розвивати елементи творчої діяльності – інтуїцію, уяву, кмітливість, логічне мислення; встановити правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками; формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками для розв'язання вправ на додавання і віднімання; розвивати елементи творчої діяльності – інтуїцію, уяву, кмітливість, логічне мислення; Мета уроку:
Гра «Передай далі » . Я ставлю запитання і називаю учня , хто буде відповідати на поставлене запитання, якщо він не знаєте на нього відповідь, то передаєте відповідь однокласнику, який його виручить. Запитання. Що позначає риска дробу? Як називають число, записане над рискою дробу? Як називають число, записане під рискою дробу? Що показує знаменник дробу? Що показує чисельник дробу? Як порівняти дроби з однаковими знаменниками? Як порівняти дроби з однаковими чисельниками? Як порівняти правильний і неправильний дріб? Як порівняти правильний дріб і одиницю? Як порівняти неправильний дріб і одиницю?