Презентація до уроку виробничого навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти за напрямом Слюсарна справа з теми "Розмічання"
що це таке ?
Готова деталь, яка пройшла обробку
Загальна k0MnemeHTHicmb.•Засвоення основ слюсарноТ справи
Тема уроки:Площинне
Мета уроку: Навчитись способам i прийомам площинного розмјчання (нанесенню паралельних та перпендикулярних рисок, побуДов[' геометричних Накернювати мјсця перетину
ЗавДання на День:
1. Нанести та перпендикулярнј лЈнй' на вЈДстанЈ
5 мм одна вЈД оДноТ на заготовцЈ кресленню;
2. ПобуДувати фЈгури в колј (трикутникз квадрат, шестикутник);
З. Виконати кернення перетину розмјчених
4. Виконати за шаблоном;
Що називаеться ? для чого потрјбне ?
Розмјчання - слюсарна операцЈя, при на заготовку наносять визначають контури майбутньО/ Деталј.
1. Виготовлення Деталей, форм i p03MipiB, а також для максимально7 економй*
2. Набагато вигЈДнЈше самостЈйно замовити метал, та самому його P03Mimumu, чим платити за це;
Невисока швиДкЈсть;
ТочнЈсть при ручному розмЈчання складае 0, 5 мм
ОсновнЈ види розмЈчання металу
/нструменти, що використовуються для металу
якостЈ
Виконання трудових прийомЈв при нанесеннј лЈнЈй
Виконання трудових прийомЈв при нанесеннј лЈнЈй
Вид збоку
ВЈстря рисувалки в 6ik л/нјйки Нахил рисувалки «на себе»
ЛТй' та риски
Виконання трудових прийомЈв при кернуваннј мјсць перетину
Виконання трудових прийомЈв при побуДовЈ окружностей
Тримати циркуль за верхню частину
Виконати кернення центру окружностЈ
Нахил циркуля в 6ik виконання
паралельних циркулем
0cH0BHi способи розмјчання металу
Шаблон
1. Заготовки мають багато гострих кутгв та задирок, Деталг краще брати рукавицями;
2. [нструменти мають гостру рјжучу частину (рисувалка, кернер, циркуль), передавати рисувалку або рјжучий јнструмент nompi6H0 вјстрям “До себе", а брати - себе“;
З. час перерв мјж роботою на Bicmpi рисувалок необхЈДно наДягати ковпачки;
4. Пјд час кернення користуватися захисними окулярами;
5. Не класти јнструменти з гострими частинами до кишень;
6. Не закочувати манжети рукавјв спецоДягу пјд час виконання p06im;
7. Забороняеться працювати несправним јнструментом. Несправний гнструмент пЈДвищуе вгрогЈДнЈсть отримати травми;
8. Забороняеться використовувати гнструменти не за призначенням
Типовј• помилки
дефект |
Причина |
|||
НевгдповгднЈсть розмЈрЈв на кресленнг i деталг |
Неуважно звертали увагу на креслення, одиницг вимЈру, радгуси, дјаметри тощо |
|||
Кути не вгдповгдають заданим |
|
|
|
Кутник мае не 90; Кутник виставлено нев/рно |
|
|
|||
|
|
|||
Подв/йна л/н/я |
Повторне нанесення однЈЕј• TiEi“ ж л/нп (риски) |
|||
niHii не паралельнг i неперпендикулярн'“ |
Слабе притискання лгнгйжи до заготовки; |
|||
Л/нЈЈ“ не сп/впадають з рисками |
НевЈрно виконано розм/тку рисок; ЛЈнЈЈ“ не спјвпадають з рисками |
|||
Л/нгя змгстилася в СТОРОНУ |
|
Слабке притискання лгн/йки до заготовки |
||
Кернування виконано не в мгсц/ перетину |
|
Кернер встановлено не в мгсце перетину лЈн/й |
||
ПодвЈйне кернування |
Невдала спроба зробити керн глибшим |
BiPH0 qu Hi ?
Виконання учбового завДання: 1. ПеревЈрка розмЈрЈв заготовки
2. Bu6ip базовоТ поверхнђ лЈнй•
|
|
|
|
|
90 |
|
З. Нанесення паралельних лјнјй
5. 1706yöoea 0Kpy%Hocmeü
6· KepHY6aHHR MiCl-4b nepemllf-l)/刀/H