Презентація до уроку з мистецтва по темі "Ідеали й образи Ренесансу в архітектурі та скульптурі"

Про матеріал

Презентація до уроку з мистецтва для 8 класу по темі "Ідеали й образи Ренесансу в архітектурі та скульптурі". Повністю відпоідає розробці уроку з даної теми. Містить ілюстративний матеріал, епіграф, інтерактивні, ігрові, творчі завдання, тести, орієнтовне домашнє завдання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«Це був найвеличніший прогресивний переворот з усіх пережитих до цього часу людством, епоха, яка потребувала титанів і яка породила титанів за силою думки, пристрасті і характеру, за багатогранністю і вченістю…»

Номер слайду 3

ВІДЖЕННЯРОДСАНСРЕНЕРозгадай ребус

Номер слайду 4

Я орієнтуюся в поняттях уроку. Я впізнаю і називаю архітектурні і скульптурні твори Відродження, їх авторів. Я пояснюю особливості архітектури і скульптури Ренесансу. Я висловлюю власні враження від спілкування з творами мистецтва. ОБРАЗИ ТА ІДЕАЛИ Відродження в архітектурі та скульптурі

Номер слайду 5

Тести1. На який час приходиться панування епохи Відродження:15 – 17 ст.;14 – 16 ст.;13 – 15 ст.?2. «Відродження» з французької означає:варварський;Ренесанс;римський.3. Новий мистецький стиль зародився у: Франції;Німеччині;Італії?4. Яка культура стала ідеалом нової епохи:греко – римська античність;готика;єгипетська.5. Гуманізм – духовна основа Відродження, означає:визнання пріоритету віри людини над її розумом;визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх творчих можливостей;визнання розуму людини основою поведінки людей та їх пізнання світу.

Номер слайду 6

ПОДУМАЙОРДЕРПЕРИПТЕРГІПОСТИЛЬХРАМ-ФОРТЕЦЯРОТОНДАКОЛОНАКУПОЛВІТРАЖНА ТРОЯНДАІОНІЧНИЙДОНЖОНДОРИЧНИЙКОРИНФСЬКИЙПОДУМАЙПОДУМАЙПОДУМАЙ

Номер слайду 7

Флоренція

Номер слайду 8

Філіппо Брунеллескі

Номер слайду 9

Важкий, легкий, вражаючий, святковий, урочистий, похмурий, монументальний, грандіозний, величний, приземистий, витончений, горделивий, скромний, граціозний, вишуканий, страхітливий. Купол цільний чи складається з часток? Зі скількох граней він складається? Скільки вертикальних ребер виступає над його поверхнею? Форма куполу: сферична, стрільчаста, шоломовидна, луковична?Що додає куполу легкості, спрямовує його уверх?Якого кольору купол?

Номер слайду 10

Що символізує купол собору?

Номер слайду 11

Рим

Номер слайду 12

Донато Браманте. ТЕМП'ЄТТО

Номер слайду 13

. Пропорційність, досконалість, масштабність, симетричність, гармонійність, святковість, урочистість, важкість, статичність. Яка будівля в плані? Чи можна назвати круглим периптером? Чому? У якому стилі колони? Якою є основа храму? Що увінчує ротонду?

Номер слайду 14

Архітектура Відродження. Пропорційна, симетрична. Уславлює, возвеличує, підносить. Периптер, ротонда, колона, купол. Людина

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Образ Давида в скульптурі Відродження.

Номер слайду 17

скласти словник уроку з 3-5 понять, перелічити їх у друкованій основі;зробити добірку архітектурних або скульптурних творів Ренесансу;*дослідити історію створення одного з творів мистецтва. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новіков Іван Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1281
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку