Дана презентація допоможе у підготовці до уроку "Пригоди Алі у країні Недоландії" . Презентація містить практичні завдання, подано також і конспект уроку.
Епіграф уроку: Не відкладай на завтра те,що маєш зробити сьогодні. Народна мудрість
Номер слайду 2
Елементи незвичайного в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі у країні Недоландії». Символіка країни Недоландії та її мешканців.
Номер слайду 3
Мета уроку: навчальна: продовжити знайомство зі змістом твору; вчити працювати з текстом, визначати елементи фантастичного та незвичайного; навчити розкривати символічний зміст казкових персонажів; оцінювати вчинки казкових персонажів; формувати вміння аналізувати вчинки інших та власні; розвивальна: розвивати критичне мислення, усне мовлення, пам’ять, навички аналізу художнього твору;виховна: виховувати інтерес до різножанрових творів художньої літератури, прагнення доводити все розпочате до кінця, почуття прекрасного, позитивні риси характеру, прагнення творити добро; стимулювати творчу активність за допомогою ІКТ.
Номер слайду 4
Літературний диктант1. Повне ім’я головної героїнв (Галя)2. Дивна країна, у яку потрапила дівчинка, називалася … (Недоландія).3. У країні Недоландії живуть… (недороблені справи)4. Аля вперше довела до кінця справу, пришивши (крильце метелику) 5. Усім мешканцям найбільше не вистачало …(усмішок)6. Найжорстокішим у Недоландії був (Недорадник)7. Недорадник придумав країну, у якій кожному чогось не вистачає, бо самому не вистачає …(душі)8. Бути без душі – це навіть гірше, ніж бути без …(голови)9. Дорогу до країни Недоландії знав тільки…(Недочеревик)10. Чарівна книга, у якій була інструкція, як вибратися із країни Недоландії, називлася …(«Справаномер»)11. До Недоландії переноситься тільки той, хто недоробив рівно …(100 справ)12. Намагаючись виконати інструкцію Аля потрапляє у руки (Недорадника).
Номер слайду 5
ВІКТОРИНА «УПІЗНАЙ ГЕРОЯ»«Навіть заплестися в неї не вистачило терпіння». «Маленький чоловічок у величезних зелених черевиках». «Він був увесь перекошений і без лівого вуха». «...почав прилаштовувати шолом собі на плечі». «Не можу дивитися на дітей у в’язниці».- «Виліз на вежу і почав лагодити годинник».
Номер слайду 6
«…Знаєш, що це за країна? Звичайно, не знаєш! – поспіхом сам собі відповів Недоладько. Тут живуть усі доведені до ладу справи!»Дороги звідси немаєКупи сміття із недороблених речей. Розташована на березі озера без води
Номер слайду 7
МЕШКАНЦІ МІСТА НЕДОГРАД НЕДОПОПЕЛЮШКАНЕДОБОРОДА НЕДОВУСНЕДОРАДНИКНЕДОЛАДЬКОНЕДОЛАДЯНИМЕШКАНЦІ МІСТА НЕДОГРАДНЕДОТИЖДЕНЬНЕДОРОЛЬНЕДОЧЕРЕВИКНЕДОШТАНЬКО
Номер слайду 8
Реальне. Фантастичне- Аля не завершувала до кінця свої справи, бо їй не вистачало терпіння.- Аля жила в невеликому місті.- Аля — добра дівчинка, здатна прийти на допомогу іншим.- Аля потрапила у країну Недоладію, де були недороблені справи.- Зустріч Алі з недоладянами.- Пригоди, що трапились з дівчинкою:- у палаці короля;- під час зустрічі з Першим Недорадником;- у в’язниці;- після повернення додому. РОБОТА У ЗОШИТІ
Номер слайду 9
НАЙКМІТЛИВІШІ - повернутися додому;
Номер слайду 10
Домашнє завдання:- написати продовження пригод Алі та її нових друзів,- намалювати ілюстрацію до улюбленого епізоду повісті-казки «Незвичайні пригоди Алі у країні Недоландії».