Урок-презентація узагальнення та систематизації загальних відомостей щодо рівнянь, рівносильних рівнянь, лінійних рівнянь, рівнянь, що містять модуль, розв'язування задач за допомогою рівнянь.
Мета уроку Систематизувати і узагальнити загальні відомості щодо рівнянь, рівносильні рівняння, лінійні рівняння, рівняння що містять модуль, розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розвивати кмітливість, пам'ять, логічне мислення, увагу, уяву. Формувати життєві компетенції учнів. Виховувати зацікавленість у вивченні математики, дисциплінованість, охайність, толерантність до оточуючих. Прищеплювати інтерес до математики.
Номер слайду 3
Н.Вінер Найвище призначення математики - знаходити порядок у хаосі, який нас оточує.
Номер слайду 4
Розминка перед роботою Найдосконаліший мозок іржавіє без дій . Шерлок Холмс Розв’язати рівняння х + 3 =3х – 4; 5 (х-1) = 2х – 3; ( х + 3 ) – (х – 1) = 4х; 2х/3 + 7/9 = 1; 2/9 + ( х – 2 )/3 = 5/9. Відповідь: Е 2/3; Т 1; О 3; Р 1/3; М 3,5.
Номер слайду 5
Торговий центр
Номер слайду 6
П’ятихвилинка - інструктаж Хто говорить , той сіє. Хто слухає, той збирає урожай. П’єр Буаст Рівняння це…………………… Розв’язати рівняння…………… Корінь рівняння……………….. Рівносильні рівняння………….. Лінійне рівняння………………. Якщо ах = в і а =0 , то х =…….. Якщо ах = в і а = в = 0 , то х =….. Якщо ах = в і а 0 , то х =……… Розв’язати рівняння з параметром означає……. Модуль числа А дорівнює….. Закінчити речення.
Номер слайду 7
Гра “В торговому центрі” Пам’ятай : усі ми разом розумніші , ніж кожен із нас . Гордор Драйден Розв’язування вправ
Номер слайду 8
Презентація відділів торгового центру Відділ “Чистюля”
Розв’яжіть рівняння (3х +7)/4 –(х - 3)/2 =(5х+2)/8 (3х + 7 )/4 –(х – 3 )/2 = (5х +2 )/8
Номер слайду 9
Відділ “Сластьона” Розв’язати задачу У двох ящиках було 112кг цукерок. Якщо з першого ящика перекласти в другий 30% цукерок, то у другому ящику стане в 3 рази більше цукерок, ніж у першому. Скільки кілограмів цукерок було в кожному ящику спочатку?
Номер слайду 10
Відділ “Вітамінчик” Розв’язати рівняння
Номер слайду 11
Відділ “Іграшок” Розв’язати задачу Торговельна організація придбала дві партії товару за 25000грн. і після їх продажу отримала 40% прибутку. Скільки заплатила організація за кожну партію, якщо перша принесла 25% прибутку, а друга організація – 50% ?
Номер слайду 12
“ Технічна перерва” Аль-Хорезмі Діофант
Номер слайду 13
Облік ( Оцінювання) моделі математичні фізичні географічні технічні Не достатньо знати, необхідно також застосовувати. Анатоль Франс Коли добре щось умієте - того не забувайте, а чого не вмієте-того учітесь. Володимир Мономах
Номер слайду 14
літак автомобіль ядро атома глобус
Номер слайду 15
Облік (підведення підсумку) Є в математиці щось таке, що викликає людське захоплення . Ф.Хаусдорф Самооцінка учнів Взаємооцінка Оцінка уроку учнями