Презентація до уроку математики у 5 класі за темою "Знаходження числа за його відсотком"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 5 класі за темою "Знаходження числа за його відсотком". В презентації викладено принципи визначення типу задач на відсотки та розглянуті різні способи розв'язання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження числа за його відсотком. Діяльність – єдиний шлях до знань. Б. Шоу

Номер слайду 2

Оскільки знак “?” стоїть в одній строчці із 30%, то це задача на знаходження відсотків від числа. Задача. Учень прочитав 30% від числа всіх сторінок у книжці. Скільки сторінок прочитав учень, якщо у книжці 400 сторінок ?Коротка умова задачі: Учень прочитав ? сторінок - 30 %Всього книжці 400 сторінок - 100%Повторення

Номер слайду 3

Висновок: щоб знайти відсоток від числа1 –й спосіб: Арифметичний спосіб1 дія: 400 : 100 = 4 (сторінки становить 1 %)2 дія: 4 · 30 = 120 (сторінок становить 30 %)Відповідь: 120 сторінок почитав учень2-й спосіб: Алгебраїчний спосіб30% = 0,3 (відсоток записуємо десятковим дробом)1 дія: 400 · 0,3 = 120 (сторінок прочитав учень)Відповідь: 120 сторінок почитав учень. Повторення. Способи розв’язаннятреба числопомножити на відсоток, записаний десятковим дробом!

Номер слайду 4

Оскільки знак “?” стоїть в одній строчці зі 100%, то це задача на знаходження числа за його відсотками. Задача. Учень прочитав 120 сторінок, що становить 30% числа всіх сторінок у книжці. Скільки сторінок у книжці?Коротка умова задачі:120 сторінок книжки - 30 %Всього сторінок в книжці ? - 100%Вивчення нового матеріалу

Номер слайду 5

Висновок: щоб знайти число за його відсотком 1 –й спосіб: Арифметичний спосіб1 дія: 120 : 30 = 4 (сторінки становить 1 %)2 дія: 4 · 100 = 400 (сторінок становить 100 %)Відповідь: 400 сторінок у книжці2-й спосіб: Алгебраїчний спосіб30% = 0,3 (відсоток записуємо десятковим дробом)1 дія: 120 : 0,3 = 400 (сторінок у книжці)Відповідь: 400 сторінок у книжціВивчення нового матеріалу. Способи розв’язаннятреба число, що відповідає даним відсоткам,розділити на відсоток, записаний десятковим дробом!

Номер слайду 6

Наприклад: Знайти число, 2% якого дорівнює 4.1-й спосіб: Арифметичний4 : 2 = 2 (1% числа дорівнює 2)2 · 100 = 200 ( 100% дорівнює 200)Відповідь: шукане число дорівнює 200.2-й спосіб: Алгебраїчний2% = 0,02 4 : 0,02 = 200 (100% дорівнює 200)Відповідь: шукане число дорівнює 200. Коротка умова задачі:- 2 %? - 100%

Номер слайду 7

Наприклад: Скільки глядачів було у театрі, якщо 3% усіх глядачів становить 9 осіб?1-й спосіб: Арифметичний9 : 3 = 3 (1% числа глядачів дорівнює 3 особи)3 · 100 = 300 ( 100% глядачів дорівнює 300 осіб)Відповідь: всього 300 глядачів.2-й спосіб: Алгебраїчний3% = 0,03 9 : 0,03 = 300 (100% глядачів дорівнює 300 осіб)Відповідь: всього 300 глядачів. Коротка умова задачі:9 осіб - 3 %? осіб - 100%

Номер слайду 8

Зауваження. Розв’язувати вправи й задачі ви можете любим зручним способом. Але намагайтеся віддавати перевагу алгебраїчному способу. Це знадобиться при вивченні алгебри у 7, 8, 9 класах. Успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Волошина Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вольська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
12613
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку