Кожен педагог спеціального освітнього закладу повинен пам’ятати, усвідомлювати, що важливою умовою успішної корекції психічного розвитку дитини є комплексний підхід до її здійснення.
Голова ШМО – Піддубна С. А. Шкільне методичне об’єднання вчителів математика і інформатики. Корекційно-розвиткова робота з учнями 5-10-х класів щодо удосконалення математичної та інформаційно-комунікативної компетентності
Номер слайду 2
Єдиний спосіб робити свою роботу добре — це любити її Стів Джобс
Номер слайду 3
бачити відхилення в розвитку дитини; прогнозувати шляхи подальшого розвитку дитини з урахуванням наявного порушення;визначити загальні і конкретні завдання корекційного навчання і виховання;планувати окремі види корекційної роботи;враховувати можливості і фактори компенсації, використовувати їх у корекційній діяльності;Корекційні вміннями вчителя
Номер слайду 4
підбирати і застосовувати необхідні методи, прийоми і засоби діагностики, корекції і компенсації;формувати позитивну мотивацію участі в корекційній роботі у дітей і виховувати в них відчуття успіху;уміти визначати результативність корекційної роботи на всіх етапах педагогічної діяльності. Корекційні вміннями вчителя
Номер слайду 5
розвиток емоційного, мовленнєвого, предметно-дійового і ігрового спілкування з оточуючими;стимуляція сенсорних функцій (зорового, слухового. кінестетичного сприйняття);формування просторових і часових уявлень, корекція цих порушень;розвиток уваги, пам’яті, уявлення;формування математичних понять і вмінь. Напрямки корекційної-педагогічної роботи
Номер слайду 6
ігрові технології;технології рівневої диференціації;технології індивідуалізації навчання;технології укрупнення дидактичних одиниць;WEB-технології та інтернет-сервіси. Педагогічні технології