Робота біля дошки Скласти схеми: 1 учень – “Будова пагона” 2 учень – “Функції пагона”
Номер слайду 3
Кодовий тест. А – Підтримання листків. Б – Поглинання мінеральних речовин з грунту. В – Фотосинтез. Г – Запасання речовин. Д – Транспорт поживних речовин
Номер слайду 4
Біологічний диктант
Номер слайду 5
Вмійте ж природу любити, Кожній стеблині радіти З. Кучерява
Номер слайду 6
Тема уроку. Стебло – вісь пагона. Внутрішня будова стебла. Мета. Поглибити знання про будову пагона, стебло як основну частину пагона та його значення;формувати вміння та навички використовувати знання на практиці
Номер слайду 7
Самостійна робота І. Стебло – складова частина пагона, вісь пагона; його роль у здійсненні зв'язку між листками та коренем. Транспорт речовин, опора рослин (с. 117 - 119).ІІ. Стовбури як промислова сировина. Різноманітність стебел за зовнішніми ознаками, за спрямованістю росту, за твердістю (с. 120 - 121).ІІІ. Галуження стебла, формування крони ( с. 119 - 120).
Номер слайду 8
Особливості будови стебла у звязку з його функціями{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ділянки стебла на поперечному зрізіОсобливості будови. ФункціїКора. Камбій. Деревина – основна частинасерцевина
Номер слайду 9
Лабораторне дослідження. Тема. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями. Мета. Ознайомитися з внутрішньою будовою стебла, встановити його функції
Номер слайду 10
Завдання1. Розгляньте під лупою поперечні зрізи стебел різних дерев. Знайдіть кору, луб, камбій, серцевину. Визначте розташування клітин кожного шару. 2. Знайдіть ситоподібні трубки в лубі й судини в деревині. Який вигляд вони мають? Чим подібні та чим відрізняються?3. Зробити висновок про взаємозв'язок будови і функцій стебла та його частин.
Номер слайду 11
Вправа “Нове й цікаве” Домашне завдання Вивчити парграфи № 15, 16, таблиця 1. Творче завдання. Скласти діаграму Вена “Порівняльна характеристика ситоподібних трубок та судин”.2. Принести бульби картоплі, цибулину.3. За бажанням: підготувати повідомлення про використання стебел та його частин у господарстві.