В презентації висвітлено методи, прийоми та форми інтерактивного навчання, що сприяють ефективній роботі учнів у колективі. Учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку.
Учень—це не посудина,яку потрібно заповнити, Учень—факел,який треба запалити.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
УРОК НЕ ПОВИНЕН БУТИ ПЕРЕВАНТАЖЕНИМ ІНТЕРАКТИВНОЮ РОБОТОЮ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ ВСТУПНЕ ЗАНЯТТЯ ЧІТКО І ЗРОЗУМІЛО ПОЯСНИТИ ЩО ТАКЕ ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ДОВЕСТИ ДО ВІДОМА УЧНІВ ТА ОПРАЦЮВАТИ З НИМИ ПРАВИЛА РОБОТИ В ГРУПАХ
Номер слайду 7
КОЖНА ДУМКА ВАЖЛИВА. НЕ БІЙСЯ ВИСЛОВИТИСЯ! МИ ВСІ – ПАРТНЕРИ. ОБГОВОРЮЄМО СКАЗАНЕ, А НЕ ЛЮДИНУ! ОБДУМАВ, СФОРМУВАВ, ВИСЛОВИВ! ГОВОРИ ЧІТКО,ЯСНО,КРАСИВО! ВИСЛУХАВ,ВИСЛОВИВСЯ,ВИСЛУХАВ! ТІЛЬКИ ОБГРУНТОВАНІ ДОКАЗИ! ВМІЙ ПОГОДИТИСЯ І НЕ ПОГОДИТИСЯ! ВАЖЛИВА КОЖНА РОЛЬ.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Фронтальні Спільна робота та взаємонавчання всього класу. Вступ при фронтальній роботі-1хв. Час обговорення в малих групах-3-5хв, виступ-3хв
Номер слайду 10
1.Велике коло. Учні сидять в колі (можна півколом) і “ методом неперервного ланцюжка ” висловлюються з приводу певного питання. 2.Мікрофон.Це різновид великого кола (де можуть звучати максимально правдиві та навіть не реальні припущення )
Номер слайду 11
Метод опитування,за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорення питання чи теми.
Номер слайду 12
Створення реклами, випуск газети,оформлення листівки по даній проблемі.
Номер слайду 13
Відповідь учня-це продовження незакінченого речення. .Тварини-це частина... .Тварини відрізняються між собою, за... .Тварини живляться... .Тварини дають людям...
Номер слайду 14
1.Робота в парах Парна робота вимагає обміну думками і дозволяє швидко виконати вправи. Після цього один з партнерів доповідає перед класом про результати.
Номер слайду 15
Дві пари окремо працюють над вправою протягом певного часу(2-3хв.) Обов'язково приходять до спільного рішення, потім об'єднуються і діляться набутим. Після цього можна або об'єднати четвірки у вісімки,або перейти до групового обговорення.
Номер слайду 16
1.Учні об'єднуються у групи: “Сонце,” “Зірка,”і “Місяць”. Знайшовши свого партнера,підходять до таблиці (на стіні 3 аркуші з відповідними зображеннями) 2.Отримують маркери: ”сонечкам”- червоний, “зірочкам”- зелений, “місяцям”- синій. 3.За сигналом дають відповідь на запитання(1хв.) Кожна група по колу переходить до наступної таблиці. Вправа продовжується,доки кожна група не дасть відповідь на запитання.
Номер слайду 17
У цьому методі одна мікрогрупа працює окремо в центрі класу,після обговорення викладає результат,а решта груп слухає. По завершенні цього групи зовнішнього кола обговорюють виступ мікрогрупи і власні здобутки.
Номер слайду 18
На гранях куба записані питання або завдання. Учням пропонується викласти думки на запропоновану тему.
Номер слайду 19
СТРАТЕГІЯ ЯКА СПОНУКАЄ УЧНІВ ДУМАТИ ВІЛЬНО ТА ВІДКРИТО З ПЕВНОЇ МЕТИ. ВОНА НАЦІЛЕНА НА СТИМУЛЮВАННЯ МИСЛЕННЯ УЧНІВ.
Номер слайду 20
ДОПОМАГАЄ ПРОВОДИТИ ДИСКУСІЮ ПО СПІРНІЙ,СУПЕРЕЧЛИВІЙ ТЕМІ. ДОПОМАГАЄ З`ЯСУВАТИ, ЯКИЙ СПЕКТР ДУМОК МОЖЕ ІСНУВАТИ ЩОДО ОБГОВОРЕННЯ ПИТАННЯ.
Номер слайду 21
Орієнтація сучасної школи вимагає вибір багатьма вчителями — інноваційних методів навчання. Своє завдання,як учителя початкових класів вбачаю у створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра. Загалом інтерактивне навчання дає змогу наблизити викладання до нового,особистісно-зорієнтованого рівня.