24.02.2023 СьогодніГра «Так чи ні»Повне ім'я Лесі — Олеся? (Ні)Вона зростала у великій дружній родині? (Так)Вона знала 8 іноземних мов? (Ні)Леся писала лише вірші? (Ні)Леся найбільше товаришувала з братом Михайлом? (Так)Вона була відомою піаністкою? (Ні)Чи любила вона малювати? (Так)Прожила письменниця 43 роки? (Ні)
24.02.2023 СьогодніКонкурс на найкращого читця вірша. Підручник. Сторінка18 Аленіхтоцукерокневзяв,сказали,щовженаїлисядонесхочу. АГенкасказав,щовінузявби,танесилабільшепитиводу. Алепотімподумав,такивзяводнуйпоклавдокишені. Тодііявзявдві. Яжприйшовостанніміз’ївнайменше Виразне, вдумливе, красиве читання завжди справляє приємне враження, краше сприймається та запам’ятовується. Таке читання потребує дотримання відповідних інтонацій, пауз, темпу, логічних наголосів.
24.02.2023 СьогодніВибіркове читання— Чому лірична героїня вірша Лесі Українки виявила бажання стати піснею? (Бажання стати піснею, яка б була відома в усьому світі.)— Про яку ясну хвилину говорить поетеса?— Які враження на вас справив цей твір?— Чи можна цей вірш пов'язати із життям поетеси?Підручник. Сторінка131
Підсумок уроку. У своїх творах Леся Українка закликає боротися за кращу долю, палко любити свій народ і батьківщину. Вона навчає нас, що треба бути працьовитими, відважними, сміливими й завзятими. «Сором хилитися, долі коритися». говорила Леся Українка. Учні пояснюють, за що вони люблять і цінують життя.— Що вас найбільше вразило із життя та творчості Лесі Українки?— Тож вчіться терпінню, віри, любові й надії у Лесі Українки.24.02.2023