Презентація до уроку математики в 5 класі з теми " Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 5 класі. Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Семінар учителів математики Андріївська ЗОШ І-ІІІ ступенів. Формування компетентностей учнів з математики шляхом впровадження інноваційних технологій

Номер слайду 2

КолібріЗа 1 с робить 200 помахів крилами

Номер слайду 3

а) 12,3 + 5,6 = 17,9; б) 42,68 + 12,01 = 54,69;в) 58,95 + 67,45 = 126,4;г) 72,28-54,46 = 17,82;д) 13,5 – 4,28 = 9,22;е) 19 – 5,74 = 13,26. Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 4

Додавання і віднімання десяткових дробів. Мета уроку: удосконалення вміння використовувати правила додавання і віднімання десяткових дробів; розвивати обчислювальні навички, кмітливість, творчі здібності; виховувати інтерес до математики, старанність і охайність математичних записів.

Номер слайду 5

Актуалізація опорних знань. ГРАЛІХТАРИК

Номер слайду 6

0,258,962,0570,1237,436845,3210,10,010,001

Номер слайду 7

АктуалізаціяІнтерактивна гра. РОЗДІЛИ ТОРТ

Номер слайду 8

0.250.5 Як називають компоненти при додаванні?Як знайти невідомий доданок?0,1250,10,025 Як знайти різницю десяткових дробів?Як знайти суму десяткових дробів?Як називають компоненти при відніманні?

Номер слайду 9

Удосконалення вмінь і навичок. Розв’язування завдань за підручником№ 893(1,3,6)

Номер слайду 10

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 11

Удосконалення вмінь і навичок. Розв’язування завдань за підручником№ 895 (1,3), № 891.

Номер слайду 12

Заглянемо в історію. Поняття десяткового дробу вперше з'явилося в роботах арабських математиків у середні віки i незалежно від них — у Стародавньому Китаї. Вважається, що першим ввів поняття десяткових дробів та правила дій з ними видатний середньоазіатський математик та астроном Аль-Kaшi, який працював у 20—30 pp. XV ст. у Самаркандській обсерваторії. Аль-Kaшi є автором книги «Ключ арифметики», де вченим був використаний спеціальний запис десяткових дробів: ціла i дробова частини писалися одним рядком, але ціла частина — чорним чорнилом, а дробова — червоним або ціла частина відокремлювалася від дробової вертикальною рискою.

Номер слайду 13

Заглянемо в історію. Приблизно через півтора сторіччя, у 1585 році, фламандський учений Симон Стевін (1548—1620), який викладав математику в славнозвісному Лейденському університеті (Голландія), присвятив свою книгу «Десятина» десятковій системі мір i десятковим дробам. Так було започатковано використання десяткових дробів у Європі. Симон Стевін, як i Аль-Kaшi, писав десятковий дріб у рядок, але відокремлював цілу i дробову частини цифрою нуль, узятою в кружечок.

Номер слайду 14

Заглянемо в історію. Ту систему запису, якою ми користуємося сьогодні, запропонував німецький астроном Йоганн Кеплер (1571—1630)

Номер слайду 15

Підсумки урокуІнтерактивна вправа “Незакінчені речення”Сьогодні на уроці ми вчилися…Сьогодні на уроці мені було цікаво тому, що…Я думаю, мені ще необхідно попрацювати над…Я сьогодні поповнив свої знання тим, що…

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Повторити § 5 п. 33, № 894(2,4,6), № 896.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку