Презентація до уроку математики з теми "Зв'язок додавання і віднімання. Складання рівностей на віднімання за рівністю на додавання" 1 клас НУШ за підручником а Г.П.Лишенко, С.С. Тарнавська, К.О. Лишенко.
Урок математики 1 клас Підготувала Лопуга Ганна Адамівнавчитель початкових класів. Мішково –Погорілівської ЗОШ - ступенівс. Мішково – Погорілове Миколаївського району Миколаївської області2021 – 2022 навчальний рік
Номер слайду 2
Тема уроку. Зв’язок між додаванням і відніманням. Складання рівностей на віднімання за рівністю на додавання.
Номер слайду 3
Мета:вчити складати рівності на додавання за малюнками, записувати їх і розв'язувати, закріплювати вміння використовувати терміни «доданок», «сума», повторити склад числа 7, сприяти формуванню в учнів умінь складати рівності на віднімання за рівністю на додавання; розвивати логічне мислення, математичне мовлення;виховувати уважність, старанність, інтерес до вивчення математики.
Номер слайду 4
Предметні компетентності: знає склад числа; додає та віднімає в межах 10; знає та називає компоненти дій додавання та віднімання; виконує практичні дії для зв’язку між компонентами додавання та віднімання; утворює рівності на основі складу числа та практичних дій.
Номер слайду 5
Ключові компетентності: вміння вчитися – дотримуватися організації робочого місця, правильної організації навчального приладдя, співпраці в парі, відповіді на питання математичною мовою, співвідносити результат із зразком, самоконтролювати знання та уміння; інформаційно-комунікативна- знаходити завдання в підручнику, орієнтуватися на сторінці зошита, користуватися роздатковим матеріалом; загальнокультурна- дотримуватися правил поведінки на уроці;здоров’язбережувальна – правильна постава, хвилинки відпочинку; соціальна- чистота робочого місця.
Номер слайду 6
Девіз уроку.
Номер слайду 7
Усний рахунок (Бліц-опитування)Порахувати у прямому порядку від 1 до 10 та у зворотному порядку. Назвіть числа від 2 до 7; від 8 до 4. Назвіть попереднє число до числа 6 (5). Назвіть наступне число до числа 8 (9). Назвіть число, яке стоїть між числами 3 і 5 (4). Назвіть сусідів числа 7. Назвіть числа більші за 3, але менші за 7. Назвіть найбільше одноцифрове число (9). Назвіть найменше двоцифрове число (10).
Номер слайду 8
Робота за підручником (с. 44)1. Поясни, як складено рівності. 4 + 2 = 6 6 – 2 = 4 6 – 4 = 2
Номер слайду 9
2. Склади рівність на додавання і дві - на віднімання. Доданок Доданок Сума ?
Номер слайду 10
3. Склади рівності на склад числа 7. За рівностями на додавання склади по дві рівності на віднімання.34?51?+++
Номер слайду 11
4. Купили футболки і светри. Кількість покупок зображена відрізками: 1 покупка - 1 см. Склади вираз, щоб знайти, скільки всього покупок. Футболки: Светри: ?
6. Прочитай нерівності. Скільки ще істинних нерівностей можна скласти, використовуючи ці числа. 57 76 64 45 75 46 65 74 47 56 54 67
Номер слайду 15
Фізкультхвилинка. Руки в сторону та вгору – на носочки підніміться. Підніміть голівку вгору й на долоньки подивіться. Руки в сторони розводим, опускаєм плавно вниз,Присідати ми почнемо, добре ноги розімнемо. Раз присіли – руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали. Нахил вліво – раз, два, три!Повертаємося вправно. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже кінець. Хто ж старався – молодець!
Номер слайду 16
Робота в зошиті ( с. 32) 1. Доповни рівності за зразком.3 + 2 = 5 3 + 1 =5 – 2 = 3 – 3 = 5 – 3 = 2 – 1 =
Номер слайду 17
2. Сслади вирази за схемами.?3533?4?5
Номер слайду 18
3. Знайди пару кожному черевику так, щоб значення виразів збіглися. Розфарбуй пари однаково. (с. 39, завдання 3)4. Розфарбуй «зайву» фігуру.
Номер слайду 19
Рефлексія. Розфарбуйте листок оранжевим кольором , якщо урок вам сподобався, у вас все вийшло;жовтим кольором, якщо вам було цікаво, але не все вийшло так, як би вам хотілося. червоним кольором, якщо вам не сподобався урок, розуміли небагато з того, про що йшлося на ньому.жовтим