В презентації висвітлено методи, прийоми та форми інтерактивного навчання, що сприяють ефективній роботі учнів у колективі. Учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку.
1.Учні об'єднуються у групи: “Сонце,” “Зірка,”і “Місяць”. Знайшовши свого партнера,підходять до таблиці (на стіні 3 аркуші з відповідними зображеннями) 2.Отримують маркери: ”сонечкам”- червоний, “зірочкам”- зелений, “місяцям”- синій. 3.За сигналом дають відповідь на запитання(1хв.) Кожна група по колу переходить до наступної таблиці. Вправа продовжується,доки кожна група не дасть відповідь на запитання.
Орієнтація сучасної школи вимагає вибір багатьма вчителями — інноваційних методів навчання. Своє завдання,як учителя початкових класів вбачаю у створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра. Загалом інтерактивне навчання дає змогу наблизити викладання до нового,особистісно-зорієнтованого рівня.