Мета:вчити складати рівності на додавання за малюнками, записувати їх і розв'язувати, закріплювати вміння використовувати терміни «доданок», «сума», повторити склад числа 7, сприяти формуванню в учнів умінь складати рівності на віднімання за рівністю на додавання; розвивати логічне мислення, математичне мовлення;виховувати уважність, старанність, інтерес до вивчення математики.
Ключові компетентності: вміння вчитися – дотримуватися організації робочого місця, правильної організації навчального приладдя, співпраці в парі, відповіді на питання математичною мовою, співвідносити результат із зразком, самоконтролювати знання та уміння; інформаційно-комунікативна- знаходити завдання в підручнику, орієнтуватися на сторінці зошита, користуватися роздатковим матеріалом; загальнокультурна- дотримуватися правил поведінки на уроці;здоров’язбережувальна – правильна постава, хвилинки відпочинку; соціальна- чистота робочого місця.
Усний рахунок (Бліц-опитування)Порахувати у прямому порядку від 1 до 10 та у зворотному порядку. Назвіть числа від 2 до 7; від 8 до 4. Назвіть попереднє число до числа 6 (5). Назвіть наступне число до числа 8 (9). Назвіть число, яке стоїть між числами 3 і 5 (4). Назвіть сусідів числа 7. Назвіть числа більші за 3, але менші за 7. Назвіть найбільше одноцифрове число (9). Назвіть найменше двоцифрове число (10).
Фізкультхвилинка. Руки в сторону та вгору – на носочки підніміться. Підніміть голівку вгору й на долоньки подивіться. Руки в сторони розводим, опускаєм плавно вниз,Присідати ми почнемо, добре ноги розімнемо. Раз присіли – руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали. Нахил вліво – раз, два, три!Повертаємося вправно. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже кінець. Хто ж старався – молодець!