19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Презентація до уроку з теми: "Аналогія між механічними і електромагнітни-ми коливаннями"

Про матеріал
Мета уроку:  пояснити суть і доказ аналогії між електромагнітними коливаннями і коливан-нями пружинного маятника з використанням динамічної коливальної моделі "Аналогія між механічними і електромагнітними коливаннями";  розвивати логічне і абстрактне мислення; навички оперування фізичними вели-чинами та порівнювати їх;  виховувати вміння сприймати теоретичний матеріал, толерантно ставитись до опонента при доведенні власної точки зору; політехнічне сприйняття цілісної фі-зичної картини світу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналогія між механічними і електромагнітними коливаннями. Тема уроку: Мета уроку: Пояснити суть і доведення аналогії між електромагнітними коливаннями і коливаннями пружинного маятника з використанням динамічної коливальної моделі "Аналогія між механічними і електромагнітними коливаннями".

Номер слайду 2

План уроку: Перевірка домашнього завданняорівняння енергії механічної у електромагнітної коливальних систем. Складання таблиці аналогії механічних і електричних величин при коливальних процесах. Розв’язування задач

Номер слайду 3

1. Що таке коливальний контур? 2. Що таке період коливань? 3. Що таке гармонічні коливання?4. Що таке частота?5. Як визначити частоту?6. Що таке фаза коливань?7. Що таке електромагнітні коливання?8. Як відбуваються електромагнітні коливання?9. Чому дорівнює енергія електричного поля конденсатора?10. Чому дорівнює енергія магнітного поля котушки? 11. Чому дорівнює повна енергія коливального контуру?12. Які перетворення енергії в коливальному контурі?Фізичний диктант

Номер слайду 4

Деформована пружина володіє потенційною енергією пружно деформованого тіла Wp – потенціальна енергія пружно деформованого тілаk – коефіцієнт жорсткості пружиних – видовження пружини

Номер слайду 5

Вантаж, що рухається, володіє кінетичною енергією Wk – кінетична енергіят – маса тілаυ - швидкість тіла

Номер слайду 6

Перетворення потенційної енергії пружини в кінетичну енергію тіла, що коливається, є механічною аналогією перетворення енергії електричного поля конденсатора в енергію магнітного поля котушки.

Номер слайду 7

ПРУЖИНА КОНДЕНСАТОР ТЯГАРЕЦЬ КОТУШКА

Номер слайду 8

Механічні величини. Електричні величини. Координата, х. Заряд, q. Швидкість, υх. Сила струму, ІМаса, mІндуктивність, LПотенційна енергія, Енергія електричного поля, Жорсткість пружини, k. Величина, зворотна ємностіКінетична енергія,Енергія магнітного поля,

Номер слайду 9

Знайти енергію магнітного поля котушки в коливальному контурі, якщо її індуктивність рівна 5 м. Гн, а максимальна сила струму – 0,6 м. А.

Номер слайду 10

Чому був рівний максимальний заряд на обкладаннях конденсатора в тому ж коливальному контурі, про який йдеться у попередній задачі, якщо його ємність дорівнює 0,1п. Ф?

Номер слайду 11

Домашнє завдання: Вивчити §26, виконати Впр 22 (4,5)При цьому треба дотримуватися алгоритму розв’язування задач:1.     Провести аналіз задачі;2.     Створити фізичну модель задачі;3.     Створити математичну модель задачі;4.     Виконати математичні розрахунки;5.     Записати відповідь.

pptx
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
20 лютого
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку