Урок-проект«Рівняння в нашому житті»Мета: удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння та задачі за допомогою рівнянь;розвивати алгоритмічне і творче мислення, обчислювальні навички, кмітливість, здатність аналізувати і робити висновки; виховувати старанність, пізнавальну активність, культуру математичних записів і мови, вміння працювати в групах.
«Дослідники»1. Рівняння – це чудовий інструмент, який допоможе опис складної життєвої ситуації, задачу, сформульовану українською мовою, перетворити в красиве, струнке математичне речення.2. Рівняння допоможуть розв’язати задачу на уроці і вдома.3.І навіть завдання зовнішнього незалежного оцінювання після закінчення школи допоможе розв’язати найпростіше рівняння, яке ми вивчаємо у 5 класі. Отже,ми твердо переконалися ,що рівняння нам потрібні в житті.
«Теоретики»1. Працюючи над проектом ,ми дослідили: З найдавніших рукописів, що дійшли до нас, видно, що в Давньому Вавилоні і Давньому Єгипті були відомі прийоми розв’язування рівнянь. 2.Єгипетські вчені майже 4 тис. років тому невідоме число в рівнянні називали «хау» (у перекладі – купа) і позначали спеціальним знаком. У папірусі, що дійшов до нас, є така задача: «Купа і її сьома частина становлять 19. Знайдіть купу». Сьогодні ця задача виглядала б так: «Сума невідомого числа і його сьомої частини дорівнює 19. Знайдіть невідоме число». Щоб розв’язати цю задачу, слід скласти рівняння: Х+𝟏𝟕х=193. Пізніше рівняння назвали мовою математики. Тому, щоб мати гарні оцінки з математики, слід гарно навчитися розв’язувати рівняння.
«Практики»1. Працюючи над проектом «Рівняння в нашому житті» ми довідались , що рівняння , у яких невідоме входить до буквеного виразу,розв`язується способом двох дій.2. Також, ми дізналися,що рівняння такого виду називають матрьошками.3. Наша група розробила пам`ятку «Як ров`язують задачі за допомою рівнянь».4. Також наша група узагальнила матеріали ,які напрацювали всі групи і з допомогою вчителя випустила буклет «Рівняння в нашому житті»