Презентація до уроку математики "Вирази зі змінною" (Н. Листопад)

Про матеріал
Даний матеріал - це конспект до уроку математики у 2 класі за темою "Вирази зі змінною", поданий у вигляді презентазації. Завдання створені за підручником Н. Листопад. Можна використовувати під час уроків, а також для самостійного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики. Доброго дня!Знайомтесь: вирази зі змінною. Розв’язуємо вирази та задачі.

Номер слайду 2

Прочитай числа. Знайди число, яке можна поділити і на 2, і на 3.8 9 10 16 18 21 32 Напиши з нового рядка каліграфічно число 18

Номер слайду 3

У якому рядку записані букви латинського алфавіту?а р ф д Запиши ці букви в зошиті.2) а b c d 3) а в c н? ? ?

Номер слайду 4

Прочитай вирази у кожному стовпчику. Що в них спільного? Що відмінного?5 + 35 + 55 + ... Замість трьох крапок напиши одну з букв: а b c d 5 * 35 * 55 * ... Це - змінна

Номер слайду 5

Прочитай правило на с. 127 підручника. Вираз 5 + а - це вираз зі змінною, де 5- число однакове для всіх виразів, не змінюється; а - число , яке може мінятися. Прочитай вирази зі змінною11 - b 4 * c 15 + d

Номер слайду 6

Прочитай завдання 777Є вираз зі змінною 17 + а. І дають числа 10, 15 43, якими ми будемо замінювати букву а, щоб утворити математичний вираз.

Номер слайду 7

Спочатку записуємо вираз зі змінною.17 + а. А потім з нового рядочка пишемо:якщо а =10, то 17 + 10 = 27;якщо а =15 , то 17 + 15 = 32;якщо а =43 , то 17 + 43 = 60;ppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 8

Самостійно виконай №778 Зверни увагу! Латинська письмова буква b,пишеться як наша мала буква в. Перевір себе:якщо b =7, то 7 * 3 = 21;якщо b =4 , то 4 * 3= 12;b * 3ppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 9

Задача 780, працюємо за планом. Прочитай задачу . Розкажи. (Якщо не можеш прочитай задачу ще раз). Про берези, дуби і клени.4. Але між ними є суттєва відмінність. Яка?Скільки знаків питання в короткому записі? 5. Значить головними словами будуть І день і ІІ день.3. Про що задача?Берези і дуби садили першого дня, а клени - другого дня.І день - 9 д. і 7д. - ? у ? разів менше ІІ день - 4 д.2 Отже складаємо план розв’язання задачі.

Номер слайду 10

План розв’язання задачі9 + 7 = 16 (д.) - посадили І дня;2) 16 : 4 = 4 (р.)Відповідь: у 4 рази ….(по запитанню задачі)Пригадай! Щоб дізнатися у скільки разів більше ми більше число ділимо на менше. Але ми не знаємо скільки дерев посадили першого дня. Скільки дерев посадили І дня?У скільки разів менше посадили дерев ІІ дня?Самостійно запиши дії до задачі і віповідь. Перевір себе. І день - 9 д. і 7д. - ? у ? разів менше ІІ день - 4 д.

Номер слайду 11

Самостійна робота (працюємо іншим кольором)Обери собі одне із завдань. Враховуй на скільки зацікавило завдання, рівень складності і свої можливості.№781№779№782 Бажаю успіхів та наснаги!Біла акула. Китова акула

Номер слайду 12

Дякую за співпрацю!

pptx
Додано
21 травня 2020
Переглядів
9653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку