Пригадаємо…Скласти блок схему алгоритму: обчислити площу квадратів, перший з яких дорівнює 2, а кожен наступний на 2 більший за попередній, вивести результат.
Номер слайду 2
Розв’язок
Номер слайду 3
Розробка діалогових програм. Лінійні програми
Номер слайду 4
Створення змінноїЗмінна – це величина, яка може набувати деяких значень (числових або текстових). Змінні використовуються для:збереження введених даних;збереження введених обчислень. Локальна змінна – змінна, область дії якої поширюється лише на одного виконавця. Глобальна змінна - змінна, область дії якої поширюється на всіх виконавців.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Лінійні програми
Номер слайду 8
Працюємо за ПКПовторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.Інструктаж учителя. Практична робота за комп’ютерами.
Номер слайду 9
Завдання 1 Побудова в Скретч правильного п'ятикутника.1) Переміститися на 100 кроків2) Повернутися на 72 градусів3) Переміститися на 100 кроків4) Повернутися на 72 градусів5) Переміститися на 100 кроків6) Повернутися на 72 градусів7) Переміститися на 100 кроків8) Повернутися на 72 градусів9) Переміститися на 100 кроків
Номер слайду 10
Завдання 2 Проект «Політ кажана». Складіть програму у якій кажан летить за вказівником миші міняючи образи (образи міняються досить швидко, кажан летить швидко).
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Складіть блок-схему алгоритму для обчислення площі та периметра прямокутника