презентація до уроку тренінгу "Конфлікт і спілкування"

Про матеріал

Мета:

- розширити знання учнів про конфлікт;

- показати ефективні шляхи розв»язання конфліктних ситуацій;

- вчити використовувати в спілкуванні з іншими людьми тактику

співробітництва, знаходити конструктивні способи розв»язання проблемних ситуацій;

- формувати в учнів почуття єдності з колективом, спонукати учнів до роботи над собою;

- сприяти взаєморозумінню в колективі, виховувати повагу до товаришів, почуття відповідальності за свої слова і вчинки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ніщо так не покаже характеру, як гарна поведінка в конфлікті, якого не можна уникнути( Генрі Тейлора)

Номер слайду 2

Тема: Конфлікт і спілкування

Номер слайду 3

Вправа «Знайомство»

Номер слайду 4

.- називати учасників по імені;- ставитися до товаришів з повагою;- бути доброзичливим;-толерантним; -активним;- говорити по черзі;- не перебивати;- не давати порад, що повинні робити інші, а чого не повинні;- поважати кожного учасника;- бути уважним;- виявляти чуйність; -співчуття;-бути ввічливим;-бути позитивним. Правила тренінгу

Номер слайду 5

«Правила доброї поведінки відомі з давніх – давен, річ за дрібницею – вміти користуватися ними»Паскаль

Номер слайду 6

Конфлікт.- Що, на вашу думку, означає це слово?

Номер слайду 7

Що ми відчуваємо під час конфлікту?

Номер слайду 8

Конфлікт

Номер слайду 9

Конфлікт. Конфлікт (лат. conflictus — зіткнення) — зіткнення різноспрямованих тенденцій у психіці окремої людини, у відносинах двох і більше людей або їх формальних і неформальних об'єднань, зумовлене розбіжністю у поглядах, позиціях, інтересах.

Номер слайду 10

1.«Акула» - силова стратегія. Спроба досягти свого будь-якою ціною, змусити іншого прийняти твої умови. Для прихильників цієї стратегії цілі дуже важливі, а от стосунки з іншими – ні. Вони вважають, що конфлікти розв»язуються лише як виграш однієї з сторін і програш іншої. Акула (примус).

Номер слайду 11

Черепахи втікають і ховаються у свій панцир, щоб обминати конфлікти. Вони відмовляються від власних цілей та стосунків, тримаються далі від спірних питань, через які виникає конфлікт, від людей, до яких він причетний. Вважають,що намагатися вирішувати конфлікт – справа повністю безнадійна, переконані, що легше втекти від конфлікту, ніж зіткнутися з ним. Стратегії розв'язання конфліктів. Черепаха (втеча)

Номер слайду 12

Для ведмедиків стосунки важливіші, а власні цілі не мають великого значення. Ведмедики хочуть подобатися, хочуть, щоб усі їх любили і цінували. Вони вважають, що краще уникнути конфлікту заради гармонії, і впевнені, що конфлікти не можна обговорювати без шкоди для стосунків, бояться завдати болю, образити, псувати стосунки під час конфлікту. Щоб зберегти стосунки, готові пожертвувати особистими цілями. Плюшеві ведмедики немовби кажуть: «Я пожертвую власними цілями, роби все, що ти хочеш, аби тільки я тобі подобався». Вони намагаються згладити конфлікт, боячись зіпсувати стосунки. Плюшевий ведмедик (згладжування).

Номер слайду 13

Лисиці невибагливі як у своїх цілях, так і в стосунках з іншими людьми. Лисиці шукають компромісу. Вони пожертвують частиною своїх домагань під час конфлікту і переконують іншу особу поступитися теж якоюсь часткою своїх цілей. Вони шукають такого рішення конфлікту, коли б обидві сторони мали якусь вигоду – «золоту середину», між двома крайніми позиціями. Вони готові пожертвувати заради досягнення згоди для спільного добра як частиною своїх домагань, так і стосунків. Лисиця (компроміс).

Номер слайду 14

Сови дуже високо цінують власні цілі та стосунки. Вони розглядають конфлікти як проблему, яку треба розв’язувати і шукають таке рішення, яке б задовольнило як їхні власні цілі, так і цілі супротивної сторони в конфлікті, сприймають конфлікти як засіб поліпшення стосунків шляхом послаблення напруження між двома людьми. Шукаючи рішення, які б задовольнили як їх самих, так і іншу особу, сови підтримують стосунки. не заспокоюються доти, доки не буде знайдене рішення, яке б задовольнило і власні, і чужі цілі, доки напруга не спаде і негативні емоції не будуть повністю зняті. Сова (конфронтація).

Номер слайду 15

Причини сварок:неприйняття чужої думки;нехтування правами іншої людини;прагнення домінувати;невміння слухати інших;свідоме прагнення скривдити одне одного;нерозуміння;невміння керувати емоціями. Чому люди сваряться?

Номер слайду 16

*Складіть салфетку вдвічі. *Складіть салфетку ще раз вдвічі. *Відірвіть правий верхній кут. *Складіть ще раз вдвічі і відірвіть ще раз правий верхній кут.*Складіть ще раз вдвічі і відірвіть ще раз правий верхній кут. *Закінчили. Розгорніть салфетку і подивіться, що у вас вийшло. Вправа «Ми творимо»

Номер слайду 17

Вправа « Повітряна кулька»

Номер слайду 18

Вправа «Колектив, у якому панує сприятлива психологічна атмосфера»

Номер слайду 19

Залишайся спокійним і врівноваженим. Будь терплячим. Не відповідай образою на образу. Будь готовим визнати свою провину. Не треба мстити. Прагни розвязати конфлікт. Постався до проблеми з гумором. Постав себе на місце свого співрозмовника. Вмій правильно висловити свою думку. Вмій почути свого співрозмовника. Правила спілкування в конфліктній ситуації.

Номер слайду 20

„ Я хотів би викинути у кошик для сміття …”Вправа „Кошик сміття»

Номер слайду 21

Дякую всім за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Блідна Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
5619
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку