Презентація до уроку "Трикутники"

Про матеріал
Презентація розроблена для дітей з особливими освітніми потребами (порушення слуху). Розробка містить посилання на підручник, власні вправи у сервісах Kahoot, Quizizz, naurok.
Перегляд файлу

image

image

АВТОР РОЗРОБКИ

Шаповалова Н.Л. вчитель математики  КЗ "ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

пояснення

imageimageМодельна навчальна програма «Математика 5-6 класи.» Для закладів загальної середньої освіти. Автори програми:М. В. Беденко., Клочко І. Я., Кордиш Т. Г.,

Тадеєв В. О. Затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від

12.07.2021 № 795

(4 години на тиждень, всього 140 годин, І семестр -64 години, ІІ семестр -76 годин)

 згідно методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році (лист МОН від 06.09.2022 №1/0258—22) .

Урок розроблений для учнів з особливими освітніми потребами (порушення слуху). 

imageМЕТА УРОКУ

навчальна :

дати поняття трикутника, розглянути основні види трикутників, вчити учнів користуватись сучасними гаджетами, вчити розпізнавати знайомі слова слухо-зорово та розпізнавати їх у реченнях.

розвиваюча :

виховна

коригуюча :

розвивати мовну та зорову пам'ять, розвивати навички креслення, розвивати вміння формулювати відповідь.

виховувати культуру спілкування, виховувати охайність та уважність при виконанні креслень.

коригувати звуковимову під час усного мовлення,

розвивати навички розуміння усної мови вчителя.

imageПІДРУЧНИК image

image    словник

image    означення трикутника

image              види трикутників

image     сума кутів трикутника

image розв'язання вправ перевірочне  тестування

imageПЛАН УРОКУ

imageМОЗКОВИЙ ШТУРМ

imageперед початком вивчення нового матеріалу учні потребують вправи на

активізацію мисленнєвої діяльності,  в

якості якої пропонується посилання

 математична розважальна гра "Математичний бій", створений у сервісі kahoot

image

image

записати в зошит означення трикутника

image

imageВИДИ ТРИКУТНИКІВ

image

що в цих фігурах спільне, а чим вони різняться?


image

image


image        ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ


01

за допомогою лінійки і транспортира накреслити рівнобедрений трикутник, одна сторона 4 см.

image

02

за допомогою лінійки і транспортира накреслити прямокутний трикутник, менша  сторона 5 см.

image


image

записати в зошит означення суми кутів трикутника

image

читаємо разом: кут АВС дорівнює сто вісімдесят

градусів відняти вісімдесят п'ять градусів відняти

двадцять градусів дорівнює сімдесят п'ять градусів

image   чому першим записано число 180 градусів?

image

читаємо разом: кут PRQ дорівнює сто вісімдесят градусів відняти дев'яносто градусів відняти

шістдесят градусів дорівнює тридцять градусів

image                   чому віднімаємо 90 градусів?

image
image          RIMBERIO CO

ТЕСТУВАННЯ image

image            ЗАКІНЧИТИ РЕЧЕННЯ

imageсьогодні на уроці я вивчала (вивчав) ........ у рівностороннього трикутника всі сторони ....... сума кутів трикутника дорівнює  ........ у прямокутного трикутника один кут дорівює.....

слова для довідки: трикутники, рівні, сто вісімдесят градусів, дев'яносто градусів

ДОМАШНЄ

image
imageimageЗАВДАННЯ

зайти за посиланням та виконати перевірочну вікторину

image          ПОСИЛАННЯ

01

imageпідручник

02

03

imageтест image домашня вправа

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Інна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
17 березня 2023
Переглядів
311
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку