Мета :сформувати в учнів поняття дії множення,вміння множити натуральні числа усно і в стовпчик, розвивати логічне мислення, математичну мову, виховувати прагнення до успіху, стійкий інтерес до математики.
1) Якою дією можна замінити додавання однакових чисел? 2) Подайте у вигляді добутку: 2010 +2010 +2010 =_________________.3). Яку властивість виражає ця рівність а • в = в • а? 4) Використовуючи яку властивість множення можна найбільш раціонально обчислити 50 • (2 • 64) ?
Для розв’язку одного рівняння Марійка витрачає 2 хв 30 с. Скільки часу їй потрібно для розв’язку 6 рівнянь?style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
X год14км/год2 год12км/год?x•14+2•12=14x+24style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 9
Муляр і його помічник повинні пофарбувати 217 рам. Муляр в день фарбує 18 рам,а його помічник 13 рам. Скільки рам їм залишиться пофарбувати після двох днів роботи?.
Номер слайду 10
Обчисліть, обравши зручний порядок дій4•5•333=25•86•4=250•3•40=50•(2•764)=25•32=