Тема. Ніжний бузок. Гілочка бузку. Мета уроку : - вчити учнів виконувати натюрморт за допомогою техніки обривання і скачування паперу, торцування; закріплювати вміння виявляти та описувати зв’язки у живій та неживій природі; удосконалювати : вміння планувати послідовність технологічних операцій; вміння прогнозувати, яким має бути виріб, добирати необхідні матеріали для виготовлення виробу, організовувати безпечне робоче місце і прибирати його після завершення роботи; дотримуватися безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць); самостійно чи з допомогою вчителя демонструвати результати власної діяльності ; описувати, спираючись на запитання дорослих, чого хотів/-ла досягти; виховувати інтерес до рідної природи, бережливе до неї ставлення.
Любі діти, бережіть природу! Погляньте навкруги. Природа погибає! Від нашої байдужості вона лише страждає! Благаю бережіть її, тому що того варта. Людина мисляча, вона на краще здатна. Якщо довкілля знищимо - навік осиротіємо. Хіба ми варвари? Ми що любить не вміємо? І деревце, і квіточку, травиночку - усе цінуймо. І обережно, вдумливо усе шануймо! Джерельце, річку, озерце від бруду захищайте. Спішіть робить добро, даремно час не гайте. Володимир Красільнік 17.12.2005 р.