Подана презентація допоможе поглибити знання учнів про етюд; розвинути творчу уяву, логічне мислення, спостережливість; виховувати культуру мовлення, уважність до слова, його семантики
Тема. Написання асоціативного етюду- фанфіку , зродженого певним художнім образом за поезією Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»Мета: Навчальна: допомогти учням зрозуміти особливості написання асоціативного етюду, прищеплювати уміння самостійно здобувати знання, спонукати їх до пошукової діяльності;сприяти розвиткові активного мислення школярів, стимулювати прагнення відкриттів;сформувати бажання глибше пізнати скарби рідної мови , виробляти вміння й навички самостійної роботи; поглибити знання учнів про етюд . Розвивальна: розвивати творчу уяву, логічне мислення, спостережливість. Виховна; виховувати культуру мовлення, уважність до слова, його семантики
Номер слайду 2
Епіграф: Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних. В. Симоненко
Номер слайду 3
Засоби образної мови персоніфікація або поетичне олюднення,метафора, епітети, порівняння.
Номер слайду 4
Етюд -твір, що виконується художником з натури.
Номер слайду 5
Айвазовський. Дев'ятий вал
Номер слайду 6
Айвазовський. Неаполітанська затока
Номер слайду 7
Айвазовський. Вечір на морі
Номер слайду 8
Айвазовський. Вигляд на Капрі
Номер слайду 9
Айвазовський. Місячна ніч
Номер слайду 10
Айвазовський. Спокійне море
Номер слайду 11
Айвазовський. Захід на морі
Номер слайду 12
Айвазовський. Морський вигляд
Номер слайду 13
Айвазовський. Після бурі. Схід сонця
Номер слайду 14
Візуалізація -це процес створення і закріплення у свідомості образів бажаної реальності, які трансформують наші думки, емоції, поведінку
Номер слайду 15
Асоціація -(від лат. аssосіо — з'єдную, приєдную) — це зв'язок між елементами психіки (уявленнями, думками, почуттями), за яким поява одного елемента викликає появу іншого, з ним пов'язаного.