаменнику дробової частини мішаного числа. СЛІД ПАМ’ЯТАТИppt_x

Номер слайду 42

Розв'язування задач. Перетворіть мішане число в неправильний дріб

Номер слайду 43

Розв'язування задач. Перетворіть на неправильний дріб числа

Номер слайду 44

УКРАЇНСЬКА НАРОДНА МАТЕМАТИЧНА КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 45

Біля лісу у хатиніДід і баба проживали. От якось одної днини. Смачненького забажали. Баба тісто замісила. Та медком підсолодила. Колобок спекла духмяний. Круглобокий та рум'яний. Стало дідові цікаво:"Скільки меду ти поклала?"Баба каже "Не бурчи,Сядь до столу й полічи.“Маса вся – аж 300 грам, меду там”.- Бабо, та ти що жартуєш?- Як полічиш, той скуштуєш!Давайте допоможемо дідові дізнатись масу меду в Колобкові. Яке правило використали?КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 46

Колобок був ще гарячий,Та така вже в нього вдача –З підвіконня він зваливсяІ стежкою покотився. Раптом зайчик скік та скок:– Ти куди це, Колобок?– На прогулянку біжу.– Довга стежка ця, скажу. Та не просто, а в задачі. Розв’яжи, ти ж не ледачий!60 метрів ти пробіг (хоч немає в тебе ніг) – це від шляху, що до лісу йде від хати. То якої довжини. Шлях до лісу – сам скажи!Скажеш – далі йди гуляй,Ні – то з'їм тебе і край!Допоможемо Колобку обчислити довжину стежки від хати до лісу. Яке правило використали?КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 47

Колобок знов покотився. Біля лісу зупинився. Бачить – білка, що надбає –У коморі те складає. Треба 800 горіхів(взимку з'їсти, не для втіхи). Білка їх вже 200 має.І у Колобка питає.– Колобок, веселий друже!Ти у дробах кажуть дужий. Знати точно я бажаю: Яку частину горіхів тих, що треба, маю?Підкажи! Точну відповідь скажи!КАЗКА “КОЛОБОК”Допоможіть розв’язати білоччину задачку

Номер слайду 48

Ось вже в лісі Колобок. Кущик, деревце, пеньок. Зеленіє скрізь трава. А в дуплі сидить Сова.– Стій кругленький, не котись,3 задачі ось, дивись!Ти їх швидко розв’яжи!А тоді собі біжи. Треба виручить дружка,Веселого Колобка. КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 49

Розв'язування задач. Знайди від числа 120 Знайди від числа 120 Знайди число, якщо від нього дорівнює 20?308036

Номер слайду 50

Покотився КолобокІз долини на горбок. Раптом – бачить йде Лисиця. Вовка-братика сестриця. Облизнулася: Юначе! Ти куди так швидко скачеш?В торбі в мене є задача. Не розв’яжеш – то заплачеш!Доведеться знов виручати Колобка. Цю задачу розв’яжемо із записом на дошці та в зошитах. КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 51

У парку 300 дерев, з них становлять дуби і — берези. Решта дерев хвойні. Скільки листяних і скільки хвойних дерев у парку?Задача

Номер слайду 52

– Діти! Ви так гарно постарались,Що й Лисиця здивувалась. Відпустила Колобка! Вам подяка ось яка!КАЗКА “КОЛОБОК”

Номер слайду 53

І. Коваленко у своєму вірші «Ще раз про. XX вік» написав такі рядки:І я спрощу наш вік, Як в класі учні дріб Скорочують не раз, Щоб приклада рішити.І ось в чисельнику Я бачу тільки хліб,В знаменнику - всіх тих, На кого хліб ділити.

Номер слайду 54

Є Україна,І є на світі ти —Малесенька частиночка народу,Один з 44 мільйонів ти,Та більш значущого, напевно, не знайти,Як дивовижна велич цього дробу.

Номер слайду 55

Людина і дроби 1/12 маси тіла людини становить кров ½ всієї крові міститься в кровоносних судинах 1/5 у печінці 4/25 у селезінці 1/10 у підшкірних судинах 3/50 л крові виштовхується за одне скорочення серця  виштовхується серцем за одну хвилину

Номер слайду 56

фізичне здоров'я психічне здоров'я (емоції, вміння їх контролювати)духовний світ людини (бачення прекрасного)

Номер слайду 57

Земля і дроби… 3/4 – покрито водою 1/4 – суша 1/8 – поверхня Землі на якій можна жити 1/8 - пустелі, гори, ліси, 3/32 – місця , де можуть жити люди  1/32 – поля, де вирощують врожай

Номер слайду 58

Порада юним: думайте частіше!Багатослів’ям голови не тіште,учітеся, відточуєте умінняі проганяйте геть зарозуміння.

Номер слайду 59

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯСкласти власний режим дня, застосовуючи дроби.

pptx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
1984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку