Презентація до уроку з літературного читання 4 клас М.Чумарна Ні, я жива, я вічно буду жити. Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…». (Ст. 130-131)".

Про матеріал
Презентація до уроку з літературного читання 4 клас М.Чумарна Ні, я жива, я вічно буду жити. Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…». (Ст. 130-131). Анімована презентація стане чудовим помічником вчителю, який бажає провести цікаво, змістовно та якісно урок. Містить цікаві завдання згідно всім вимогам НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

24.02.2023 М. Чумарна. СьогодніНі, я жива, я вічно буду жити. Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…». Читання4 клас

Номер слайду 2

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу Вже пролунав шкільний дзвінок,Покликав всіх нас на урок. Рівненько стали. Все. Вже час,Роботу починає клас. За парти всілися зручненько,Поклали руки всі гарненько. Готові? Так. А настрій як? Клас!Тож успіх всіх чекає нас!

Номер слайду 3

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Я прийшов на урок навіщо?Учитися!

Номер слайду 4

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Потрібно бути яким?Спокійним!

Номер слайду 5

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Зі мною хто?Мої друзі!

Номер слайду 6

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Вони мене що?Поважають!

Номер слайду 7

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Мені це як?Приємно!

Номер слайду 8

24.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Гра «Створюємо настрій» Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Я готовий до чого?До успішної роботи!

Номер слайду 9

24.02.2023 СьогодніГімнастика для очей

Номер слайду 10

24.02.2023 СьогодніГра «Так чи ні»Повне ім'я Лесі — Олеся? (Ні)Вона зростала у великій дружній родині? (Так)Вона знала 8 іноземних мов? (Ні)Леся писала лише вірші? (Ні)Леся найбільше товаришувала з братом Михайлом? (Так)Вона була відомою піаністкою? (Ні)Чи любила вона малювати? (Так)Прожила письменниця 43 роки? (Ні)

Номер слайду 11

24.02.2023 СьогодніПеревірка домашнього завдання. Підручник. Сторінка130

Номер слайду 12

24.02.2023 СьогодніКонкурс на найкращого читця вірша. Підручник. Сторінка18 Аленіхтоцукерокневзяв,сказали,щовженаїлисядонесхочу. АГенкасказав,щовінузявби,танесилабільшепитиводу. Алепотімподумав,такивзяводнуйпоклавдокишені. Тодііявзявдві. Яжприйшовостанніміз’ївнайменше Виразне, вдумливе, красиве читання завжди справляє приємне враження, краше сприймається та запам’ятовується. Таке читання потребує дотримання відповідних інтонацій, пауз, темпу, логічних наголосів.

Номер слайду 13

24.02.2023 СьогодніОпрацювання вірша «Хотіла б я піснею стати» Читання вірша вчителем. Ящо таке пісня? Які бувають пісні? 1 У чому їх призначеня?2 Як впливає пісня на людину? 3

Номер слайду 14

24.02.2023 СьогодніФізкультхвилинка

Номер слайду 15

24.02.2023 СьогодніЧитання вірша «ланцюжком»Підручник. Сторінка131

Номер слайду 16

24.02.2023 СьогодніВибіркове читання— Чому лірична героїня вірша Лесі Українки виявила бажання стати піснею? (Бажання стати піснею, яка б була відома в усьому світі.)— Про яку ясну хвилину говорить поетеса?— Які враження на вас справив цей твір?— Чи можна цей вірш пов'язати із життям поетеси?Підручник. Сторінка131

Номер слайду 17

24.02.2023 СьогодніВправа «Крісло автора»

Номер слайду 18

Підсумок уроку. У своїх творах Леся Українка закликає боротися за кращу долю, палко любити свій народ і батьківщину. Вона навчає нас, що треба бути працьовитими, відважними, сміливими й завзятими. «Сором хилитися, долі коритися». говорила Леся Українка. Учні пояснюють, за що вони люблять і цінують життя.— Що вас найбільше вразило із життя та творчості Лесі Українки?— Тож вчіться терпінню, віри, любові й надії у Лесі Українки.24.02.2023

Номер слайду 19

24.02.2023 СьогодніПояснення домашнього завдання. Підручник с. 130-131. Навчитися виразно читати вірш та аналізувати його. За бажанням, до цього вірша намалювати ілюстрацію.

Номер слайду 20

Рефлексія «5 пальців»24.02.2023 СьогодніЯкі знання та досвід ви сьогодні отримали?Що ви сьогодні робили та яких цілей досягли? Який настрій протягом уроку в тебе переважав?Як ви допомагали сьогодні однокласникам?Яким був мій фізичний стан?

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Презентації
НУШ
Інкл
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку