Методичний збірник містить матеріали, що розвивають та регламентують зміст діяльності педагога-оганізатора, учнівського самоврядування, які є основною організаційною ланкою у системі виховної роботи освіти України.У роботі висвітлені окремі аспекти організації учнівського
самоврядування в закладі, пропонуються теоретичні та практичні матеріали щодо організації та проведення майстер-класу «Шкільна агітбригада: секрети успіху», сценарії виступів шкільних агітбригад.
Для педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів.
«Учнівське самоврядування – шлях до самореалізації особистості»
Пікуль А.В., педагог – організатор
Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №56
Розділ І.
Роль педагога-організатора у створенні сприятливих умов
для саморозвитку та самореалізації учнів
«Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна,
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева,
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину».
Сучасний педагог-організатор основну увагу в своїй діяльності має приділяти особистості учня, допомагати і підтримувати учня у його саморозвитку, самовихованні, поєднувати уміння учителя-предметника, соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище школяра.
Функції (або призначення) педагога-організатора:
Професіограма педагога-організатора
У своїй діяльності педагог-організатор весь час працює над створенням сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня та його самореалізації у навчально-виховному процесі школи, реалізації культурно-національного, духовного і фізичного стану учнів, що є основою патріотичного, морально-естетичного та національного виховання учнів, а також складовою змістовного дозвілля.
Найкраще середовище для саморозвитку та саморелізації учнів – це шкільна дитячо-юнацька організація. Дитяча організація – прекрасне місце для задоволення природних потреб дитини в діяльності і спілкуванні. Але саме така дитяча організація, де дорослому відведена роль помічника, а не організація дітей, у якій дорослий вирішує, що для дитини добре, а що ні. Дитина внутрішньо мудра й реалістична, якщо їй дати спокій, залишити без усяких навіювань з боку дорослих, створити певні сприятливі умови, допомогти, вона сама розвинеться настільки, наскільки вона здатна розвинутись. За цим принципом і слід будувати роботу дитячо-юнацьких організацій.
Плануючи роботу в шкільній дитячо-юнацькій організації, педагог-організатор повинен задавати собі певні питання і знати на них чітку відповідь:
Важливо зазначити, що рішення про створення дитячо-юнацької організації повинно прийматися саме учнями, а не дорослими, що безумовно відіграє важливу роль в успішності її діяльності. Педагог-організатор повинен створити такі умови, щоб діти прийняли правильне рішення, налаштувати їх на співпрацю.
Планування роботи організації неможливе без попереднього вивчення інтересів, уподобань учнів. Тому на початку навчального року членами ради повинно проводитись опитування учнів про організаторські здібності й активність учнів, про заходи й конкурси, у яких вони залюбки взяли б участь. Після таких опитувань з‘ясовується, які заходи переважно цікавлять дітей. На цьому і повинно базуватися планування роботи дитячої організації.
Діяльність дітей – творча. Творчість передбачає створення нового, оригінального. Важливо, щоб дитина відкрила сама, а не взяла готове – тільки так розвиваються творчі здібності. Побільше самостійності! (звичайно під непомітним контролем з боку дорослих). Доручайте дітям самостійну організацію та оформлення виставок творчих робіт, конкурсів, вечорів-відпочинку, свят та ін. заходів. Пильний контроль змушує дітей «кривити душею», викликає недовіру, збентеження, зводить нанівець спроби самостійних дій.
Роль педагога-організатора полягає в мудрому керівництві: у допомозі, пораді, співпраці. Це, звичайно, важливі завдання і одним із засобів і методів розв‘язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.
Девізом роботи кожного педагога-організатора є п’ять дієслів індивідуального підходу до учня:
Кінцева мета роботи педагога-організатора: формування ідеальної моделі випускника школи.
Ідеальна модель випускника навчально-виховного закладу - патріот рідної школи та міста, корисний для суспільства, творець власного життя, веселий і оптимістичний, толерантний та впевнений у собі.
Формування успішної, життєздатної, активної юної особистості – пріоритетне завдання педагога-організатора, який координує роботу учнівського самоврядування в школі. Роль педагога-організатора полягає в мудрому керівництві: у допомозі, пораді, співпраці. Це, звичайно, важливі завдання і одним із засобів і методів розв’язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.
Педагог-організатор весь час працює над створенням сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня та його самореалізації у навчально-виховному процесі школи, реалізації культурно-національного, духовного і фізичного стану учнів, що є основою патріотичного, морально-естетичного та національного виховання учнів, а також складовою змістовного дозвілля.
РОЗДІЛ ІІ
Учнівське самоврядування – засіб реалізації розвитку
творчої особистості майбутнього громадянина України
Уявіть собі, що наше життя – це один нейтральний колір, а всі люди за характером однакові, мають одні й ті ж самі здібності, виконують однотипну роботу… Чи людство тоді б прогресувало?!
Наш час потребує не однотипного характеру людей , а лідерів нової формації, людей компетентних, відповідальних, здатних мислити не ординарно та приймати нестандартні рішення.
У сучасних умовах постає соціальна потреба у наявності особистості, спроможної розв’язати і щоденні, і масштабні завдання, які забезпечують прогрес нації. Саме такою наукою є участь в шкільному самоврядуванні.
Одним із основних завдань органів управління системою загальної середньої освіти (ст.36 Закону України „Про загальну середню освіту”) є сприяння розвитку самоврядування у загальноосвітніх навчальних закладах. Актуальність учнівського самоврядування зумовлена необхідністю виховання особистості, яка володіє не тільки певною сумою знань, умінь та навичок, але й має здатність активно включатися у демократичні процеси, що відбуваються в нашій країні. Елементи свідомої активної участі в суспільному житті держави моделюються в загальноосвітньому навчальному закладі засобами учнівського самоврядування, яке має діяти на основі демократичних цінностей.
Головні цільові орієнтації учнівського самоврядування.
По-перше, провідною функцією шкільного колективу має бути створення умов для особистісного зростання його членів. Участь школярів у роботі органів учнівського самоврядування допомагає сформувати такі якості як самостійність, активність, відповідальність, ініціативність, дисциплінованість, організованість. По-друге, без самоврядування неможливо налагодити дисципліну та порядок у школі, створити належні умови для професійного та особистісно-громадянського самовизначення учнів. По-третє, самоврядування дозволяє дитині розширити простір для виявлення своєї активності. Воно не повинно обмежуватись стінами шкільної будови. Виконання постійного чи тимчасового доручення може відбуватися там, де є можливим та педагогічно доцільним виявлення і розвиток соціально цінних прагнень дітей.
З метою досягнення зазначених вище цільових орієнтацій педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І - III ступенів № 56 затвердив цільову програму громадянської освіти та виховання «Я - громадянин», ключовим напрямом реалізації якої є формування політичної і правової культури учнів через різноманітні форми організації учнівського самоврядування.
Процес становлення системи учнівського самоврядування пройшов певні етапи.
Перший етап - ознайомлення учнів та педагогів із сучасними освітніми системами виховання, досвідом організації самоврядування в школах міста, методикою колективних творчих справ. На засіданнях педради, класних зборах проводився «мозковий штурм», результатом якого стала структура «Шкільної планети», органів учнівського самоврядування, зміст та напрями діяльності структурних ланок, повноваження президента і комісій.
Другий етап - пошук ефективних методів організації діяльності учнівської «Шкільної планети», навчання педагогів на заняттях семінару - практикуму «Педагогічне керівництво та методична підтримка учнівського самоврядування» та навчання учнівського активу за програмою «Лідер XXI століття»
Третій етап - практичне втілення принципів самоврядування в життя «шкільної планети», затвердження Статуту, Положення, визначення напрямів діяльності комісій, вибори президента, учнівського комітету «Лідер», організація комісіями учнівського комітету колективних творчих справ, розбудова шкільних традицій.
Самоврядування - це реальний безперервний процес дедалі ширшого залучення учнів до суспільних справ. Тому педагогічній колектив здійснює постійний моніторинг рівня громадянської активності та соціальної зрілості учнів. Так, на засіданні педради «Підвищення ефективності виховної системи школи через розвиток класних колективів» аналізувалась діяльність учнівського активу класів, стан організації колективних творчих справ та визначався рейтинг органів шкільного учнівського самоврядування. Аналіз стану педагогічного співробітництва на засіданні педради «Учитель - учень: досвід і шляхи розвитку демократичного стилю стосунків» виявив необхідність ширшого використання учнівського самоврядування в навчальному процесі, що зумовило створення творчих груп вчителів для розробки технології навчально - виховного процесу на основі самоврядування. Результатом діяльності груп стала нормативна база учнівського самоврядування: Положення про «асистентів», «лаборантів», «контролерів», «консультантів».
Сьогодні чи не найважливішим завданням навчально-виховного процесу є адаптація юного покоління до системи ринкових відносин, аби випускники не виходили зі стін школи лише з певною сумою знань, але байдужі до обраної справи, безініціативні. Саме тому особливої уваги набуває формування в учнів навичок самоврядування. Це сприятиме оволодінню організаторськими уміннями, вихованню соціальної активності та відповідальності.
З огляду на все вище сказане випливає мета та завдання учнівського самоврядування:
Таким чином, для учнівського самоврядування в школі № 56 відкриваються перспективи бути реальною часткою педагогічного процесу. Тому що в основі виховної роботи нашої школи є концепція особистісно-орієнтовного виховання та педагогіка і психологія життєтворчості, які передбачають активне залучення учня до виховного процесу на засадах співпраці, діалогу, партнерства, високої вимогливості та глибокої поваги і взаєморозуміння. Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості як толерантність, критичність і конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу.
Тут росте українців нове покоління,
Тут талант виростає на ниві добра,
Світло знань понесем у майбутні століття,
Доведем, що освіта - основа життя.
Статут шкільного самоврядування
в загальноосвітній школі і - III ступенів № 56
І.Загальні положення.
1.1. Учнівське самоврядування - добровільне об’єднання учнів, мета якого - сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.
1.3.Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру - загальношкільну і класну - з чітким взаємозв'язком органів учнівського самоврядування класів із загальношкільними, тобто перші мають підпорядковуватись останнім, а педагогічний колектив школи повинен здійснювати консультативне педагогічне керівництво органами учнівського самоврядування обох рівнів.
II. Загальні засади
III. Повноваження учнівської конференції
IV. Учнівський комітет (УК) «Лідер»
V. Структура УК „ЛІДЕР”
Кожна комісія складається з голови, заступника та 2 членів комісії.
(предметні олімпіади, вечори, випуск стіннівок);
8.5. Заохочення мають такі форми
Виходячи зі статей ПП 1-27 ст.26 Статуту шкільного самоврядування із
метою
1-4 класи |
5-8 класи |
9-11 класи |
Країна РІД |
Країна СІНОМ |
Країна ЕGО |
Країна радості і добра |
Союз ініціативних, наполегливих, об’єктивних, милосердних
|
Я – компетентна особистість |
про організацію учнівського колективу
Миколаївської ЗОШ № 56
І.І. Учнівський колектив «Шкільна планета» об’єднує вікові категорії дітей:
Формування життєвої компетентності учнів ЗАВДАННЯ:
ІV. Форми діяльності учнівського колективу
- уроки
- шкільні та класні свята
V. Критерії ефективної діяльності учнівського колективу
ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
ініціативних, наполегливих, об’єктивних, милосердних) допомагає кожній дитині знайти своє місце в шкільному колективі, залучити школярів до суспільно корисної прані, виховувати в учнів почуття єдності з природою, відповідальність за стан її збереження, виховання здорового способу життя. Учні розширюють світогляд завдяки вивченню українських народних традицій га звичаїв; прагнуть до саморозвитку, самовдосконалення, виявлення індивідуальних особливостей:
Вони прагнуть стати відповідальними за націю, державу, за народ, національні святині.
Це здорова, компетентна, соціально адаптована та творча особистість з почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.
Положення про вибори президента школи
І. Загальні положення.
висуванця в кандидати президента, гласності та відкритості, свободи агітацій без впливу на виборців шкільної адміністрації та педколективу.
II. Організація виборів.
ІІІ. Висунення та реєстрація кандидатів у президенти.
а) заява про бажання балотуватися кандидатом в президента;
б) анкетні дані;
в) виборча програма кандидата;
ІV. Передвиборна агітація.
V. Голосування.
Підрахування голосів відбувається членами виборчої комісії на її засіданні. Кандидат, який отримав найбільшу кількість голосів, вважається обраним президентом.
Примітки:
Обов`язки учнівського комітету «Лідер»
Обов`язки старосту
колективом класу та класним керівником (доводить до їх відома плани, завдання, рішення)
Права та обов’язки
члена комісії корисних справ (дозвілля та спорту)
Зобов’язаний:
Має право:
Права та обов’язки
члена комісії освіти та інформації
Зобов’язаний:
учнями занять, про успішність учнів, виносити результати на обговорення учнівським комітетом та конференцією;
Має право:
Права та обов’язки
члена комісії дисципліни і порядку
Зобов’язаний:
Має право:
Зміст роботи комісій учнівського самоврядування
Комісія корисних справ (дозвілля та спорту)
Комісія освіти та інформації
Комісія дисципліни і порядку
Мета і завдання:
План роботи
Вересень:
Жовтень:
Листопад:
Г рудень:
Січень:
Лютий-березень:
Квітень:
Травень:
Комісія корисних справ (дозвілля та спорту)
Мета:
Місяць |
Творчі справи |
вересень |
Учнівська конференція «Я і моє здоров’я». |
жовтень
|
Свято до Дня вчителя «Вчителька моя...» До Дня козацтва: етнографічна експедиція. Гра «Хто влучніший» Змагання «Шкіряний м’яч» Екскурсії та подорожі. |
листопад |
Експрес - опитування щодо пропозицій проведення спортивних гуртків, та гуртків за інтересами. |
грудень |
Новорічні ранки та вечори. Акція «Зупинити СНІД». |
січень |
Гра-подорож «Сторінками народного календаря». Акція «Молодіжне середовище та його проблеми». |
лютий |
Допомога у підготовці «Козацьких розваг», конкурсна гра «Козацькими стежками», конкурс «Нумо, хлопці!» |
березень |
Проведення заходів до 8 березня. |
квітень |
|
травень |
|
Комісія освіти та інформації
Мета:
Місяць |
Творчі справи |
вересень
|
Лінійка «День Знань». Презентація секцій, гуртків. |
жовтень
|
Предметні олімпіади. Радіолінійка: «День вчителя».
|
листопад |
Перевірка щоденників 5-х класів )відповідальні 8 класи). |
грудень |
«Як ми прожили цей семестр» замітка до шкільної газети. |
січень |
Випуск газети із зимовими традиціями. |
лютий |
Підготувати інформацію на тему: «Професійна орієнтація: як зробити вибір» |
березень |
Святковий випуск газет (до 8 березня). |
квітень |
Конкурс стіннівок «Молодь обирає здоров'я» |
травень |
«Як ми прожили цей семестр» замітка до шкільної газети. |
Анкета:
«Вивчення рівня самоврядування в школі».
а) взаємодія вчителя та учня;
б) співпраця вчителя та учня;
в) виконання наказів педагогів.
а) так; б) інколи; в) ні.
а) так; б) декого; в) ні.
а) учні; б) учні та вчителі; в) учителі.
а) завжди; б) інколи; в) ніколи.
а) до ради учнівського самоврядування;
б) до педагога - організатора;
в) до вчителів.
а) так; б) частково; в) ні.
а) завжди; б) інколи; в) ніколи.
а) - 2 бали; б) - 1 бал; в) - 0 балів.
Критерії для висновків:
0 – 3 – низький рівень; 4 – 7 – середній рівень;
8 – 12 – оптимальний рівень; 13 - 16 – високий рівень.
РОЗДІЛ ІІІ
Майстер - клас
“Шкільна агітбригада: Секрети успіху”
«Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога!»
Життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри,казки, музики, фантазії, творчості. Над цим щодня і працюю, використовуючи у своїй роботі різноманітні ефективні форми, однією з яких є – агітбригада!
Агітбригада – одна з дієвих форм громадянського та морального виховання, яка забезпечує органічне поєднання глибокого змісту з яскравими художніми та емоційними формами.
Цей жанр народився як можливість вести агітаційну роботу за допомогою сценічних прийомів. Віршовані тексти, відомі пісні, які набули нового змісту, яскраві словесні заклики, театралізовані мініатюри – ось ознаки цього жанру.
Агітбригада буде дієвою – профілактичною, якщо інформація в ній буде викладена яскраво і переконливо. Агітбригада розвиває впевненість та комунікабельність. Участь в агітбригаді активно формує в учнів організаторські здібності та навички: уміння в художній формі висвітлювати сутність ідеї, аргументувати її, емоційно впливати та переконувати слухачів.
Подолання труднощів, що виникають під час виступів, виховує в учнів самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, формує лідерські якості.
Алгоритм створення
успішної агітбригади
I. Залучення (набір дітей)
Під час набору в команду потрібно перш за все підібрати дітей, які хочуть виступати, а потім вже розповісти їм чим вони будуть займатися, що на них чекає, для того, щоб вони могли оцінити свої можливості та розрахувати час!
IІ. Об’єднати в міні-групи, розподілити доручення
Оптимальна кількість учасників цих груп – 2-5 осіб. Члени будь-якої групи можуть брати участь у роботі інших. Результативність залежить від організованості, дисциплінованості та якісного складу творчих груп агітбригади.
IІІ. Створення сценарію
При підготовці агітбригади слід враховувати:
Коли сценарій затверджений, стане питання про реквізит. Можна виготовити його своїми руками, можна залучити вчителя трудового навчання, образотворчого мистецтва, батьків, або ж замовити у професіоналів. Те ж сааме стосується і костюмів. Де ж на це все взятии кошти? З благодійних внесків батьків учасників агітбригади, залучати спонсорську допомогу, провести благодійний ярмарок, кошти з якого підуть на розвиток агітбригади.
Дуже важливий етап – розподіл ролей.
Перед цим сценарій потрібно розбити на частинки, для кожної з яких потрібен свій виконавець у якого це (вірш, пісня, танець) виходить найкраще!
В такому випадку ваш виступ буде яскравим і виразним, а з іншої сторони – ви підкреслите творчі здібності кожного учасника агітбригади.
Головною умовою виступів агітбригади є сучасність, влучність та гострота висловлювань, що закликають молодь не залишатися байдужими до певної проблеми.
Самий відповідальний момент – V. репетиція. Тут також декілька секретів.
- Репетиції потрібно проводити частинами, епізодами (наприклад, сьогодні пісню, танець, завтра – вірші, міні-сценки)
- На репетиції повинна бути атмосфера творчості і обов'язково дисципліна!
- Необхідно звертати увагу на «стики» музики і тексту. Це найбільш проблемні місця.
- Пауз бути не повинно, тому що вони руйнують динаміку виступу.
- Окремо слід відпрацьовувати розтановку учасників на сцені та всі переміщення, передачу реквізиту та мікрофонів.
- Кожен учасник агітбригади повинен знати, за що він відповідає на сцені.
- Намагайтеся проводити генеральну репетицію на тій сцені, на якій будете виступати.
Для більшої ефективності виступ агітбригади ми супроводжуємо аудіо та відеоматеріалами, елементами театралізованих, казкових та танцювальних шоу - програм. Важливо, щоб сфера діяльності агітбригади не обмежувалася виступами у власній школі, виступи можуть відбуватися в інших навчальних закладах, організаціях. Розширення сфери діяльності агітбригади висвітлює її суспільну значущість, прискорює процес громадянського становлення і формування організаційних здібностей учнів.
Завдяки агітбригадам різного спрямування, створених у нашій школі, ми формуємо у наших учнів навички здорового способу життя, екологічну свідомість, а також вчимо основам безпеки життєдіяльності.
Дружина юних пожежників рятувальників «Палаючі серця», команда «Енергія», загін ЮІР «Дорожній патруль», екологічна агітбригада «Вартові довкілля» постійні переможці районних, міських, призери обласних змагань.
Практична частина
Вправа «Віршотворці»
Завдання: скласти вірш, використовуючи зразки поданих рим.
І група: дантист – медаліст
дама – реклама
ІІ група: медаль – педаль
диск – писк
ІІІ група: яйце – кільце
любов – кров
Вправа «Театр-експромт»
«Умей радоваться жизни!»
Завдання: учасники отримують свою роль і слова на карточках-підказках. Ведучий читає текст казки. Актори виконують свою роль і при згадці імені свого персонажа вимовляють відповідну фразу.
Действующие лица:
Красная Роза. "Хочется любви!"
Солнышко. "Всех согрею!"
Оса. "Жу - жу - жу!"
Тучка. "Я летаю, я в раю!"
Садовник. «Лепо-о-ота!"
Фиалка. «А мне все фиолетово».
Текст сказки-экспромт "Умей радоваться жизни!"
Ярко светило Солнце. Одинокая маленькая Тучка радостно летела по небу и, пристроившись рядом с Солнцем, прикрыла его собой. В палисаднике проснулась Красная роза. Красная роза быстро похлопала ресницами, расправила свои лепестки и мило улыбнулась. Чуть погодя, проснулась ее соседка - соня Фиалка. Фиалка сделала небольшую зарядку для шеи и пресса, а потом зевнула. В палисадник пришел синеокий Садовник. Садовник замер, увидев неземную красоту Розы и Фиалки. Солнце выглянуло из-за Тучки и послало воздушный поцелуй сначала Розе, а потом Фиалке, потом пощекотало своими лучами Садовника, но тут шаловливая Тучка снова закрыла Солнце собой. Садовник хлопотал вокруг Розы и Фиалки и радовался жизни, тем временем, над палисадником закружила Оса.
Оса поцеловала макушку Розе, затем Фиалке, а далее, бешено работая крылышками, скрылась за Тучкой. Тучка перевернулась на другой бок и вместе с Солнцем поплыла в другую сторону. Осе это не понравилось, и Оса с досады ужалила Садовника прямо в щеку. Щека вспухла, глаз затек, увидев это, почему-то сказала Роза, ей ответила Фиалка.
Но даже после этого лукаво протянул жизнерадостный Садовник, потрогал опухшую щеку. И это немудрено, ведь он был философом. А для философа - жизнь есть огромный палисадник, где много Роз и Фиалок. И это само по себе огромное счастье. И какие бы Осы нас ни кусали, умейте радоваться Солнцу, Цветам, Тучке, празднику и жизни, вообще!
Артистам – аплодисменты за талант! А сказке за намек: «Давайте научимся радоваться жизни, несмотря на неприятности и неудачи, которые встречаются у нас на пути»!
РОЗДІЛ ІV.
Сценарії виступів шкільних агітбригад
Сценарій виступу агітбригади «Дорожній патруль»
Вихід команди
Пісня «Юний інспектор – це звучить гордо!»
Стали ми разом до справи завзято
Бо на дорогах справ ще багато!
Пр. Юний інспектор – це звучитть гордо!
Сьогодні і завтра – це буде модно!
Ми за безпеку в кожній родині
Без ДТП щоб жилося в країні!!!
Вихід хлопців
Наш Девіз:
"Жодних аварій не допустити,
Правила руху з населенням вчити!
Знаки дорожні вивчаєм з дітьми,
Від ДТП захищаємо ми"!
Вихід Зебри
Помічниця гарна є, всім машинам знак дає
Пішохода пропустити, рух негайно зупинити!
Всі звичайно її знають зеброю ще називають!!!
Танець Зебри
1. Не шуміть і не штовхайтесь,
Чемно й лагідно тримайтесь.
2. Без білета, знає кожен,
Їхать в транспорті не можна.
3. Старшим людям, як годиться,
Треба місцем поступиться!
4. А щоб дороги були безпечні
Рухи регулювальника тут будуть доречні!!!
Танець «Регулювальник»
Сценка
(Мелодія «О боже какой мужчина»)
Пісня-танець «Нова поліція»
Робота в вас, в вас – непроста
Команду звуть, звуть – патруль 102!
Інспектор в дощ, сніг і в жару
Стоїть і день, і ніч – на посту!!!
Пр. Ми дякуємо вам за те
Що спокій в місті бережете
Ми разом ми одна сім'я
Нова поліція!!!
- Щоб не сталося біди, руху правила завжди
- Кожен має пам'ятати і других того навчати!
- Про життя своє ви дбайте,
Разом. Дорожні знаки поважайте!!!
Пісня «Крокуй разом з ЮІР»
Іра. Мова у знаків така особлива
розуміти повинна їх кожна дитина!
1. В червоних кружечках,
Хай твердо всі знають,
Знаки, які забороняють.
2. Пріоритету знаків шість
Чи господар ти чи гість
Першочерговість визначають
Про перевагу руху дбають
3. А це - попереджувальні знаки
Їх потрібно добре знати
Підкоряйся їм завжди
І уникнеш ти біди!
4. Інформаційно – вказівні
Розкажуть все тобі й мені.
Вони суворими не є
Та мають значення своє!
Знаки всі дорожні знайте,
Про свою безпеку дбайте!!!
Сценка
Гра із залом (Пісня-руханка)
Якщо правила ти знаєш разом з нами ти пограєш
Дружно станем до мети, за безпеку я і ти!
З нами повторюй ці рухи прості!
Приготуйтесь! Повторюйте всі!
На дорозі небезпечно, то ж обачним будь доречно!
Пр. Червоний – зупинися, постій зупинися!
Повторюй разом з нами ці рухи прості
А жовтий – приготуйся, дивись не барися
Зелений – запалає, вперед ти іди!!!
- А чи знаєте ви, що велосипед – це також транспортний засіб, який дуже популярний у багатьох країнах Європи!
- У Миколаєві перший веломаршрут планують облаштувати вже наступного року.
На двох колесах хочеш мчати?
Потрібно правила всі знати!
Велосипедистам забороняється:
ЗНАЙ: НАЙКРАЩИЙ ШЛЯХ ТОЙ, ЩО БЕЗПЕЧНІШИЙ!
Фінальні слова
- То ж ПДР ніколи не порушуй
На які б дороги не кидав життєвий вир
- Повір, віддати можна серце й душу
За Україну, за ЮІР!
Фінальна пісня «Хто якщо не ми»
Доля впливає на дні і події
Справи великі чекають на нас
Ми на порозі великої мрії
Молодь готова – приходить наш час
Молодь покаже, що може зробити
Нас надихає великий талант
Ми вже готові країні служити
Наше майбутнє залежить від нас!
Пр. Хто якщо не ми - сила покоління
Хто якщо не ми – майбутнього насіння
Хто якщо не ми - загін десятиріччя
Хто якщо не ми на роки, на сторіччя!
Хто якщо не ми - єдиная команда
Хто якщо не ми - законів пропаганда!
Хто якщо не ми – великая родина
Хто якщо не ми – ЮІР і Україна!!!
Сценарій виступу агітбригади «Дорожній патруль»
Вихід
Пісня
Ми Дорожній патруль, ти нас обирай
Безпечно гальмуй, свій час не втрачай
Знаки вивчай, не панікуй!
В ЮІР ти вступай – ми Дорожній патруль!!!
Вихід хлопців
Пісня на мотив «Революція»
Знати знаки дорожні завдання твоє
Вам про них заспівати бажання моє
Будь уважним, друже мій, і їх запам'ятовуй
І повторюй знаки ці завжди знову і знову!
Попереджувальні мають ознаки свої
Заборонні відомі та ще й вказівні
Наказовий підчиняйся, бо вони обов'язкові
Знаки сервісу також усім людям відомі!
Пр. Світлофора кольори, правила у гри
Добре дуже знай, на червоний – зупинись!
Жовтий – приготуйсь, а тепер – рушай!
Регулювальника інформацію жести подають
У вірному напрямку рухи всі його водіїв ведуть!!!
Ляльковий театр
Танець зебра
Сценка
Вихід хлопців
Пісня (вихід знаків)
На фоні мелодії «Не верь мне больше»
Всі дорожні знаки знаєм, їх вчимо і поважаєм
Знак цей всіх попереджає, кожен його добре знає
І безпечний твій прохід – пішохідний перехід!
Круглий знак, неначе очі, видно вдень і серед ночі
Рух усім забороняє, бо велику силу має!
Знак цей кожен поважає, бо пріоритет він має!
Транспорту дорогу дати, кожен мусить добре знати!
Всі знаки дорожні важливі для всіх, дорослі і діти, дотримуйтесь їх!!!
Пр. Дорожні знаки, дорожні знаки
Їх кожен мусить, друже, завжди поважати!
Дорожні знаки, безпеку обирай!
В ЮІР із нами ти вступай
Із нами вступай!!!
Пісня на мотив «Зеркала» Лепс., Лорак
Звернення до водіїв
Швидкість чимала, не помітив знак
Тут іде ремонт й повернуть ніяк
Сили вже нема і кермо тримать
Напруга росте…
Вже немає сили, вже немає слів
Пояснить усім, що завжди обгін
Це причина скрізь всіх аварій, бід
Нещастя і сліз…
Пр. Та ми звертаємося знов
До тих, хто за кермом
Вас ми закликаєм, знаєм,
Що життя у нас одне
Солодке чи гірке
Від тебе все залежить
Знаєш…
Вихід юнаків
Їде макет поїзда (звук)
- Зупинись! Не панікуй! Неуважність ти вгамуй!
- Нехтуючи правилами поведінки на залізниці, ти ризикуєш своїм здоров’ям та життям!
- Запам’ятай! Переходити залізничні колії дозволяється тільки в спеціально відведених місцях
- Забороняється перебігати колії перед локомотивом та поїздом, що рухається!
- Не грайся біля залізничних колій!
- Уважно стеж за світловими та звуковими сигналами!
- Залізниця – це зона підвищеної небезпеки! Про це має пам’ятати кожен!
- Своє здоров’я та життя шануй! За власною безпекою слідкуй!
Вихід хлопців
- Ну що ж сумніви наші зникли, всіх перепон дівчата уникли
- Вони розумні на правилах знаються
- Чому ж тоді аварії трапляються?
- Чому нещастя з людської вини постійно бувають?
- Перевищення швидкості
- Порушення правил дорожнього руху, внаслідок яких гинуть люди!
- Та стоїть на посту мужній інспектор дорожнього руху, праця якого допомагає зменшити кількість аварій на дорогах!!!
Пісня, танець
Аварія – це страшна біда, скільки горя за віки
Та вперто першими пішли – сміливі ви інспектори
Герої ви!
Пр. Інспектор ти і праця ця нам зачаровує серця
Шануємо працю ДПС
Вдень і вночі завжди поруч, ризик – це ваша доля
І вдячні ми вам, безпечним життям, ми зобов’язані вам
Нашим інспекторам!!!
Фінальні слова
Сім’я одна ми і єдина
Інспекторів – опора, зміна!
ДПС і ЮІР – це сила
Це стійкість і міцні вітрила!
ЮІР для нас не просто гра, це світ безпеки, це родина
Планета сонця, світла і добра
Адже мета у нас єдина!
Дітям планети безпечне життя!
Майбутнє ЮІР – це ти і я!!!
Фінальна пісня
Скільки років уже за спиною
Ми сьогодні готові до бою
Ми з тобой не втомились любити цю гру
Нам ЮІР підрости допоможе
Він завжди подружити нас зможе
Тож давайте всі скажем йому:
Самий кращий ти фестиваль ЮІР
Віримо тобі, ти для нас кумир
Треба шанувать, бо прийшла пора
Знати правила!!! (2р.)
Сценарій виступу агітбригади «Палаючі серця»
Вихід команди
Пісня «Юний пожежний – це звучить гордо!»
- Зустрічайте Миколаївську загальноосвітню школу №56
- Будуть запальні танці і спів без кінця!
- Вас вітає агітбригада «Палаючі серця!»
Стали ми разом до справи завзято
Бо небезпек ще у світі багато!
Пр. Юний пожежний – це звучить гордо!
Сьогодні і завтра - це буде модно!
Ми за безпеку у кожній родині
Ніколи пожеж щоб не було в країні!!!
Разом: ДЮП – наша гордість і любов!!!
Разом: Можливе щасливе майбутнє країни!
Пісня 404
Ми знаєм, як безпечно жить,
Які ми правила повинні вам сьогодні нагадать
Ми знаєм, як допомогти
Тож час прийшов про це вам, друзі, розказать!
Сірники ти не чіпай, 101 ти набирай
Якщо вже пожежа сталась ти скоріше викликай
Всі ти вікна зачиняй і негайно вибігай
Головне не панікуй, а життя своє рятуй!
У лісі дитина мала заблукалась
Предмет підозрілий – не треба чіпати!
Бо рівень у річці води небувалий!
Чи просто на кризі тонкій залишився
Хтось як у пастці під ним опинився
Пожежі на ваших очах запалали
Щоб допомогти – 101 набирайте!
Пісня на мотив « На лабутенах»
Із сірниками діти не грайтеся ніколи
І не вмикайте разом в розетку всі прибори!
Ці правила безпеки ви, друзі, пам'ятайте
Як станеться пожежа ви номер набирайте:
Пр. Запам'ятайте, ви, запам'ятайте назавжди
Цей номер, друзі, що застерігає від біди!
Ви набирайте, і пожежну кличте за собой
Бо рятувальник - це сміливий супер наш герой!Герой!
Сценка
(передають по черзі трубку телефону)
– Алло ДСНС?
– Так.
– Благаю, допоможіть мені звідси вилізти!
– А ви де?
– Вконтакті!
Правила з табличками
Валізи тривожної список складіть!
Візьміть необхідні медикаменти (аптечка)
Дублікати ключів вам знадобляться(ключі)
Та вимкнути газ в цьому теж є потреба!
Пісня на мотив «Едем на дискотеку»
Літо прийшло, канікули чекають нас
Відпочивать рушаємо у вільний час
Як відпочити вам безпечно і без болі
Ми знаємо шляхи, знаємо паролі!
Пр. Правил ви дотримуйтесь завжди
Не забувайте: за буйки, ми просимо усі
Не запливайте! Море, пляж – це, звичайно, клас!
Але пам'ятайте: якщо дна не знаєте ви там
Краще не пірнайте!!!
Гра із залом
Швидше викликай ти номер – 103
А службу порятунку швидше викликайте!
І діти сьогодні в цьому єдині, вам слава відважні рятувальники країни!
Пісня про професію рятувальників
Ми пишаємось вами, пожежні, робота ваша ризик життя!
Вдячні вам за турботу безмежно, бо в вас мужні і хоробрі серця!
Ви герої своєї країни – у воду і вогонь ідете
Вдячні вам за безпеку дитини, ви нас всіх завжди бережете!
Фінальні слова
Фінальна пісня
Тільки-тільки починається день,
А ДЮП завжди повинен знати все:
Як дим проникне в квартиру
Просувайся найнижче до підлоги ти!
Паніці кажи ти відійди, не піддайся їй ніколи ти!
Пам'ятай про життя і його не марнуй
Ми разом зможем все!!!
Пр. Вперед іди, юний захисник
За безпечний дім, здоров'я на землі!
За життя людей і за сміх дітей
Ми разом усі, тільки вперед іди!
У-у-у ти вперед іди
У-у-у з ДЮПом назавжди!
Агітбригада ДЮП «Палаючі серця»
Вихід команди під танець
Надійні ми рятівники!
Ми вогнеборці справжні!
Гасимо, як треба!
Пісня на мотив «Недетское время»
На пожежних мужніх ми рівняємось
Їхнім подвигом щодня пишаємось
Знову лихо, повінь, град і засуха
Служба МНС завжди на захисті
Ми вчимо, ми знаємо всі правила
Їх роз'яснюємо вам, попереджаємо
Ми активні запальні романтики
Будемо підкорювать галактики
ДЮП з МНС назавжди
Знаємо точно це ми
Юна дружина не підведе
Завжди на поміч прийде!
Пісня на мотив «Наш сосед»»
В нашій школі вчимо разом, як людей всіх рятувать
І сьогодні нам потрібно правила ці пригадать,
Якщо вас гроза застала у дорозі, що робить?
Всюди блискавка мигає – небезпечна дуже мить!
Міні-сценка
Ой прийдеться лікуватись, не хочу я! Який кошмар!
(градусник падає і розбивається)
Пісня на мотив «Пупсік»
Взяли швиденько ручки і записали собі в блокнот, да!
Ртуть - це небезпечно, усі затямте не можна так!
Пр. Так-так-так – це біда!
Так-так-так – це не гра!
Кульки ці не чіпай, 101 ти викликай!!!
Новини
Пісня «Твоя безпека»
(звучить фраза із мультфільму «Карлсон и Малыш»
Спокойствие, только спокойствие!)
- Збираючись в дорогу обов'зково візьміть аптечку
(звучить фраза із кінофільму «Бриллиантовая рука»
Достаточно одной таблэткы!)
- Візьміть з собою запас харчів
(звучить фраза із мультфільму «Золотой ключик»
Три корочки хлеба!)
- Обов'язково відключіть газ та електрику
(звучить фраза із кінофільму «Джентельмени удачі»
«Все, кина не будет. Электричество закончилось!)
І наостанок, маякуйте рятівникам, щоб вони могли вас швидко віднайти!
(звучить пісня Вітаса !)
Гра із залом
А зараз, друзі, трішки ми пограємо
Правила безпеки ще раз пригадаємо!
Казати будете мені всього два слова «Так» чи «Ні»!
Отже, починаємо, бути уважними вас закликаємо!
Неслухняний хлопчик Вова сірниками грає знову
Жартувати він – мастак, Вова вірно чинить?
(Ні)
Йдучи з дому наш Тарас вимикає світло й газ
Дайте відповідь мені хлопчик вірно чинить?
(Так)
Вибухові речовини небезпечні для людини
І бензин, і спирт, і газ, вірний цей перелік?
(Так)
Правила ви ці пам'ятайте і про них не забувайте!
Міні-сценка Пісня на мотив «Хафанана»
Ми юні туристи ша-ла-ла
Веселі оптимісти ша-ла-ла
Пікнік влаштуєм гарний ша-ла-ла
Щоб день цей був не марний ша-ла-ла!
Фінальна пісня
Серця стук, хата пала вогнем,
І пожежних чую я звук сирен,
Рятівник допомагати звик,
І машини їдуть сюди!
Приспів!!!
Ми знаєм:
З першої іскри, з першого разу,
Пала вогонь,
Нас врятувати може пожежних міць долонь,
А в небі
Попіл літає, дим закриває сонця блиск.
Чорнії хмари, диму завіса, горя тиск.
Ви знайте:
Служба рятунку стане в пригоді – кличте їх,
На телефоні ви набирайте 101.
Друзям в біді ви допомагайте будь-коли,
Разом долаймо всі катастрофи на землі.
Екологічна агітбригада «Вартові довкілля»
(вихід під пісню «Сонце нам сяє»)
На фоні мелодії слова
Разом. Ми – Вартові довкілля!
Разом. Тож бережімо її !!!
Бо сонце нам сяє
Сяє, сяє, сяє.
Сонце нас єднає
Сонце нас єднає.
Україна будьмо!
Будьмо! Опа, Гопа!
Viva! Це моя Европа!
Захищай, бережи
Квіти чарівні не губи
Пам'ятай - ми усi одна сiм'я
Ти i я.
Схаменись, не гордуй
І любов природі свою подаруй
Ми зможемо все,
Як що разом будем - ти i я.
Бо сонце нам сяє
Сяє, сяє, сяє.
Сонце нас єднає
Сонце нас єднає.
Україна будьмо!
Будьмо! Опа, Гопа!
Viva! Це твоя Европа!
Плакати екологічного напрямку виготовляємо!
Пісня на мотив пісні Наталі
Вистачає часу восени, щоб кожен нас почув і зрозумів
Ми благаючи розкажемо всім вам, зупиніться час уже настав
Вся наша земля дарує людям всі свої багатства неоціненні
Ми повинні добром відплатити – Землю зберегти!
Пр. Природа усім нам мила свої нам багатства відкрила
Не можна її загубити, знущатись, ганьбити
Природа усіх чарує, красу свою щедро дарує
Не можна її загубити, знущатись, ганьбити
Тому ми дуже хочемо, щоб було гарно в нім!
Вони такі жорстокі, закони зневажають…
Тихо, чую шурхіт листя, це, напевно, йдуть туристи!!!
Пісня туристів
Квіти ми збирать підемо знову в ліс
На базар ми повеземо повен віз
Настрій наш піднятий вгору до небес
Чекаємо справжніх чудес!
Первоцвіти в лісі скрізь, лише поглянь,
Покладемо більше в кошик, це ж товар
Летимо на крилях щастя, допоможи
Ти квітка, прибуток неси!!!
На фоні пісні «Кораблі»
Пісня "Зупинись,людино..." (під композицію Д.Колдуна "Корабли")
I-куплет
Наша Земля - це найкраща планета,
Як її зберегти?
В наших руках лиш її вся безпека -
Треба допомогти.
Люди, повірте,ще зовсім не пізно
Істину зрозуміть
І себе ми зможем захистить.
Приспів:
Зупинись,людино,не губи!
Знай,життя таке,як казка!
Ми тут,щоб підказать тобі:
Збережи природу ти,будь ласка!
Слова на фоні ліричної музики та презентації
Який дивовижно- красивий світ навкруги, яке небо, ліси, береги, все навкруги, немов неземне, квіти чарівні вітають мене!
Краса природи є у всьому:
В листочку, в квіточці живій,
В хмаринці, в небі голубому.
Лиш придивитися зумій!
В Червону книгу ми занесли ,
Світ неповторний та чудесний.
Що поступово вимирає,
Давно рятунку в нас благає.
Невже в майбутньому на світі
Не будуть квітнуть первоцвіти?
Невже ми більше не побачим,
Як сон-трава росою плаче?
Підсніжник ніжний, квітка мрії
Жар-цвітом землю не зігріє?
Ми - всі господарі природи,
Тож збережемо її вроду!
Пісня на мотив «Позвони»
Зупинись лише на мить, оглянися ти довкола,
Щоб побачить на Землі все, що знищене тобою
Захисти, ти захисти і рослину і тварину
Запиши в Червону Книгу 2р. і зумій їх зберегти!!!
Гра «Як зберегти природу».
Завжди пам'ятайте, ви частка природи,
Тому бережіть ліс, і трави, і води!
За турботу сторицею вам віддадуть –
Життя на планеті вони збережуть!!!
Разом. Наш рідний край! Ти квітни та радій!!!
Фінальна пісня
"Це просто щастя" (під композицію братів Борисенко "Я просто счастлив")
I-куплет
Земля- наш дім,а ми частинка її вроди,
Ми віримо в краще і знаємо щастя прийде.
Люби життя і слухай спів його природи.
Байдужим не будь і стежку свою віднайди,свою стежку знайди!
Приспів:
Це просто щастя,коли земля така прекрасна,
Над нами сонце є і небо,
Де ми живемо всі разом,
Це просто щастя,коли земля така прекрасна,
Давайте це все збережемо,
Усі разом - живіть лише з добром!
Екологічна агітбригада «Зелений патруль»
(вихід під пісню)
Ми сьогодні вас вітаємо всіх
Подаруємо радість зустрічі й сміх
Навчимо ми берегти й цінувать
Кожен мусить всі закони ці знать!
Пр. Зелений патруль завжди допоможе,
Коли хтось потрапив у біду,
Зелений патруль вас всіх закликає
Цінуйте природи ви красу!!!
- Увага! Увага! Настав уже час!
- Всі хто присутній послухайте нас!
- Дасть вам корисні, суттєві поради
- Юних екологів агітбригада!
Тому ми дуже хочемо, щоб було гарно в нім!
Але, коли туристи до лісу потрапляють
Вони такі жорстокі, закони зневажають…
Тихо, чую шурхіт листя, це, напевно, йдуть туристи!!!
Туристи співають пісню на мотив Ха-фа-на-на
Ми юні туристи ша-ла-ла-ла
Веселі оптимісти ша-ла-ла-ла
Пікнік влаштуєм гарний ша-ла-ла-ла
Щоб день цей був не марний ша-ла-ла-ла
Дерева ми зламали ша-ла-ла-ла
Мангал з собою взяли ша-ла-ла-ла
Пташок ми постріляєм ша-ла-ла-ла
Це весело ми знаєм ша-ла-ла-ла!
Пісня на мотив «Не люби»
Знову пісні лунають в лісі
І люди у-усміхаються
Кожен знає проте, що природа святе,
Та ніхто не зупиняється!
Залишають сміття і нема вороття
Зупиніться, схаменіться
Ви ж природи дитя!
Не залишайте вогонь та речі
Це друзі небезпечно!
Ліс так всім потрібен, потрібен нам,
Пр. А ти постій, зупинись!
На ліс ти друг подивись,
Багатство наше це знай,
Про це завжди пам'ятай!!!
Міні-сценка (звучить пісня «Шиншила»)
Браконьєр.
Люблю я ліс, шиншили тут гарнесенькі живуть
На базарі їх хутро з руками заберуть!
Мені б побільше відстріляти та по дорожче їх продати!!!
Всі співають на мотив «Пупсік»
Швидко, ти зупинися
І на тварин ти подивися,
Чуєш, вони благають
І промовляють: «Ми хочем жить!»
Пр. Да-да-да – це біда!
Да-да-да – це не гра!
Ні-ні-ні не вбивай!
Да-да-да – це твердо знай!!!
Пісня на мотив «Гардемарини»
У лісі є багато звірів
Про це ми хочем нагадать
Скажіть же ви, бездушні люди,
Навіщо їх усіх вбивать?
Але нам всім у світі цьому
Без них ніяк не обійтись
Тварини наші в небезпеці,
Тому , людино, схаменись!!!
Пр. Ми з вами всі природі друзі
Про це нам треба пам'ятать!
Від браконьєрів всіх тваринок 2р.
Потрібно нам оберігать!!!
Презентація (діти по черзі озвучують)
Завжди пам'ятайте, ви частка природи,
Тому бережіть ліс, і трави, і води!
За турботу сторицею вам віддадуть –
Життя на планеті вони збережуть!!!
Фінальна пісня (на мотив «Танці»)
Ми патрулі на землі, б'ється пульс в нашій груді
Допоможем ми природі, тільки голосно гукни!
І важливо, що тепер всю красу ми збережем
І рослинку і тваринку і джерельную краплинку!
Пр.Знайте, знайте, знайте, що планета в нас одна
Не забувайте цього, люди, щоб не трапилась біда!
Знайте, знайте, знайте, що природу берегти
Всім нам потрібно дуже, друзі, ви пам'ятайте це завжди!!!
Агітбригада за здоровий спосіб життя «Енергія»
Вихід під пісню Rihanna - We Found
Стали разом до мети за здоров'я я і ти
Рух, енергія, краса – наша формула проста:
Завжди всміхайся, не сумуй, кохай, твори
Обирай здоров'я ти!
Пр. Нам сонце сяє небо гра, бо ми здорова нація!(2р.)
Пісня на мотив С. Лободи
На шляху до здоров'я ти не один
Кинь палить, стань на лижі, в майбутнє дивись
Залишивши хвороби і звички знайдеш ти спасіння
На повні груди вдихни – і серця відчуєш горіння!!!
Пр. Ми – це енергія і якщо не ми, то тоді ніхто
Наше життя одне, а здоров'я - скарб, бережи його!!! 2р.
Здоровим хочеш бути — у хаті не сиди.
Повітрям свіжим дихай, подорожуй завжди!
Вода твоя подруга, а плавання — твій друг!
Комп’ютер — то злий ворог, ти озирнись навкруг!
Здоровим хочеш бути — цукерки не вживай.
Їсти фрукти й овочі щодня не забувай!
Порада третя теж корисна,
Щоб не губив життя навмисно
Наркотики, тютюн, алкоголь - то сміття
Не дружи із ними і менеш каяття.
Обери танці, спорт, фізкультуру
Створи свою власну - молодіжну,
Здорову, правильну культуру.
Пісня на мотив «О Боже, мама»
Навіщо тобі палити? Сьогодні це вже не круто
Давай скоріше ти кинь це, здоров'я треба усюди!
Пр. Давай здоров'я завжди будем берегти,
Щоб жили разом в світі дружно я і ти!
Давайте кинемо палити, пити теж,
Здоров'я ти цінуй нема у ньому меж!
Всі труднощі життєві треба обійти
Із позитивом зможеш ти сили віднайти!
Крокуйте сміло разом зможем ми усе
Бо наше власне здоров'я понад усе!!!
Працює діафрагма, тренуються легені
Здоров'ю - плюс, емоції – шаленні!!!
Здоровим буде тіло, стрункою фігура
Будь зіркою друже, яскраво світи!!!
Танець хіп-хоп
Пісня «Посміхайся» зі смайликами
Тільки посміхайся, посміхайся
Негаразди всі пройди і не здайся
Усміхайся, усміхайся, у-у-усміхайся!!!
І міцним, здоровим будь —
Полюби тоді зарядку,
Та про неї не забудь!
Прокидайся та вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай!
Дискотека аварія «Недетское время»
(учні співають, демонструючи рухи зарядки)
Про своє здоров’я завжди дбаємо,
І усіх охочих закликаємо
Для шкідливих звичок місць не маємо,
Проти них в цій залі виступаємо.
Ваше здоров’я ви бережіть
Це є скарбом життя
І для зарядки час приділіть,
Щоб свіжа була голова.
П-в
Друзі, підніміть свої руки
Повторюйте рухи!
Ми хочемо жити – здоров’ю служити.
Наші поради ви пам’ятайте
Поплескайте тричі
Візьміться за плечі
Малюємо коло – так жити казково
Присядьте і встаньте
Лінивим не станьте,
Давайте всі разом
Життя цінувати, ви запам’ятайте
Здоров’я урок!
Міні-сценка
На життєву шляху нас підстерігає багато спокус, які призводять до цілковитої залежності:
Ляльковий театр
Вранці прокинься вчасно, вікна відчини
Замість ТВ програми зарядку розпочни
Квітами скрізь милуйся, сонечку ти радій,
Пташечкам ти усміхнися, жити так зумій!
Ми обираємо здоровий спосіб життя!
• Закликаємо усіх, хто хоче жити цікавим, змістовним життям у майбутнє, де немає місця шкідливим звичкам.
• Де життя буде грати різними барвами веселки!
Фінальні слова
Життя прекрасне, життя чудове
Коли ти юний, коли здоровий!
Коли крокуєш до мети: здорова молодь України – це, друже, я і ти!!!
Пісня «Хто якщо не ми»
Нам будувати майбутнє країни
Без горя, без сліз, без хвороб і біди
Віримо збудуться всі наші мрії
Жити у щасті, добрі і красі
Сильні ми духом, словом і розумом
Йдемо вперед до своєї мети
Віримо, знаємо, що переможемо
Що буде завтра знаємо ми
Пр Хто якщо не ми сила покоління
Хто якщо не ми майбутнього творіння!
Хто якщо не ми молодь України
Хто якщо не ми нації перлини!
Хто якщо не ми єдиная команда!
Хто якщо не ми науки пропаганда!
Хто якщо не ми надія для родини!
Хто якщо не ми молодь України!
1