Урок математики5 класнатуральні числадії з натуральними числами
Епіграф:«Математика – гімнастика розуму» О. В. Суворов
Девіз: Ми з насолодою пізнаємо математику, вона захоплює нас, наче квітка лотоса. Аристотель
УРОКУ – успіх. Р – радість О – обдарованість К – кмітливість
1) Порівняйте числа, якщо це можна зробити:8** і 9**; 4*8** і 499**; **9 і ***1;91*** і *02**.
2) При яких значеннях Х можлива рівність: Х • 1 = Х; Х + Х = 0; Х • Х = Х;Х – Х = 0; 0 • Х = Х; Х : 1 = Х;0 • Х = 0;Х : Х = 1; Х • 1 = 1.
3) Обчислити зручним способом:8 • 327 • 1254500 + 798 + 500873 • 64 + 873 • 36297 • 918 – 297 • 818
4) Спростити вираз:5 • а • 9 • b;10х • 18у;2m • 3n• 4p.
4 450 000 0002 061 м = 206 100 см2 285 км = 2 285 000 м10 000 + 9 999 = 19 999; 10 000 – 9 999 = 1100 • 99 = 9 900999 999 : 111 111 = 9 Математичний диктант
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1234567
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення234567
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток34567
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток3ділене4567
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток3ділене4сполучна567
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток3ділене4сполучна5десять67
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток3ділене4сполучна5десять6різниця7
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1множення2добуток3ділене4сполучна5десять6різниця7рівняння
З якими числами ми працювали на уроці?Мені сподобалося…Мені не сподобалося…Хто на уроці, на вашу думку, був найактивнішим?Рефлексія:
Домашнє завдання: Скласти кросворд або цікаву пригоду про натуральні числа
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект